Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

 

prosím o radu, budou to už skoro 2 týdny, co jsem převzal novou Octavii IV a doposud se mi nepodařilo připojit telefon (Samsung Galaxy S20) k infotainmentu Bolero - respektive telefon se na pozadí nějak očividně připojí, jelikož příchozí hovor se na infotainmentu zobrazí a přes něj v pořádku proběhne, ale pokud zvolím v nabídce Telefon, zobrazí se mi informace, že žádné zařízení není připojené a ani v dostupných zařízeních nic není k výběru.

Pokud na telefonu zapnu bluetooth, zobrazí se na infotainmentu informace ohledně párování včetně hesla - potvrdím párování na infotainmentu i na telefonu, ale v dostupných zařízeních se nic nezobrazí. Zkoušel jsem již několikrát systém obnovit do továrního nastavení, telefon připojovat přes usb i wlan, ale vždy stejný výsledek. Podle informací na stránkách škody je Samsung Galaxy S20 podporovaný.

Stejný problém mám i s připojením android auto, na telefonu mi to zobrazuje, že je připojené, že mám pokračovat na displeji auta, ale tam se to tváří, že není nic připojené.

Neřešil jste prosím někdo podobný problém? Už mě moc nenapadá, co vyzkoušet.

Děkuji

 

  • Autor

Ještě doplňuji fotky, na displeji za volantem je vidět, že telefon je nějak připojený, i v mediích ho to nabízí, ale v dostupných zařízeních se nezobrazí

20210711_141706.jpg

20210711_141824.jpg

20210711_141726.jpg

Mám takový pocit, že na začátku párování přes bluetooth se auto zeptá, jestli profil btuetooth audio nebo hands free - nebo tak něco.

Jestli jsi nezvolil nesprávně.

Mám taky S20 a bez problémů i když s Columbusem.

 

  • Autor

Děkuji za reakci, neuvědomuji, že by se mě to při párování na něco takového ptalo, vždy se podle mě jen zobrazí obrazovka s informací o párování s daným zařízením a jeho pinem a ve chvíli, kdy toto potvrdím, tak se dostanu zpátky na výběr zařízení, kde ale žádné není.

Nejsem si teď jistý, jestli mezi Bolerem a Columbusem není rozdíl jen v navigaci, protože i v tom Boleru mám volbu navigace, ale pouze s informací, že funkce není podporována :-)

Začínám se trošku obávat, jestli to nebude na nějaké kompletní přehrání software v servisu, protože mi to přijde dost zvláštní, jak se to chová.

Zkusil bych restart infotainmentu (podržet cca 15s zapínací tlačítko) a pak znovu spárovat...

  • Autor

To jsem bohužel také několikrát zkoušel a na funkci to žádný vliv nemělo :-(

Zkusit v jiném autě jestli se tlf spáruje nebo jiný tlf v autě. Jednou mi zablbl tlf a musel jsem udělat jeho factory reset.

Upraveno od l79

  • 4 měsíce později...

Ahoj,

 

vyřešil jsi to? Mám to samé, hraju hudbu, telefonuju, ale auto tvrdí to, co jsi fotil a udělá to úplně s každým telefonem, který spáruju.. a díky tomu nefunguje ani android auto, protože neví, k čemu se má pojit, ale telefon říká, že připojeno.

 

V servise mi řekli, že nevědí co s tím, že je to na garanci a může to trvat až měsíc (to nasrat).

Jestli nemate treba pichlou usb flashku s pisnickama, ja s tim zapasil cely mesic nez sem na to prisel

Nene, vůbec, dělal jsem to rovnou v salonu, mám to auto 3 dny.. kdyby se původní autor ozval s řešením, bude to fajn :D

  • 4 týdny později...

Vyřešeno verzí 1889, jak jsem psal v jiném tématu.

  • 4 týdny později...

Stejný problém. Samsung Galaxy S21 s Androidem 12 (ani ťuk) stejně tak Iphone 7 s IOS 15.3

Problém ale je, že i když člověk po servisu chce aktualizaci (verze 816G a software 1804) tak protože jí ŠA zatím nevydala pro můj VIN kód, tak se servis bojí jakoukoliv novější nahrát, aby auto nepřišlo o záruku.

Zkusím napsat přímo do ŠA.

Ještě info, zkoušel jsem se spárovat i u kolegy v autě a rozhodil jsem mu celý Infotainment tak, že už se ani on nedokázal připojit. Vypadá to na nějakou nekompatibilitu s Androidem 12. Domněnka je, že zaseká Infotainment požadavky a ten přestane na Bluetooth reagovat.

