Zdend Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Zdravím, nemá někdo vlastní zkušenost s výměnou hydroštelů u motoru 1.4 mpi. Dá se to provést bez speciálního nářadí a musí se sundavat hlava nebo se to přez ní vytáhne nahoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdend Vloženo 11. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Notak pánové zkuste poradit, potřebuji poradit, abych se do toho buď pustil sám anebo bych si to musel nechat udělat, ale do toho se mi moc nechce. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Obávám se, že dírama ve kterejma jsou prostrčený tyčky hydroštel neprojde... Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Myslím, že pro vyndání hydroštelů hlava dolů nepůjde, ale bude se muset sundat víko vačkové hřídele na přední straně, pod zapalovací lištou. Co já vím, hydroštely jsou dole na vačce, ne v hlavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Motory 1.4 inovované z 1.3 už víko pod zapalovací lištou nemají, jhe to přepracovaný odlitek. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Motory 1.4 inovované z 1.3 už víko pod zapalovací lištou nemají, jhe to přepracovaný odlitek.Tom Tak to jsem nevěděl, musím se podívat na služebáku, jak to tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdend Vloženo 12. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 (editace) Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Editováno: 12. Listopad 2006, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Tak tu to mate. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Povolíš šestky šrouby na klíku a vačku vysuneš z boku ven. Na hydroštely se používá takovej drátek jak je namalováno dole. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Btw, jaxe to projevuje? Nejaky klapani, cvakani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Cvakání, vyklepávaj se vetilová sedla. Někde jsem slyšel že pomohl na cvakání hydročtelů přípravek na ně od fy. Liqui Molly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Dik... A napr. v celym spektru otacek, nebo jenom volnobezka, atd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 (editace) Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Povolíš šestky šrouby na klíku a vačku vysuneš z boku ven. Na hydroštely se používá takovej drátek jak je namalováno dole. Tom Tak je to jasné, měli jste pravdu. Takže, z toho bohužel vyplývá, že hlava musí dolů, celá oprava se prodraží o práci s demontáži hlavy a o těsnění. Editováno: 12. Listopad 2006, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Dá se něco udělat, aby hydroštely neodešly??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Včas měnit olej, dávat kvalitní olej doporučených specifikací. to thomasino: Obyvkle cvakají jen při volnoběhu, ale když jsou hodně špatný tak i při vyšších otáčkách. Jinak když se měněj hydroštely tak je normální že třeba cca 15-30 minut cvakaj i ty nové než se naplněj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Včas měnit olej, dávat kvalitní olej doporučených specifikací.to thomasino: Obyvkle cvakají jen při volnoběhu, ale když jsou hodně špatný tak i při vyšších otáčkách. Jinak když se měněj hydroštely tak je normální že třeba cca 15-30 minut cvakaj i ty nové než se naplněj. A ako je to u 16v 74kw?Mne to cinka pri rozbehu... viete v akej cenovej rovine sa to pohybuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 to Bemo: http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=70135577 Ale jestli to cinká jen krátce po natartování tak je to ok, když to u něakých aut mlátí hodně tak se vytlouká dřík ventilů a i vačka dostává rázy, protože náběh není plynulý. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sk.out Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Myslím, že pro vyndání hydroštelů hlava dolů nepůjde, ale bude se muset sundat víko vačkové hřídele na přední straně, pod zapalovací lištou. Co já vím, hydroštely jsou dole na vačce, ne v hlavě. Fabie nema vicko vacky, pro vymenu hydrostelu musi jit dolu hlava!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sk.out Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Povolíš šestky šrouby na klíku a vačku vysuneš z boku ven. Na hydroštely se používá takovej drátek jak je namalováno dole. Tom Tak je to jasné, měli jste pravdu. Takže, z toho bohužel vyplývá, že hlava musí dolů, celá oprava se prodraží o práci s demontáži hlavy a o těsnění. Tesneni stoji cca 300Kč tak to neni az tak strasny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 to Bemo: http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=70135577Ale jestli to cinká jen krátce po natartování tak je to ok, když to u něakých aut mlátí hodně tak se vytlouká dřík ventilů a i vačka dostává rázy, protože náběh není plynulý. Tom Dik,ked to vynasobim 16 je to slusny peniaz Skusim ten zvuk nahrat,klepe to strasne....pri vytoceni 1 a 2 obcas 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Ty by si si zasluzil tu cenu v eurach Za to co robis inym.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Ty by si si zasluzil tu cenu v eurach Za to co robis inym.... judo sek sanghai cola ...skor v rumunskych LEI A co take robim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Tomas: Mam dotaz ohledne vackove hridele u MPi. Kdyz chci vymenit vacku, jde to jednoduse nebo musi cely motor s prevodovkou ven? Technik mi rikal, ze musi v podstate cely motor z auta ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Konkrétně u Fabie ti nepovím... Vytahuje se bokem a nevím jestli je podběh dost vysoko aby prošla. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.