Přejít na obsah

dorobenie ohrevu celneho skla.je to mozne?


jano83

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

To je skvělá zpráva, že zde máme "důkaz" ohledně úspěšně udělané výměny čelního skla za sklo s výhřevem! Vždy jsem jej na autě chtěl, nakonec jsem ale koupil S2 s Webastem, že to jej dokonale zastoupí. Ano, Webasto je fajn, ale jsou prostě okamžiky, kdy by stačilo jen to čelní sklo (člověk zapomene občas Webasto pustit, trvá mu to, akumulátor musí být v perfektní kondici...). A bohužel např. S2 nabízel jako příplatek Webasto nebo výhřev čelního skla (nikdy obojí, jako např. O3 či Passat). Dost keců kolem :-). Můžeš prosím popsat jak Tvá výměna proběhla, co bylo zapotřebí a tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Návod jsem si našel na fóru. Ve zkratce: Výměna předního okna byla přes firmu, která se tím zabývá. Na mě zbylo vymyslet a udělat elektrické připojení. Okno je potřeba při instalaci do rámu nahoře u zpětného zrcátka ukostřit. To jsem si domluvil s firmou. Pod oknem z venku jsou v každém spodním rohu konektory, na které je třeba přivést silné kabely s vysokým napětím. Já jsem volil průměr vodiče 6 mm. Tyto kabely jsem vedl na silový pól spínacího relé, které jsem umístil jako v originální instalaci pod pojistkovou skříň v motorovém prostoru. Z této pojistkové skříně jsem vzal napájení přes pojistku s originální hodnotou 60 A, kterou jsem nově osadil do skříně na originálně posazenou pojistkovou pozici a přivedl na druhý silový spínací kontakt do relé. Takže máme hotovou silovou část napájení přes pojistku do relé, z relé udělány rozvod do rohu pod okno a zbývá spínací impuls. To jsem zvolil obyčejným spínačem u řadící páky do nevyužité pozice vypínačů. Kabel 1,5 mm jsem přivedl tunelem a pod rádiem ke svazku kabelů pod volantem, který vychází z kabiny do motorového prostoru. Jakmile jsem byl u motoru, dotáhl jsem ho k relé a přidělal na kladný pól ovládacího páru relátka, druhý záporný pól ovládacího relátka jsem ukostřil. Tuto variantu jsem volil z ekonomického důvodu, neb bazarový climatronik s ovládacím tlačítkem stojí cca 3K a je rozdílný pouze v jednom tlačítku a to se mi nechtělo platit. Celkové finanční nároky: výměna okna firmou 2000,- spínací relé 500,- vypínač 50,- drobný elektromateriál 100,- Celkové náklady: 2650,- Kč. Časová náročnost 5 hodin a to jsem si s instalací velmi vyhrával. Kdyby někdo chtěl ještě nějakou informaci, dejte vědět klidně na mail: vitamucha zavináč seznam.cz Zdar a šťastné kilometry. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sklo servis který mění sklo vždy mění za takové, které tam je.. pokud je tam s výhřevem, mění a platí to co tam je tedy s výhřevem... tohle jsem si zjišťoval před výměnou... první mě stála 2000,- teď už by to bylo zdarma... 

 

Co se týká časovače... také o tom přemýšlím... koupil jsme si časové relé na 12 voltů, ale ještě ho nemám zapojeno.. zatím jen na vypínač... a jelikož si s autem jezdím pouze já, tak vím, že to nemůže být zapnuté hodinu :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...