Publikováno Listopad 26, 20204 r Zdravím, v ruském FL Rapidu se nachází v části zadního nápojového držáku krytka s USB-C porty, procházel jsem ETKU, ale nikde je nenašel, jestli by se daly objednat a jak je to zapojené, tak snad bude mít někdo větší štěstí, přijde mi to jako dobré vylepšení. Zároveň jsou i v MDI pod rádiem, o ty mi ale až tak nejde.
Únor 5, 20214 r rusky Rapid by mala byt nasa Scala. alebo mix predok Scala a zadok Rapid. rusi to oznacuju ako Rapid 2G https://www.drive2.ru/cars/skoda/rapid/g5843/ edit: jedine co som nasiel, je spionazna fotka aktivneho clena. v komentaroch sa spomina cislo 60U8675089B9, no google je v tomto bezradny. take lahke to teba asi nebude link: https://www.drive2.ru/l/561388922861523076 edit 2: podla toho https://www.drive2.ru/l/560225639559332900/ by to malo byt 60U8675089B9 (plast) a 3G5035954A (USB modul), N90764701 — piny, 8K0973754 - konektor. u nas ten modul naslo pod Scalou, napr. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/3g5035954a-usb-c-konektor-skoda-38659.html Upraveno Únor 5, 20214 r od wirer
Srpen 22, 20214 r https://wirer.sk/f3_usb_opierka/ rozdiel je v bocniciach, pre Rapid potrebujes 5JA 864 279 B 9B9 - lavy kryt 5JA 864 280 B 9B9 - pravy kryt
Duben 22, 20223 r Verze přestavby v mém autě. Ke krátké loketce je nutné koupit: - pravý kryt a levý kryt loketky - kryt USB slotů - USB jednotku s kabelem, jejíž výhodou je, že má už propojovací kabel s konektory pro propojení se zapalovačem, takže žádné řešení nového "drátování" . Pokud tedy uživatel nechce mít stálé napájení zásuvek. Pak je třeba postupovat dle návodu @wirer. Instalace nic složitého. Je nutné vyndat krytku pod řadičkou kvůli lepšímu přístupu k spodku zapalovače při jeho vydávání a protahování kabelu. Dále uvolnit střední tunel vzadu kvůli demontáži a vyndání nohy loketky, pokud se loketka mění z dlouhé na krátkou, jako v mém případě. Při montáži krytů postupovat s citem, aby všechny packy správně zapadly kam mají. Upraveno Duben 22, 20223 r od miklisek
Prosinec 23, 20231 r Dobrý den pánové zeptám se v čem je rozdil mezi krátkou a klasickou loketkou. Předpokládám že bude po fl. jiná a jak jí poznám ? Dřiv měla tlačítko na otevření a co mám já v rapidu nemá nic a pouze zvednu opěrku. Pokud budu chtít dodělat zadní USB nabíjení musim mít tu novější? Díky
Prosinec 23, 20231 r Po fcl. loketku máš v návodu mikiska a ta před fcl je klasika od doby O1 atd. Zadní origo USB dle návodu evidentně půjde jen do nové. Jistě se u před fcl vlastní kreativitě meze nekladou.
Červen 2, 20241 r Zdravím pánové, taky jsem se do toho pustil, ale ztroskotal jsem zatím na povytažení samotné 12v zásuvky. Napsal by prosím někdo polopaticky jak na to? Pravděpodobně bude třeba někde zmáčknout nějaký trn? Děkuji.
Červen 2, 20241 r Nedávno jsem se s tím také chvíli trápil. Doporučuji vycvaknout ten podlouhlý kryt pod ruční brzdou (tj. zatáhni co nejvíc páku ručky nahoru a pak vpodst. jen prsty od zadu vycvakej tem plastový kryt). Pak se dostaneš prstama k možnosti zatlačit zevnitř středového tunelu na 12V zásuku směrem nahoru. Vytahuje se ten kovový vnitřek z černého plastového kroužku dle fotoek zde v návodu. Aby šel vytáhnout musíš odjistit najednou oba zajišťovací zobáčky - viz obrázek. Chce to trochu šikovnosti a trpělivosti, nejde to úplně snadno 😁.
Červen 2, 20241 r Děkuji moc za reakci. Bohužel u rapida nemám zásuvku, co by měla ty vnitřní zajišťovací zobáčky. Samotný tlak odspod nepomáhá. Uvnitř kovového těla vidím něco jako 2 plastové zobáky, které by mohly teoreticky držet kovový střed s černým kroužkem. Ale jejich páčení se zdá nemá efekt
Červen 2, 20241 r Vyjmout pojistku zásuvky. Šroubovákem nějakým tenkým ohnout dvě západky směrem do dutiny kovové části zásuvky. Pak by měla jít vyjmout. Případně i vyhnout spodní hrany u těch plastových zobáčků. Upraveno Červen 2, 20241 r od miklisek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.