Publikováno Listopad 19, 20204 r Zdravím. Občas sa mi neaktivuje tempomat. Problem sa objavuje sporadicky raz za čas po naštartovaní, že nie je aktivovaný. Nepomôže prepnuť páčku. Len keď vypnem zapalovanie a znovu zapnem, tempomat je už potom aktívny aj počas celeho dňa. Vadná páčka to nebude, pretože to by robilo stále. Dnes som počas pomalej jazdy po meste vypol motor, nasledne naštartoval a tempomat nabehol. Diagnostika neukázala žiadnu vadu. Máte niekto podobný problém ?
Leden 7, 20214 r Stává se mi úplně to samé. Infotainment nehlásí ve stavu vozu žádný problém, nikde se nerozsvítí žádná kontrolka a tempomat prostě nefunguje. Po opětovném nastartování vše funguje. Diagnostika mi píše tyto závady: Adresa 01: Motor (J623-DFHA) Labely:. SVO\04L-907-309-V1.clb Řídící jednotka SW: 04L 906 026 RA HW: 04L 907 309 P Díl: R4 2.0l TDI H26 6580 Revize: B4H26--- Kódování: 0125003A04761D083000 2 závad nalezeno. 17165 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota U1123 00 [039] - - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 3 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:33 Otáčky motoru: 1192.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 24.7 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 1 °C Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C Okolní tlak vzduchu: 980 mbar Napětí svorky 30: 11.080 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Varianta ACC-Bits 0-7: 2 Spínač regulace rychlosti-Bits 0-7: 2 Spínač regulace rychlosti: ovládání-Bits 0-7: 0 Spínač regulace rychlosti: ovládání-Bits 0-7: 33 Varianta ACC (kódování)-Bits 0-7: 3 Zrychlení: 0.000 m/s˛ 34260 - regulace rychlosti jizdy-tendence P0568 00 [039] - signal-chybna funkce Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 17 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:33 Otáčky motoru: 1205.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 25.1 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 1 °C Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C Okolní tlak vzduchu: 980 mbar Napětí svorky 30: 11.080 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Stav motoru: COENG_RUNNING Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Adresa 13: Regulace odstupu (J428) Labely:| SVO\2Q0-907-572.clb Řídící jednotka SW: 2Q0 907 572 Q HW: 2Q0 907 572 B Díl: ACCCONTIMQB H03 0342 Kódování: 320467CB5CFF8728749C814580408700000000000000000000 2068 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota U1123 00 [009] - - [FAULT_TSK_IRREV_FAIL] Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 3 Počítadlo resetů: 127 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:34 Napětí svorky 15: 11.2 V Teplota řídicí jednotky: 11 °C Rychlost vozidla: 0.00 m/s Podélné zrychlení: 0.00 m/s˛ Adaptivní regulace vzdálenosti: stav: ACC_Off_MainSwitch_Off 2127 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota U1123 00 [009] - - [FAULT_OP_FAIL] Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 4 Frekvence závad: 3 Počítadlo resetů: 127 Kilometry: 16667 km Datum: 2020.11.13 Čas: 17:42:34 Napětí svorky 15: 11.2 V Teplota řídicí jednotky: 11 °C Rychlost vozidla: 0.00 m/s Podélné zrychlení: 0.00 m/s˛ Adaptivní regulace vzdálenosti: stav: ACC_Off_MainSwitch_Off Upraveno Leden 7, 20214 r od tumara
Leden 12, 20214 r Doplňuji aktuální informace. V pátek 8.1. jsem byl v autorizáku kvůli reklamaci. Udělali si diagnostiku a teď čekají na vyjádření Škodovky, jak to mají řešit. Myslí si, že to bude páčkou. :-|. ACC dnes ráno opět nefungoval.
Leden 17, 20214 r To iste u nas. Niekedy tempomat naskoci az to opatovnom nastartovani. V lete to bolo OK.
Leden 29, 20214 r Ve čtvrtek jsem byl v servisu a vyměnili mi páčky s řídící jednotkou volantu: Původně jsem tam měl: 5Q1953521DH nahradili je za 5Q1953521LC. Takže teď to budu testovat, protože závada se celý týden před výměnou neprojevila.
Únor 4, 20214 r Tak už mam aj ja po výmene packy tempomatu, mali ju na sklade a po diagnostike to hneď vymenili. Nadobudol som pocit, že tato zavada nie je nic neobvyklé. Upraveno Únor 4, 20214 r od Dusan SK
Únor 11, 20214 r Autor Zdravim. Takže prvý krát mi dali tú istú, ale novú jednotku značky VALEO, aká tam bola aj pôvodne - žiaľ foto nemám :( Páčky mi nechali pôvodné. Po jednom dni, ten istý problém, tempomat sporadicky šiel a nešiel. Navyše, keď sa neaktivoval tempomat, tak nefungovala ani trúba :) Akonáhle som motor zhasol, trúba začala trúbiť :) PS: Stírače stírají :)))) Objednali preto inú značku a po ďalšej návšteve mi založili novú jednotku + nové páčky. Tempomat po 2 týždňoch zatiaľ ide bez chyby, trúba funguje tiež. Prikladám fotky novej jednotky aj páčok.
Únor 19, 20214 r Řešil jsem taky tento problém. U mně když nešel tempomat nešla ani houkačka. Škodovka o tom ví - prý se to projevuje v chladných oblastech. Pokud je při startu nižší napětí, původní podvolantová řídící nenaběhla korektně a neumí se restartovat - bylo nutné zastavit vypnout motor, znovu nastartovat. Následovala výměna páček s podvolantovou řídící jednotkou za páčky a řídící jednotku z Octavie. Od té doby bez problémů. Teď je vše OK. Asi jich teď mění hodně - na řídící jednotku jsem čekal víc než týden.
Duben 17, 20241 r Dobrý den, nějaké další novinky v tomto tématu ? Mám kodiaq 2019 a stejné problémy. Pomůže tedy vyměnit podvolantovou řídící jednotku ? Páčky jsou také nutné ? Jaká je cena dílu ? Děkuji
Srpen 16, 20241 r Tak mě to občas taky dělá, přepnu a páčka hned skočí do druhé polohy a na maxidotu hláška 👇 a nejde, někdy to je v poho, možná vadný polohovací přepínač 🤷♂️
Srpen 16, 20241 r To, že nejde tempomat a svítí kontrolka může mít hromadu příčin, Od páčky, přes závadu v senzoru nebo kameře, závadě v motorové jednotce, snímači otáček kol atd atd. Tempomat je na tomhle všem "závislý". Bez diagnostiky je vaření z vody. V diagnostice je většinou závada konkrétní věci a hromada komunikačních závad.
Březen 20Bře 20 Rovnaky problem som mal aj ja. Karoq rv 2020, chyby P0568 00 + U1123 00. V autorizaku mi vymenili iba tempomatovu packu a problem sa uz neobjavil (odvtedy presli 3 mesiace). Upraveno Březen 20Bře 20 od d_kom
Březen 20Bře 20 Můj servisman mi udělal diagnostiku a bylo slabé napětí, zakoupil jsem novou AGM baterii, vyměnil, závady smazal, stahnul nový software, nová diagnostika byla už OK a od té doby, cca 5 měsíců, úplně v poho 😉
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.