Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Toto je obvykle příznak úniku chladící kapaliny do oleje. Většinou prasklé těsnění pod hlavou.

Že by to bylo pouze kondenzací vody při krátkých trasách si nemyslím.

I když u nového motoru, kdo ví co...

Vloženo

Netreba panikarit.Kludne to moze byt normalne ked napr.jazdis denne rano za studena do kopca a potom z kopca a vypnes a vecer to iste.Najprv zavri vicko na olej a vyskusaj ci je tesne ci vobec tesni k viku ventilov.Ak ano utri slem a posleduj ako  sa vytvara.Ak je vicko netesne  tak za studena sa okolo neho nasava vela vlhkosti a toto je vysledok.

Vloženo

Chladiaca zmes je ako za nova .. Vyzera ze je ustalena ako od vyroby. Este som dostal odporucanie, ze to mam ist trochu prehriat po dialnici (aby sa motor riadne prehrial) a skontrolovat ci nastane zmena. Ak nie tak, ze servis ...

Vloženo

Voda sa nestraca ..  Urobim dlhsie jazdy tento alebo buduci tyzden uvidime ..

Servis info: pokial nie je voda v oleji tak to bude na 90% kondenzat. - ak po dlhych trasach nezmizne mam auto doniest na diagnostiku

Ak nezmizne auto im tam dopracem ;-)

Vloženo (editace)

@misiak.pbPodle tvých fotek ten šlem nemáš jen na víčku, ale i uvnitř víka ventilů a to dosti. Tohle určitě není jen prostá kondenzace vody vlivem střídání vysokých a nízkých teplot.  Já osobně bych tu návštěvu servisu dlouho neodkládal a pokud nechceš hned servis, tak bych aspoň udělal nějakou delší jízdu, nebo i kratší, ale se zvýšenými otáčkami na nižší převodový stupeň. Tam jde o to dostatečné zahřátí motoru a oleje. Pokud ti potom ten šlem nezmizí, tak neváhej, mě to taky přijde jak tvrdí Čečulák  jako vadné  těsnění pod hlavou!!!

PS: Podívej se taky na měrku hladiny oleje, jak to vypadá s olejem na ní. 

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo

@DušanV

Písal, že cez paličku olej OK - rozumej "olej na měrce je čistý" :-)

 

Ani mne to nepríde byť halal či košér či ako sa to píše... Toho sajrajtu je tam fakt veľa...

Ale prežeň ho trochu, možno to pomôže a budeme prekvapení...

Vloženo

Vcera 60km dialnica a dnes 40km dialnica (trosku som porusil dopravne predpisy aj nizsia prevodova rychlost)

Vyzera ze tam je toho vyrazne menej . Zo servisu mi technik povedal, ze nech spravim dlhsiu trasu aspon 200-300 km a ak to nezmizne tak budu riesit

Takze asi sa fakt pri tychto motoroch toho viac vyzrazava ..  (teoreticky uvidime ked bude zima a budem viac pouzivat webasto)

20201118_152612.jpg

Vloženo

Proč nerespektuješ rozdělení fora na jednotlivé specializované sekce? Toto není dotaz do sekce "Ostatní". Téma přesunuto, jenom přiděláváš jiným zbytečnou práci.

Vloženo

Mám rovnaký problém – 2.0 TDI 85 kW s nájazdom cca 12 tisíc km. S tým rozdielom, že to mávam aj na paličke (nie vždy). V servise v Dubnici ako aj v Trenčíne mi povedali, že je to normálna vec (vlastnosť oleja špecifikácie VW 509 00) a po dlhšej trase by sa to malo rozpustiť. Niekedy je tam toho viac, inokedy menej, no nikdy sa to úplne nerozpustí. Zajtra idem 600 km trasu a ak sa to nerozpustí, tak to začnú riešiť. Úniky chladiacej kvapaliny nie sú, problém bude asi v kratších nájazdoch 30 – 70 km. No chodím aj dlhšie trasy a nikdy sa to úplne nerozpustilo. Kondenzát by mi nevadil, no motor je pocitovo oveľa hlučnejší. Pri kúpe som bol prekvapený jeho kultivovaným prejavom pri ľahkej nohe na plynovom pedáli, no teraz pri jemnejšom zrýchľovaní píska, chrapoce  (od 1500 po cca 2000 ot.) – asi vlastnosť motora (možno turbo). Kabína je dobre odhlučnená, no práve takéto pazvuky je v nej najlepšie počuť. Ľutujem, že som nešiel do 1.5 TSI, tá spotreba za to nestojí. Auto vyrobené 3/2020.

IMG_0068.JPG

Vloženo

Při vší úctě, voda v oleji, co má 100-110°C běžně, nemá co dělat. Samozřejmě je nutno jet delší trasu, aby vše bylo zahřáté na provozní teplotu (což u dieselu v zimě je trochu složitější), ale 30 km a je to.

Vloženo (editace)

Pridávam update. Po včerajších 600 km sa to úplne rozpustilo. Po cca 200 km bolo na viečku ešte trochu tmavého filmu, ktorý som zotrel (nevyzeral na to, že by sa samovoľne rozpustil). Po návrate domov všetko OK. Možno je problém v samotnom viečku, ktoré možno netesní tak dobre ako napr. na Kodiaqu MR 2021 (TDI EVO 110 kW), kde sa aj tažšie šrobuje.

Editováno: , autor: makiaka

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...