Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, v konfigurátoru Škoda se zas objevil motor 206kW. Předpokládám, že to není původní CJXA 206kW, ale nějaký nový. Ví o něm někdo víc? Já jsem zatím nikde nic nenašel.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Předpokládáš správně, proti původnímu CJXA je tato verze dost rozdílná.

Nevím, co přesně prodělal motor za změnu, každopádně proti dosavadní 200kW verzi tuto novější 206kW dost popustili kroutícím momentem. Dosavadní verze měla 350Nm, kdežto nová má 400Nm. Patrně bude i dost živější - zrychlení na 100 se posunulo o 0,4s. Lift má 5,2s, combi 5,3s.

Jinak čerpám informace z tohoto veřejného souboru technických dat přímo od Škody - technická data Superb.

Editováno: , autor: Epi
Vloženo

Na podzim jsem si superb 200kw objednal. Krátce potom se ale v konfiguratoru objevila verze 206kw. Mé  auto má jít do výroby teď na konci ledna. Tušíte někdo, jestli už fabrika vyrábí verze 206kw? Ať vím, na co se těšit  😊

Vloženo

Úplně to sem nepatří. Můj názor je, že pokud máš objednáno 200kW, dostaneš 200kW. Ale neboj i tak je se na co těšit a svezení parádní. 

Vloženo (editace)

Koukám že se vrátilo dvojí vstřikování, přímé + nepřímé což měl právě 206kW CJXA, to je skvělá zpráva. 200kW má jen přímé pokud vím správně.

Editováno: , autor: midlan
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, jen doplním, že mé auto objednané vloni na podzim, kdy byl v konfiguratoru ještě motor 200 kW, dorazilo už jako 206 kW. Takže dobrý. Jen ten infotainment je tragédie... 🙁

Vloženo
V 16. 1. 2021 na 17:40, Epi napsal:

Ne, i verze 200kW má obojí. Jediný aktuální benzín, který má jen přímý vstřik je 1.5TSI.

Jsi si tím na 100% jistý? Všude se uvádí, že 200kW má právě jen přímý vstřik. 

Vloženo

No jestli ve Škodovce ví (což je realitou, že dost často neví), co píšou do svých podkladů, tak ano. Každopádně motor kvůli tomu rozebírat nebudu, abych to ověřil 😀

 

V původních technických datech se píše toto:

image.thumb.png.ea31bb77d53b22cf7db72ac27fe63fcc.png

Vloženo

Jinak doplním, že to chápu, páč většina objednávajících ani netuší, proč jsou tam oba způsoby vstřiku a tak v těch "správných" marketing materiálech evidentně Škoda své potenciální zákazníky zbytečně "neplaší" (asi by se zbytečně na něco ptali). 

Např. v katalogu je uveden pouze přímý vstřik a to pro obě verze 2.0 TSI. 

 

Screenshot_20210308-205950_Samsung Notes.jpg

  • o 1 rok později...
Vloženo

V záběhu... takže k červenému poli na otáčkoměru jsem se moc nepodíval a pokud tak jen na chvíli.

Je to od 0 km = mix dálnice, obcí, měst a silnic mimo obce.

539845198_dlouhodob.thumb.jpg.e71a7d4fc054c5e3a5f944d3dfce35b6.jpg

 

 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

@stanmar krásná spotřeba. Já mám za 4500km stejnou s podobným popisem cest a "jen" 180kw. Věřím, že se tady velmi kladně promítá kombinace s nepřímého vstřiku, který RSa postrádá. Je teda pravda, že já už ho měl zaběhlý, takže párkrát dostal trochu víc napít :D .

Ale moc pěkná ukázka toho, že silný benzín už dneska neznamená, že "žere trávu při cestě" :)

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ráno jsem na to video koukal na YTB. Docela překvapující pro mě je, že SIII v touto motorizací má DQ381, ale naměřený sériový kroutící moment je 420 Nm. 

 

Menší OT: porovnává tam 140 kW, která se poměrně liší od té 206 kW, která má zase velice blízko k motoru třeba z Golfu R. Zajímalo by mě, ke které z těchto verzí 2.0 TSI má blíže 180 kW varianta (O4, nebo Kodiaq RS), jestli to je spíš "vyhnaná" 140 kW verze, nebo utlumená 206 kW verze. 

Editováno: , autor: Rapid1.0
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím, 

2 otazky z trochu ineho "súdka" ohladne motora, ktory ma nabehane 11 000km:

1. Mal niekto pocit/problém ze bol motor lenivy? 

2. Je mozne aby bol motor s týmito km uz zakarbonovany? 

 

Zvazujem kupu predvadzacky, ale pri "pokeci" s predajcom som sa dozdevel, ze autom jazdil on, byva 11km od práce, raz s nim bol v Belgicku, raz v Chorvátsku, coz mi kilometrovo cca vychadza, ze väčšinu svojho zivota jazdilo 11km tam a spat. 

 

Pri samotnej jazde sa mi motor zdal nevyrazny (v D aj v S), resp.cakal som od neho ovela viac v porovnani s mojim súčasným 2.0TDI 140kw... 

 

Je mozne ze sa jeho prejav este zmeni ak zacne jazdit "standartne" t.j.dialnice resp.nie je len krátke trasy? 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...