Randal Vloženo 15. Únor 2021 Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 V těchto mrazivých dnech se mi špatně zahřívá motor. Jedu do kopce ohřeje se tak do půlky, jízda z kopce teplota klesne téměř k nule. Motor 1.5TSI DSG, jedu sice jen 10 km ale přece jen si myslím, že by teplota měla spíše stoupat a určitě ne kolísat, pokud jsou v pořádku termostaty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 15. Únor 2021 Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 V těchto mrazech bude kolísat, protože podstatnou část tepla si vezme i topení. S tím termostaty nic neudělají, když motor bez zátěže prostě teplo neprodukuje, nebo jen minimálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Randal Vloženo 15. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 Já jen jestli to je normální a je to tak i u jiných kolegů co mají stejný motor. Abych neprudil v servisu. Jinak s autem spokojenost,najeto 22000 km . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Baroch Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Nevím, jestli ti to pomůže, protože tu máme v okolí spíš rovinu, ale motor se mi zahřívá celkem rychle, pokud máš teda na mysli vodu a ne olej 🙂 Ale to kolísání je v pořádku, jak už bylo řečeno výše, dost tepla si vezme topení, já to osobně moc nepozoruju, ale to je těmi rovinkami. Teplota oleje mi samozřejmě podle zátěže kolísá, ale to je prostě těmi mrazy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Randal Vloženo 16. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Díky za každou reakci. Jezdím do práce 10 km, dnes bylo jen - 2 a teplota byla v pohodě po 5 minutách 90 a zůstala tam. Mě hlavně zarazilo to že ta teplota může i klesat, myslel jsem že termostat to nepustí dokud není 90,prostě nejdříve motor a potom topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoBo88 Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Já jsem nikdy nic takového nezaznamenal, za 2 roky ježdění v různých podmínkách i délkách tras a to i teď v mrazech. Vždy mi teplota vody vzrůstá celkem rychle a víc jak 90 °C jsem tam neviděl. V těchto mrazech jsem měl vždy nastaveno ohřev vzduchu na 24 °C a pak jsem snižoval na 20 °C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 (editace) před 21 hodinami, Patrik Baroch napsal: Nevím, jestli ti to pomůže, protože tu máme v okolí spíš rovinu, ale motor se mi zahřívá celkem rychle, pokud máš teda na mysli vodu a ne olej 🙂 Ale to kolísání je v pořádku, jak už bylo řečeno výše, dost tepla si vezme topení, já to osobně moc nepozoruju, ale to je těmi rovinkami. Teplota oleje mi samozřejmě podle zátěže kolísá, ale to je prostě těmi mrazy. Akcelerace ručičky teploměru vody nemá s realitou nic společného. Smysl má sledovat jen teplotu oleje. Pokud by olej kolísal, není to dobře. Nikdy jsem pravda netestoval za stejné různé venkovní teploty, jak rychle vylítne ručička na 90, ale vidím tam spíš drobný rozdíl. Minuty, kilometry. Editováno: 17. Únor 2021, autor: bouchy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Nevím co tady pořád řešíte, za takovýchto mrazů (-10°C a více) za určitých podmínek běžně kolísala teplota oleje (a někdy i vody) už u předchozí generace motorů TSI (1.2 a 1.4). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitrab Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Se to jeste nenaucili delat 😂. Konkurence to uz nekde umi maji se jeste co ucit. Zase ne kazdy ma vzdy koncern, aby znal historii problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Teda nevím, ale měl jsem 1,2 TSI ve Fabce III a ani v zimě mi teplota vody nekolísala. Teď mám sice jiný druh motoru TDI a taky nepozoruji, že by se něco takového dělo. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Jak napsal Pawouk, je to normální v těchto podmínkách. Dělalo mi to 1.2 HTP, 1.2 TSI, 1.0 TSI a teď i 1.5 TSI. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. Březen 2021 Sdílet Vloženo 13. Březen 2021 Ono jde hlavně o to, že polovinu rozsahu to ukazuje od nějakých 70°C a hýbat ze ručička začíná při cca 50°C vody. Takže v principu stačí, aby se teplota chladící kapaliny pohybovala mezi 60-65°C a ručička bude běhat po budíku jak šílená (což se běžně děje v těchto mrazech, kdy motor ještě není ohřátý, musí topit a jedeš z kopce kdy se chladí proudem studeného vzduchu. Toto dělají uplně všechny motory, jde jen o to, jak moc reálně výrobce nastaví ukazatel teploty, proto je u koncernu třeba lepší se dívat na teplotu oleje, kterou zatím ukazuje reálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.