Publikováno Listopad 9, 20213 r Dnes ráno jsem po 4 letech vlastnění OIII (FL) zjistil, že pokud chci sešlápnutím pedálu rozsvítit brzdová světla, musím mít zapnuté zapalování :) 1. Je to tak správně, dovede to někdo potvrdit? Mám takové ty polo-LED světla vzadu. 2. Pokud ano, jak se na to budou tvářit na STK, kde často nemají zapnuté zapalování (pokud, tak jen kvůli potkávacím atd)? 3. Dost blbý ne? Pokud jde o závažnější stavy, třeba tažení na laně, chcípnutí motoru atd... Jasně, v těchto případech má být zapalování zapnuté. Testoval jsem to dnes ráno při soušinnosti s funkcí Coming Home, to pro upřesnění. Trochu tuším, že tato funkce při vypnutém zapalování může mít vliv na brzdovky. Video bych musel natočit.
Listopad 9, 20213 r Ahojte, môže sa zdať, že nedodržujem problematiku autora / brzdové svetlá... / , ale nie je to tak. Už dávno v súvislosti s vypnutým zapaľovaním som sa spytoval sám seba, ako je to s aktiváciou ochranných prvkov v prípade nárazu - airbagov. Hovorím o situácii, keď sedím v aute. V prípade , že do mňa niekto nabúra, či nepostrehnem, že som nezabrzdil, či nezaradil prevod a narazím do prekážky. Prvky sa určite neaktivujú a v tomto prípade sú asi zbytočné. S tými brzdovými svetlami je to asi podobné.
Listopad 10, 20213 r Je to správně ale proti zdravému rozumu! Někde stojím a v zrcátku vidím jak se na mě někdo řítí, šlápnu brzdu aby viděl a nic. Jako u Fabie 1 kdy šla houkačka taky pouze při klíčku! Stál jsem a ten vepředu začal couvat a vono to nehouká. Páni inženýři holt někdy nepřemýšlí.
Listopad 10, 20213 r Práveže premýšľajú a preto to tak funguje, si predstav, že sa pokazí brzdový snímač a budú svietiť stále brzdové svetlá aj pri vypnutom zapalovani? Keby to ich riešenie bolo zle tak vozidlo neprejdú homologizaciou, tiež sa musia držať určitých pravidiel.
Listopad 11, 20213 r Autor před 21 hodinami, Karel z HK napsal: Jako u Fabie 1 kdy šla houkačka taky pouze při klíčku! To se u Vagu nemění, zapnuté zapalování je na klakson potřeba pořád. Brzdový snímač? Podělat se může na autě cokoliv, svítící (brzdová) světla většinou uvidíš, ale třeba starý dobrý snímač teploty na chladiči ti může baterku vymlátit úplně stejně a po jízdě ti ani nemusí přijít divné, že se točí. Vždy mi brzdová svítila i s vytaženým klíčkem (protože I -> 0 je speciální případ, kdy třeba hraje rádio). Proto jsem se ptal. Mám za přítmí aktivní Light Assist, takže dozadu něco svítí.
Listopad 13, 20213 r U Fabie 3 houkačka funguje i bez klíčku! Vždyť je to proti zdravému rozumu. Klakson a brzdy by měly fungovat stále!
Listopad 16, 20213 r Tuším, že sa to dá prekódovať cez VCDS aby tie brzdovky svietili aj bez zapaľovania a tak isto klaksón zapnúť/vypnúť bez zapaľovania. Oprava: tie brzdové svetlá som nenašiel zatiaľ ako sa kodujú, budem hľadať ďalej Upraveno Listopad 16, 20213 r od Thief1
Listopad 17, 20213 r Tak jsem to dnes vyzkoušel na Olll a opravdu bez klíčku brzdy nesvítí! Stojím u závor a musím mít vypnutý motor někdo se na mě řítí a brzdy nesvítí! To může vymyslet jenom blb! Asi se pozeptám u Škodovky proč to udělali.
Listopad 17, 20213 r mozno mierne OT, ale od toho je lepsie mat funkcny SS. ked stojim dlhsie, deaktivujem tlacidlo a SS vypne motor podla potreby. svetla su samozrejme funkcne. ak stojim prvy, prepnem zo stretavaciek na parkovacky a je to. prejde vlak a mozem zapnut svetla a vyrazit, ziadne startovanie klakson je mozne nakodovat aby pri vypnutom zapalovani netrubil, ludia to ziadaju hlavne kvoli detom. ked je auto otvorene na dvore pri upratovani a na vodicovom mieste sedia deti, tak aby zbytocne netrubili
Prosinec 16, 20213 r Autor V 11. 11. 2021 na 14:16, bouchy napsal: To se u Vagu nemění, zapnuté zapalování je na klakson potřeba pořád. Uf, tak naštěstí u klaksonu ne. Dnes vyzkoušeno na odekmnutém nenastartovaném autě, vypnuté zapalování.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.