Publikováno Listopad 10, 200618 r Zdravím, nemá někdo vlastní zkušenost s výměnou hydroštelů u motoru 1.4 mpi. Dá se to provést bez speciálního nářadí a musí se sundavat hlava nebo se to přez ní vytáhne nahoru?
Listopad 11, 200618 r Autor Notak pánové zkuste poradit, potřebuji poradit, abych se do toho buď pustil sám anebo bych si to musel nechat udělat, ale do toho se mi moc nechce. Díky
Listopad 11, 200618 r Obávám se, že dírama ve kterejma jsou prostrčený tyčky hydroštel neprojde... Tom
Listopad 11, 200618 r Myslím, že pro vyndání hydroštelů hlava dolů nepůjde, ale bude se muset sundat víko vačkové hřídele na přední straně, pod zapalovací lištou. Co já vím, hydroštely jsou dole na vačce, ne v hlavě.
Listopad 11, 200618 r Motory 1.4 inovované z 1.3 už víko pod zapalovací lištou nemají, jhe to přepracovaný odlitek. Tom
Listopad 12, 200618 r Motory 1.4 inovované z 1.3 už víko pod zapalovací lištou nemají, jhe to přepracovaný odlitek.Tom Tak to jsem nevěděl, musím se podívat na služebáku, jak to tam je.
Listopad 12, 200618 r Autor Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:(
Listopad 12, 200618 r Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Upraveno Listopad 12, 200618 r od pava
Listopad 12, 200618 r Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Povolíš šestky šrouby na klíku a vačku vysuneš z boku ven. Na hydroštely se používá takovej drátek jak je namalováno dole. Tom
Listopad 12, 200618 r Cvakání, vyklepávaj se vetilová sedla. Někde jsem slyšel že pomohl na cvakání hydročtelů přípravek na ně od fy. Liqui Molly.
Listopad 12, 200618 r Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Povolíš šestky šrouby na klíku a vačku vysuneš z boku ven. Na hydroštely se používá takovej drátek jak je namalováno dole. Tom Tak je to jasné, měli jste pravdu. Takže, z toho bohužel vyplývá, že hlava musí dolů, celá oprava se prodraží o práci s demontáži hlavy a o těsnění. Upraveno Listopad 12, 200618 r od pava
Listopad 12, 200618 r Včas měnit olej, dávat kvalitní olej doporučených specifikací. to thomasino: Obyvkle cvakají jen při volnoběhu, ale když jsou hodně špatný tak i při vyšších otáčkách. Jinak když se měněj hydroštely tak je normální že třeba cca 15-30 minut cvakaj i ty nové než se naplněj.
Listopad 13, 200618 r Včas měnit olej, dávat kvalitní olej doporučených specifikací.to thomasino: Obyvkle cvakají jen při volnoběhu, ale když jsou hodně špatný tak i při vyšších otáčkách. Jinak když se měněj hydroštely tak je normální že třeba cca 15-30 minut cvakaj i ty nové než se naplněj. A ako je to u 16v 74kw?Mne to cinka pri rozbehu... viete v akej cenovej rovine sa to pohybuje?
Listopad 13, 200618 r to Bemo: http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=70135577 Ale jestli to cinká jen krátce po natartování tak je to ok, když to u něakých aut mlátí hodně tak se vytlouká dřík ventilů a i vačka dostává rázy, protože náběh není plynulý. Tom
Listopad 13, 200618 r Myslím, že pro vyndání hydroštelů hlava dolů nepůjde, ale bude se muset sundat víko vačkové hřídele na přední straně, pod zapalovací lištou. Co já vím, hydroštely jsou dole na vačce, ne v hlavě. Fabie nema vicko vacky, pro vymenu hydrostelu musi jit dolu hlava!!!
Listopad 13, 200618 r Tak jestli je to pravda, že se kvůli výměně hydroštelů musí sundavat hlava, tak to pánové v Mladé Boleslavi moc nedomysleli, to mám radost:( Ale nějak se mi to nezdá, jak by se potom ven z motoru dostával takový vačkový hřídel. Nevím, až se podívám na živo, bubu moudřejší. Povolíš šestky šrouby na klíku a vačku vysuneš z boku ven. Na hydroštely se používá takovej drátek jak je namalováno dole. Tom Tak je to jasné, měli jste pravdu. Takže, z toho bohužel vyplývá, že hlava musí dolů, celá oprava se prodraží o práci s demontáži hlavy a o těsnění. Tesneni stoji cca 300Kč tak to neni az tak strasny
Listopad 13, 200618 r to Bemo: http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=70135577Ale jestli to cinká jen krátce po natartování tak je to ok, když to u něakých aut mlátí hodně tak se vytlouká dřík ventilů a i vačka dostává rázy, protože náběh není plynulý. Tom Dik,ked to vynasobim 16 je to slusny peniaz Skusim ten zvuk nahrat,klepe to strasne....pri vytoceni 1 a 2 obcas 3
Listopad 13, 200618 r Ty by si si zasluzil tu cenu v eurach Za to co robis inym.... judo sek sanghai cola ...skor v rumunskych LEI A co take robim?
Listopad 13, 200618 r Tomas: Mam dotaz ohledne vackove hridele u MPi. Kdyz chci vymenit vacku, jde to jednoduse nebo musi cely motor s prevodovkou ven? Technik mi rikal, ze musi v podstate cely motor z auta ven.
Listopad 13, 200618 r Konkrétně u Fabie ti nepovím... Vytahuje se bokem a nevím jestli je podběh dost vysoko aby prošla. Tom
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.