Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

a ako da ABS osebe vediet ze je aktivne ? dakujem

tím že při brzdění ti bude rychle pulzovat pedál brzdy včetně zvukového projevu

dupni na brzdu aspon ve 60km/h a uvidis. lol

.. kolik aut se ti nastehuje do kufru ;)

aa bojler udelal vtip. :palec2:

Ok doplnuji, na brzdu dupni nekde, kde budes siroko daleko sam. :)

  • 1 měsíc později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám FABII II a už 2 dny mi při otáčení auto - plnej rejd trochu hučej-drhnou destičky. Dělalo to před Vánocema už jak slezl sníh a těd se to objevilo znova, když se solí. Myslíte že je možný aby na to nějak působila ta sůl se solí?

nemáš led v podběhu?

Asi jsem to nějak nepochopil, ale nevím, jaký vztah má plný rejd a brzdové destičky. :feve: Můžu říct, že nedávno jsem měl podobný případ, ne-li stejný. V pátek jsem docela hodně jezdil po městě, pak to celý víkend stálo a když jsem jel v pondělí, tak při brzdění, to byl takový hluk, jako když něco o něco nezvykle drhne :smich: Stačilo, ale vícekrát sešlápnout prudčejc brzdu a pak to už bylo normální. Pravdou je, že zřejmě tam ulpěla buď teda ta posypová sůl a vytvořila na kotoučích film, a nebo tam byla nějaká námraza. Teď už je to zase v pohodě. Otázkou je jestli ti to dělá jen ráno, když auto celou noc stojí a pak to přestane, anebo, to dělá pořád. Ještě jsem někde četl případ, že se mezi kotouč a brzdové destičky dostal kámen (rovnou křemen) a tak blbě se tam zapříčil, že to způsobovalo drhnutí až skřípot, zjistilo se to až v servise. Pravdou je že pokud ti něco drhne při plným rejdu, tak to opravdu může být led v podbězích. Zkus s tím zajet na delší dobu do podzemní garaže, ať to odtaje a pak uvidíš. Kdyby jsi měl nějakou vážnou poruchu na brzdách nebo se servem, určo by na to reagovaly kontrolky v autě. Tak přeji, ať je to jen ten led andílek

Děkuju ti. No když to do rána stojí v garáži a vyjedu a vyzkouším to tak to nedělá ale když dojedu do práce cca 15 km tak to zase dělá asi to bude mít spojitost stím počasím, jinak by to dělalo asi pořád. V servise mi poradili to vystříkat vapkou ale neslyšeli to protože jako naschvál to před nima nedělalo. To si člověk příjde jako blázen

Upraveno od Blacky
Pravidla rikaji- necituj posledni prispevek!! Posledni varovani, jinak to budu rovnou mazat :o(

To Makyn 20: Dneska jak jsem jel z práce, tak jsem zaslechl něco podobného, co jsi tu popisoval. Vždycky, když jsem otočil kola, ozývalo se takové drhnutí. Protože jsem jel nakupovat, tak auto stálo cca 2h v podzemní garáži a když jsem k němu přišel, tak jsem viděl, jak velké kusy jakési srajdy ležely pod autem. Auti jsem ještě jednou obešel a představ si, že za předním kolem byl uvolněný velký zmrzlý balvan te srajdy a bylo na něm vidět, že je ze strany kola hoblovaný, tak jsem jej doslova vysekal a od te chvíle už je zase klid. Tak se mrkni, jestli náhodou něco podobného někde nemáš. :palec2:

Help pánové, tak jsem dl auto na hever a nikde není sníh ani led. Jel jsem to vyzkoušet a po cca 8 km to zase trochu drhlo. Nemůže se tam něco dít, když se natlakujou brzdy? ale to je asi blbost co? to asi má spíš spojitost stím pískem a solí. Bohužel to nemůžu vystříkat protože jsou - 2 stupně. Nebo jestli není spíš v nějakejch kloubech marast protože destičky by to snad dělali i při tom kdybych jel rovně

Tak těd jsem to ještě 3x zkoušel a už to nic nedělalo ale před tím 3 dny jsem z toho nějakej rozpačitej

  • 4 měsíce později...

