Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW 2020+


midlan

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Předpokládáš správně, proti původnímu CJXA je tato verze dost rozdílná.

Nevím, co přesně prodělal motor za změnu, každopádně proti dosavadní 200kW verzi tuto novější 206kW dost popustili kroutícím momentem. Dosavadní verze měla 350Nm, kdežto nová má 400Nm. Patrně bude i dost živější - zrychlení na 100 se posunulo o 0,4s. Lift má 5,2s, combi 5,3s.

Jinak čerpám informace z tohoto veřejného souboru technických dat přímo od Škody - technická data Superb.

Editováno: , autor: Epi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No jestli ve Škodovce ví (což je realitou, že dost často neví), co píšou do svých podkladů, tak ano. Každopádně motor kvůli tomu rozebírat nebudu, abych to ověřil 😀

 

V původních technických datech se píše toto:

image.thumb.png.ea31bb77d53b22cf7db72ac27fe63fcc.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak doplním, že to chápu, páč většina objednávajících ani netuší, proč jsou tam oba způsoby vstřiku a tak v těch "správných" marketing materiálech evidentně Škoda své potenciální zákazníky zbytečně "neplaší" (asi by se zbytečně na něco ptali). 

Např. v katalogu je uveden pouze přímý vstřik a to pro obě verze 2.0 TSI. 

 

Screenshot_20210308-205950_Samsung Notes.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

@stanmar krásná spotřeba. Já mám za 4500km stejnou s podobným popisem cest a "jen" 180kw. Věřím, že se tady velmi kladně promítá kombinace s nepřímého vstřiku, který RSa postrádá. Je teda pravda, že já už ho měl zaběhlý, takže párkrát dostal trochu víc napít :D .

Ale moc pěkná ukázka toho, že silný benzín už dneska neznamená, že "žere trávu při cestě" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Ráno jsem na to video koukal na YTB. Docela překvapující pro mě je, že SIII v touto motorizací má DQ381, ale naměřený sériový kroutící moment je 420 Nm. 

 

Menší OT: porovnává tam 140 kW, která se poměrně liší od té 206 kW, která má zase velice blízko k motoru třeba z Golfu R. Zajímalo by mě, ke které z těchto verzí 2.0 TSI má blíže 180 kW varianta (O4, nebo Kodiaq RS), jestli to je spíš "vyhnaná" 140 kW verze, nebo utlumená 206 kW verze. 

Editováno: , autor: Rapid1.0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...