Jump to content

Komprese tlaku motoru 1.6 mpi


Recommended Posts

Dobrý den. Mám škodu octavii II r.v. 2009, 1.6 mpi. Před nějakým časem mi v motoru naměřili špatné komprese ( hodnoty zhruba 7,5    9      10,5     11). Známý mi dělal opravu, říkal, ze vyměnil písty, kroužky, těsnení pod hlavou. Co všechno se dělalo na hlavě nevím, každopádně teď, po najetých 3000 km přeměřené tlaky kolem 8,5 na každém válci. Měl by nekdo radu, co s tím může být?

Link to post
Share on other sites

Niektora cast tvojho popisu je loz.A za dalsie neuviedol si kod motora.

 

Bud mechanik nevie merat kompresiu

Alebo ti dal naspat hlavu bez zrovnania ci kontroly

Musis ma na diagnostike na 12 kanali 28-87 inac nema zmysel sa bavit o kompresii.

Link to post
Share on other sites
V 6. 4. 2021 na 21:00, mpatrikm napsal:

Niektora cast tvojho popisu je loz.A za dalsie neuviedol si kod motora.

 

Bud mechanik nevie merat kompresiu

Alebo ti dal naspat hlavu bez zrovnania ci kontroly

Musis ma na diagnostike na 12 kanali 28-87 inac nema zmysel sa bavit o kompresii.

kod motoru je BSE. jelikož žádám o radu, byl bych sám proti sobě, kdybych psal lži.... nejsem automechanik, nevím, co znamená na 12 kanali 28-87. Prosím o vysvětlení

Link to post
Share on other sites

Kod BSE znamena ze mas inu vacku a tym padom potrebujes ju mat nastavenu co najpresnejsie.Inak sa znizuje kompresia.Od vyroby su nastavene bud 28-87 alebo 28-86.Tato hodnota sa da skontrolovat pomocou diagnostiky v motorovej jednotke kanal 12.

Link to post
Share on other sites
před 30 minutami, mpatrikm napsal:

Kod BSE znamena ze mas inu vacku a tym padom potrebujes ju mat nastavenu co najpresnejsie.Inak sa znizuje kompresia.Od vyroby su nastavene bud 28-87 alebo 28-86.Tato hodnota sa da skontrolovat pomocou diagnostiky v motorovej jednotke kanal 12.

Ok, díky, zkusím mu říct, ať to zkontroluje. No a když to bude špatně nastavené, jak se to dá odstranit? znamená to zase sundat hlavu, rozebrat motor a přenastavit? a když bude nastavení v pořádku, v čem dalším by mohl být problém? např. špatné ventily, gufera?

Link to post
Share on other sites

Bude treba nastavit rozvody.No istotne to co si popisal nemoze byt aby mal motor 7.5 baru a teraz 8.5....prosto niekde je chyba v popise ci merani.Auto riadne pozivas ma normalnu spotrebu?

Link to post
Share on other sites
před 51 minutami, mpatrikm napsal:

Bude treba nastavit rozvody.No istotne to co si popisal nemoze byt aby mal motor 7.5 baru a teraz 8.5....prosto niekde je chyba v popise ci merani.Auto riadne pozivas ma normalnu spotrebu?

dlouhodobá spotřeba 7,9-8 / 100. no, rozvody mi tam prý taky měnil. nevím co by na tom mohl udělat blbě. mě napadlo jen, že by šel tlak pryč přes ventily. Ty se určitě neměnily a buchví, jestli na nich taky něco dělali, když měli hlavu dole.

Link to post
Share on other sites

Odporucam ti zmenit ,,mechanika,,...Alebo ist dat pozriet motor inde len tak.Na tychto motoroch sa da kludne zajazdit 5.8L/100

 

Musis si uvedomit,ze ak ti dal dole hlavu a nepresla testom ci len domackym a dal ju spat.pritom prekruzkoval motor a mas kompresiu 8.5.Normalne ma motor medzi 10- 11 barov.Dobry aj skoro 12.

Link to post
Share on other sites
Před hodinou, mpatrikm napsal:

Odporucam ti zmenit ,,mechanika,,...Alebo ist dat pozriet motor inde len tak.Na tychto motoroch sa da kludne zajazdit 5.8L/100

 

Musis si uvedomit,ze ak ti dal dole hlavu a nepresla testom ci len domackym a dal ju spat.pritom prekruzkoval motor a mas kompresiu 8.5.Normalne ma motor medzi 10- 11 barov.Dobry aj skoro 12.

jj, vim. prave proto to resim, ze je to fakt  malo na to, ze to ma byt po oprave

Link to post
Share on other sites

Mal som pripad kde pani na BSE mala zaradenu  petku a stlacila plnu brzdu bez spojky na semafore.Skocili rovody neslo nastartovat.Prisiel som odtiahnut a doma som skusil zapojit ake udaje pisal kanal 12.Boli  riadne mimo,tak som dal svoj novy senzor na kluku co on na to.Tiez to iste ,takze dole sanie a pomerat kompresiu ta bola minimalna.Takze nanovo nastavit rozvody.

 

Mozno mas nieco podobne ze ti skocili trochu rozvody klesla kompresia a mechanik dal dole hlavu bez tej kontroly na kanali 12.Kontrola kompresie musi ist jedine tymto smerom.Kontrola kanalu 12,potom dole sanie a meranie naplo.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...