Zdravicko, mam dotaz. Mam aktualne najeto 43000km, autu budou na zacatku cervence 2 roky a bude se menit brzdovka. V rodine je jeste jeden mladsi R z podzimu 2009 s najetymi par tisici.

Kdyz jsem preparkovaval auta, vsiml sem si jedny veci - pri lehouckem dupnuti na pedal brzdy novejsi auto ihned stoji, moje k zastaveni potrebuje zaslapnuti pedalu. Novejsi auto ma brzdy FSIII, starsi C54 - tzn. nemelo by byt novejsi nijak technicky zvyhodneno, spis naopak.

Otazka: je to opotrebovanim kotoucu/desticek, opotrebovanou brzdovkou a nebo auto musi chte nechte bez ohledu na okolnosti pri jizde krokem pri trknuti do pedalu stat - tzn. zavada?

Ty jo to těžko říct. Ono je taky otázka co je lehké zašlápnutí, to je strašně relativní pojem pro každýho člověka. Pokud normálně jedeš a zašlápneš brzdy a auto stojí tak bych to neřešil, samozřejmě tam je nějaká dráha a nezastavíš okamžitě

bojler: Je to tim, ze FSIII a C54 jsou proste rozdilny trmeny. Nemuzes cekat, ze se budou chovat naprosto stejne.

Mam moznost ruzne stridat m.j. FI (FSII), FI (FSIII), FII (C54) a FII (FSIII) a kazdy auto je pocitove jiny.

Pokud to auto normalne brzdi, neresil bych, ovlivnuje to hromada parametru vcetne desticek a kotoucu. Sice se treba jedna o jedno cislo dilu, ale kazdej dil ma toleranci a rozdily v sarzich.

Auto brzdí, nepociťuju nějaký zhoršení za běžnýho provozu. Proto mě to docela překvapilo.

Kdyz jsem preparkovaval auta, vsiml sem si jedny veci - pri lehouckem dupnuti na pedal brzdy novejsi auto ihned stoji, moje k zastaveni potrebuje zaslapnuti pedalu.

Tak presne tento "problem" mam aj ja. Uz som to dal par krat pozerat v servise, ale vysledok je stale rovnaky kukaju na mna ako na .... :D. Dnes idem vymenit konecne zadne kotuce , kedze po minulorcnej akcii v servise je jeden prehriaty a ja uz nemam chut cakat kedy sa to rozpadne (uz zacal sa rozpadavat povrch na nom).

To rozpadavanie nafoť ked to budeš robiť.

kuci dotaz : Auto dvouletka 1,4 16V nalítáno 52tkm - jezdim dlouhý trasy - více méně svižněji ( rozhodně ne brzda - plyn )

Začalo se objevovat , necham ručku dýl to stojí a ráno mám "přimrzlé brzdy" venku je teplo +10 , když se rozjedu cejtim jak to škubne + rána a pak se normálně pustěj a vše šlape jak má.

Je to normální jev? Přece jen mám 8tkm do brzd

"Normální" to je protože se ti připečou jakoby zadní prasátka v bubnu a pak když to rozjíždíš tak se to uvolní. Zkus jeden den nezatahovat ručku a uvidíš, že to nebude dělat:-)

úctivá poklona , děkujeme :D

jj presne. A nebo zkus tu rucku nezatahnout az na krev. ( pokud to nahodou delas). :p

Tak co problem vyresen??:-)

  • 2 týdny později...

Nevíte jaké změny jsou na brzdách po faceliftu?

Měl by být podle TZ větší brzdový válec, dále nová verze ABS/ESP (8.0 ->8.2). Podle všeho se ve verzích 63kW benzin a 66kW diesel při vybavení ESP nedávají už navíc kotoučové brzdy dozadu.

Upraveno od bojler

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.