Přejít na obsah

Dlzka dodania novej octavie


SaHo

Doporučené příspěvky

Ještě malinké odskočeni, omlouvam se. To kdy bude facelift se ale neplánuje z měsíce na měsíc. Když nabiha jedna generace, facelift už je davmo ve vyvoji. Jsou nasmlouvane termíny a objemy aut na x let dopředu... To není tak, že by si řekli hele tak to odlozme o 2 roky... To můžou třeba o 2 měsíce... A už to je celkem velký logistický problém protože dodavatele taky nemůžou jen tak zastavit všechny linky a čekat až se škodovka rozmysli, protože jim utíkají peníze a mohli vyrábět pro někoho jiného. Chápu, že když se v tom člověk nepohybuje, tak tyhle souvislosti nevnímá, ale věřte že to fakt není tak jednoduché jak tady někteří prezentují... Já si myslím, že kdyby to šlo, tak škodovka ráda facelift odloží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Romangsxr750 Tak to máš dobrý!

 

Tady je vidět, že dodání vozu je prostě o štěstí, jak při výrobě, tak při objednání u konkrétního prodejce a jeho kvótám. Vím minimálně ještě o jednom RS, takže s tebou 2 kusy), které byly objednané 3 měsíce po mě (konfigurace z 95% stejná) a jeden už autem jezdí, a ty pravděpodobně velice brzy budeš. Já, neposune-li se opět termín, budu jezdit v září. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden jsem napsal nasranej email do ŠA že budu čekat rok a půl na auto a že komunikace je fakt děsná. Chtěli po mě číslo komise, že bez něj nemohou na zpoždění reagovat. Dneska přišla odpověď jak jsem asi čekal. CTRL+C CTRL+V.  Email má přesně opačný efekt, vytočilo mě to ještě více 😀

 

Citovat

Vážený pane XXXXXX,

Děkujeme za Váš email ohledně zpoždění dodání objednaného vozidla ŠKODA.

K Vaší nespokojenosti si dovolujeme sdělit, že za omezení výroby a zpoždění dodávek objednaných vozů ŠKODA stojí všeobecně známý nedostatek komponentů pro výrobu, který je pravidelně zmiňován nejen v médiích, ale i na ŠKODA oficiálních kanálech. Ačkoliv je tato negativní situace způsobena vyšší mocí, i přesto se Vám za vzniklé potíže omlouváme. 

Dále si dovolujeme podotknout, že kontaktním partnerem ve věci Vaší konkrétní objednávky je prodejce, se kterým jste vstoupil do právního vztahu. Veškeré informace o stavu objednávky jsou dostupné v objednávkovém systému pod konkrétním číslem komise. 

Mrzí nás Vaše nespokojenost a prosíme o Vaše pochopení, že situace je z naší strany neovlivnitelná. I přesto však děláme maximum proto, abychom objednávky našich zákazníků vyřídili co nejdříve.

S přátelským pozdravem

Radka Mrazkova, Péče o zákazníka - Customer Center

 

Rovnou jsem poslal odpověď, tragická komunikace. To mě fakt dokáže vytočit tenhleten styl, když se mnou mluví někdo jako s idiotem.

 

Citovat

Paní Mrázková,

 

děkuji za odpověď, byť má stížnost se očividně minula účinkem.

 

Má stížnost je na KOMUNIKACI. Chápu, že když se válčí na Ukrajině a v Číně jsou lockdowny, tak zpoždění je omluvitelné, ale na to si já nestěžuji. Stěžuji si na to, že tyto informace a dynamicky se vyvíjející situaci se svými často věrnými zákazníky nekomunikujete. Resp. mě už se 4x změnil termín dodání a dealer se to dozvěděl (čti musel sám ručně zjistit, protože na to není spoleh) vždy krátce před tím, než mělo být auto dodáno.

 

Tvrdíte, že informaci najdeme na oficiální kanálech ŠA. Nicméně minimálně od 11. února (dál jsem již nechtěl scrollovat) na webu ŠA není jediná zmínka o zpoždění dodávek. Na facebooku to vypadá jako v hokejové a cyklistické rubrice sportovního magazínu. O zpožděních ani zmínka. To, že je informace "pravidelně zmiňována v médiích” je pěkné, ale plánovat si dovolenou nebo návštěvu příbuzných stovky kilometrů daleko podle zpráv na auto.cz mě příjde jako nestandardní situace.

 

Vlastně jediný relevantní zdroj informací je škodovácký odborář, který poskytuje týden co týden čísla o výrobě aut a tak si mohu domyslet, jak si tak asi situace vyvíjí, byť ze skupin na sociálních sítích je odhadnutí pravděpodobnosti dodání vozu spíše loterie a alchymie, protože lidé s podobnými výbavami auta dostávají a na druhou stranu jiným dodávky posunují o vyšší jednotky měsíců.

 

A ano, jistě, můj právní vztah je s dealerem, ale auto jaksi vyrábíte vy a dealer je v tomhle případě tak trochu otloukánek z obou stran. To jste rovnou mohla napsat, ať si jdu koupit auto jinam, když se mi to nelíbí.

 

Když po mě váš kolega na supportu chtěl číslo komise (které jsem mu ani nechtěl dát), tak jsem už doufal, že dostanu info něco jako “je nám líto, ale auto nelze vyrobit, protože máte ve výbavě součástku XXX, kterou není možnost z důvodů YYYY sehnat. Namísto toho po mě chcete číslo komise a když vám jej pošlu, tak mě setřete proč to chci po vás, ať se obrátím na dealera. Připadám si tak trochu jako idiot.

 

XXXXX

 

Editováno: , autor: kober
doplněna odpověď
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta už mám update... Volal dealer, že auto sice bylo zaplánováno na 25kt. Bohužel se ale zatím nevyrábí. Nicméně k posunu naštěstí nedošlo a svítí pořád 25kt... Netuším tedy co si o tom myslet. Dealer mi tvrdí, že by to mělo znamenat výrobu v budoucích dnech. Tak snad. Pokud se podělí o informace kolegové, kteří taky měli mít minulý týden vyrobené RS, budu rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...