Zkoušel jsem znovu tovární nastavení a nejdřív spárovat s IPhonem a hle, Carplay naskočil. Pokud jsem začal Androidem, IPhone se nechytal.

Mám z toho teď kočkopsa, Média jedu přes Android, Carplay přes IPhone. Ale nechce se mi pořád tahat 2 telefony a primárně bych potřeboval zprovoznit Android.

Snad s nějakou další aktualizací

Ja ten problem mel s android 11, ted jsem na 12 a stalr funguje, s verzi, jakou jsem psal vys.

Ještě info, po vypnutí a nastartování už nefungoval zase ani IPhone. Opět tovární nastavení, opět IPhone a Carplay funguje. Zkoušel jsem ještě připojit telefon s Androidem bez bluetooth => jenom přes kabel a ani to nenajde.

Hlavní problém je, že mi k mému VIN prostě nový SW nenahrají, pokud ho neuvolní ŠA.

Jinak auto mám dodané v lednu 22, datum výroby (ne přihlášení)  je 10.1.22 ale nedalo mi to a kouknul jsem na jediné správné místo (kabelový svazek) a vyfásnul jsem bohužel jedno z těch "kopřivových" aut -> svazek vyrobený v půlce 07/21, takže auto tak max +3dny od datumu výroby svazku.

To vysvětluje tu H56 s verzí 816G a SW 1804

Ahoj, nevim, jestli tvoje svazkova teorie je spravna, ale posli mi vin

  • 6 měsíců později...
V 12. 7. 2021 na 23:55, tomas.jirmasek napsal:

Dobrý den,

 

vyřešil jste problém s párováním? Ja mám úplné stejný problém s Android12.

Díky za info.

Tomáš

 

  • 2 týdny později...

Ahoj,

trochu dotaz mimo toto téma, ale snad to nebude vadit.

Používám dvousimkový telefon a donedávna to fungovalo úplně v pohodě. Systém infotainmentu přebíral od telefonu info, z jaké sim má kterému kontaktu volat. Pokud to nebylo jasné, vyskočila volba na telefonu.

Po nějaké aktualizaci ale už toto nefunguje a veškeré hovory přes infotainment jsou automaticky z první sim. Nevěděl by někdo jak toto nastavení změnit?

 

Dík za rady.

Dá se to řešit v telefonu, nastavit u každého kontaktu jakou sim použít

No jasně, tak to mám. I přes to pokud dám přes infotainment volat kontakt který je ze SIM 2, volá rovnou ze SIM 1.

  • 6 měsíců později...

Ja mam mobil sparovany, ale nevie nacitat kontakty, takze nemozem volat. Vie pls niekto kde by mohol byt problem?

edit: pomohla hodinka pauza a po dalsom pripojeni vsetko ok

Upraveno od Škodov_KÁR

Tak problém pretrváva, od jedného úspešného pripojenia asi 10 neúspešných (nová jazda). Má s Iphonom niekto podobný problém? Ten telefón tam ukazuje, aj na carplay sa pripojiť vie, ale po spustení "telefon" tam kontakty načítané nie sú. Nefunguje ani dodatočné načítanie kontaktov.

Info zo Skody je, ze infotainment nevie nacitat kontakty, ktore su ulozene na cloude, v mojom pripade na gmaily. Pride mi, ze toto je dnes standardom, tak sa pytam, ti, co mate kontakty na gmaily, mate problem s nacitanim kontaktov? Jedna sa o iPhone, dakujem

Dotaz: ty alebo škodovka chcete povedať, že máš kontakty uložené len na cloude a nie v telefone?

čo sa stane ak prepneš na režim "v lietadle" to sa ti stratia všetky kontakty z telefonu? Neviem či sa dá takto priblblo ihpone nastaviť vôbec. Možno áno, ale prečo to tak chceš mať?

 

skús uložiť pár kontaktov na SIM-ku a vyskúšaj či tieto kontakty v zozname infotainment zobrazí.

 

na infotainmente je funkcia "načítať kontakty" skúšal si čo to urobí?

Áno, kontakty mám roky uložené na gmaily, hlavne kvôli tomu, že keď napríklad stratím mobil, nový prihlásim na môj gmail účet a hneď mám dispozícii aj všetky kontakty. Pri režime "v lietadle" vidím všetky kontakty, ale volať sa samozrejme nedá. V podstate nikde neviem nájsť, ako sa dajú uložiť kontakty do pamäti telefónu na iPhone. S tou SIMkou to skúsiť môžem. "načítať kontakty" nefunguje.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.