Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

náhrada za nefunkční support aplikace my Škoda, sdílení tipů a triků, řešení chyb

  • Autor

Ahoj, má někdo, kdo používá mySkoda aplikaci také problém s tím, že dnes se mu odinstalovalo uložené auto a jeho přidání není možné ("služba není dostupná")?

Díky, Honza

Upraveno od Shaffi

U mě všechno v pořádku.

Ahoj, mam uplne stejny problem. Mas nejake reseni? Jiz jsem psal na podporu a bohuzel bez zpetne vazby

Já teda nemám elektroauto, ale v tom by problém snad být neměl, možná dělají jen "nějakou úpravu", což bývá poslední dobou docela často.

Podpora funguje jen v pracovní dny a to ještě dost sporadicky...

A web Connectu funguje?

před 6 hodinami, l79 napsal:

Já teda nemám elektroauto, ale v tom by problém snad být neměl, možná dělají jen "nějakou úpravu", což bývá poslední dobou docela často.

Podpora funguje jen v pracovní dny a to ještě dost sporadicky...

A web Connectu funguje?

Připojuji se. Zatím jsem vypozoroval, že k "úpravám" v posledním měsíci dochází hlavně v pátek. Je to nepříjemné, když se chci spolehnout na online.

V Connectu jsem vypozoroval, že jízdní data se zobrazují jak v grafu (to již bylo), ale i v tabulce (možná to tam bylo a přehlédl jsem to). To jsem uvítal.

Snímek obrazovky 2021-12-19 054739.jpeg

Web funguje. Jen jsem se pokusil situaci vyresit odebranim vozu na webu a jeho opetovnou aktivaci.

jenze ani to nefunguje. Ted nemam auto ani na webu.

 

Ten problém s opětovnou aktivací vypadá na kontaktování podpory. Ale s nimi mám zatím dost špatnou zkušenost - rychlost odpovědí, jejich kvalita a vyřešení problému.  Ale snad na "Draka" zareagují a opraví ten problém  :-)

Ano, aplikace My Skoda od včerejška nefunguje. Nepomůže nic - vymazání mezipaměti, úložiště, přeinstalace aplikace... Na webu vše OK (aspoň u mě), nezbývá než vydržet do opravy.

  • Autor
před 15 hodinami, Drak napsal:

Ahoj, mam uplne stejny problem. Mas nejake reseni? Jiz jsem psal na podporu a bohuzel bez zpetne vazby

Zatím nic, psal jsem na podporu, zkoušel reinstalaci aplikace, odhlasit se z webu connectu, restartovat mobil...nic nepomáhá. Zítra tam zavolám a uvidím, dám vědět.

  • Autor
před 5 hodinami, marskama napsal:

Ano, aplikace My Skoda od včerejška nefunguje. Nepomůže nic - vymazání mezipaměti, úložiště, přeinstalace aplikace... Na webu vše OK (aspoň u mě), nezbývá než vydržet do opravy.

OK, díky, tak budeme holt muset čekat. Možná by bylo fajn mít v aplikaci také informace, kdy bude probíhat nějaká údržba systému :/ 

  • Autor
před 14 hodinami, l79 napsal:

Já teda nemám elektroauto, ale v tom by problém snad být neměl, možná dělají jen "nějakou úpravu", což bývá poslední dobou docela často.

Podpora funguje jen v pracovní dny a to ještě dost sporadicky...

A web Connectu funguje?

WEb connect mi fungoval, tam jsem auto viděl, v aplikaci mám jen "přidat nový vůz" a po zadání VIN kodu mi to zahlásí, že je služba nedostupná. Tak asi nezbyde, než počkat :/ jedu příští týden na Slovensko 1400 km a docela by se šiklo mít pod kontrolou nabíjení a vzdálenou správu klimy..

  • Autor
před 16 hodinami, Drak napsal:

Web funguje. Jen jsem se pokusil situaci vyresit odebranim vozu na webu a jeho opetovnou aktivaci.

jenze ani to nefunguje. Ted nemam auto ani na webu.

 

Udělal jsem to stejně se stejnou myšlenkou a bohužel stejným výsledkem..

  • Autor

Již se to podařilo rozchodit. Asi na potřetí přidání auta mě konečně vyzvalo ke spárování s vozem a po delším čase mám již vůz v apce, konečně :) 

Dnes kolem 12. hod. MySKoda stav (dojezd 0 km), ve Skoda-Connect 600km. Ještě, že vím, kdy jsem tankoval a jak to s tím dojezdem je. Jsem vyškolený z počátků počítačů, kdy si uživatelé mysleli, co počítač vyplivne, tak je to pravda, nebo že to musí být pravda. Ach jo.

  • 1 měsíc později...

Tuto aplikaci si nyní můžete stáhnout z webu AndroidHD.

  • 1 rok později...

Aplikace MySkoda pro Enyaq. Pomalá, často nefunkční.

 

Mám neustálé problémy s aplikací resp. ovládáním vozidla jako je nastavení Limitu nabíjení, Omezení proudu.

Při změně jednoho nastavení čekám na odezvu i několik minut. Při současné změně obou nastavení, aplikace po několika minutách hlásí Nelze aktualizovat aktuální nastavení nabíjení.

 

Mátě někdo podobný problém?

V servisu nevědí co s tím. Já jsem toho názoru, že se nejedná o problém mého vozidla. Máte někdo podobné zkušenosti, nebo aplikace funguje rychle a odezva na změnu nastavení je cca do 5 sec?

 

Vozidlo Enyaq, Telefon IPhone verze 7, verze aplikace MyŠkoda 

Hledal jsem v technických konferencích, ale konkrétně tohle tam nikde nezaznělo. Takže to bude na individuální řešení. 

(píšu o aplikaci MyŠkoda, která je aktuálně pouze pro Enyqa iV, ne o druhé aplikaci MyŠkoda Essentials pro ostatní škodovky)

 

Zobrazení informací v aplikaci je někdy hodně zpomalené, přijde mi jako kdyby server na druhé straně byl přehlcený a zahazoval nebo nestíhal zpracovat všechny požadavky a aplikace nedostávala potřebná data. Pak to píše, že došlo k problému a je nutno akci opakovat nebo potáhnout dolů a zkusit nový refresh. Ten se ne vždy podaří a píše to dokola stejnou chybu. A jen občas to projde, ale ne všechny informace.

 

A pak najednou jako kdyby někdo server restartoval a vše běží bezchybně zase několik dnů.

Například nyní od pondělí funguje aplikace spolehlivě a rychle ukazuje všechny informace.  Změna nějakého nastavení trvá běžně třeba 20sec, ale to mi přijde normální, musí se příkaz poslat do auta, to se musí probudit, zpracovat a poslat potvrzení zpátky, to trvá. Důležité je, že  se na to dá spolehnout a funguje to.

 

Do doby, než se to opět zaseká a je to nespolehlivé...

před 36 minutami, Kuchar7 napsal:

.... Zobrazení informací v aplikaci je někdy hodně zpomalené, přijde mi jako kdyby server na druhé straně byl přehlcený a zahazoval nebo nestíhal zpracovat všechny požadavky a aplikace nedostávala potřebná data. Pak to píše, že došlo k problému a je nutno akci opakovat nebo potáhnout dolů a zkusit nový refresh. Ten se ne vždy podaří a píše to dokola stejnou chybu. A jen občas to projde, ale ne všechny informace. ....

Prosím mohl by jsi vyzkoušet následující:

  • Změnit hodnotu Limit nabíjení. Začne se točit kolečko vyčkávání.
  • Ihned změnit hodnotu Omezení proudu. Začnou se točit obě kolečka vyčkávání.

Za jak dlouho aplikace načte data a kolečka se přestanou točit? Mě to trvá i několik minut a to pokaždé když to udělám. Nikdy to nefunguje rychle. Pokud provedu několikrát refresh stavů, dostanu chybu "Nelze aktualizovat aktuální nastavení".

 

Řeším, zda je problém na straně serveru volkswagen nebo na straně auta. Auto mám v servisu a nikdo mi nechce říci, jak dlouho tam bude a co všechno mi vymění.

Upraveno od Vladača

Vyzkoušel jsem, přesně po 2min to vyhodí chybu "Nelze aktualizovat aktuální nastavení nabíjení", ale kolečko u "Limit nabíjení" se točí dál a přestane až po 7min a nová hodnota % se uloží.

(verze aplikace 6.3.1, auto má verzi 3.5.0)

 

Nemyslím, že by to byla chyba tvého auta a muselo kvůli tomu stát v servisu.

Samotná změna "Limit nabíjení" trvá necelé 2min. Takže ideálně obě možnosti provádět po sobě a ne najednou.

Upraveno od Kuchar7

Před hodinou, Kuchar7 napsal:

Vyzkoušel jsem, přesně po 2min to vyhodí chybu "Nelze aktualizovat aktuální nastavení nabíjení", ale kolečko u "Limit nabíjení" se točí dál a přestane až po 7min a nová hodnota % se uloží.

(verze aplikace 6.3.1, auto má verzi 3.5.0)

 

Nemyslím, že by to byla chyba tvého auta a muselo kvůli tomu stát v servisu.

Samotná změna "Limit nabíjení" trvá necelé 2min. Takže ideálně obě možnosti provádět po sobě a ne najednou.

Moc děkuji. To je přesně co reklamuji. Dnes zjistili, že to dělá i jejich předváděcí auto. Konzultují to s výrobcem Škoda ze kterého jen lezou standardní postupy reinstalace software jednotek v autě.

Nemyslím si, že bych měl čekat vždy 2 minuty při každé změně nastavení. To potom vůbec nedává smysl.

Budu trvat na řešení problému nikoliv u mě v autě ale u nich na serveru.

@Vladača příspěvek přímo nad sebou se necituje, viz pravidla fóra!

 

Prosím o vyzkoušení kdo má Enyaq 
- po nabití vozu na 80% a automatickém vypnutí nabíjení (doma na wallboxu) změnit v aplikaci nabíjení např. na 90% nebo 100% a pokračovat v nabíjení.

Zatím se mi to nikdy nepodařilo, aplikace vyhodí chybu, mám se objednat na servis. 


Ale jinak mám úplně stejné problémy jo jsou uvedeny výše, plus se mi ještě pořád dokola (1-2x za týden) přepisuje nastavení klimatizace a ambientní osvětlení - změní se na jiné nastavení.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.