Přejít na obsah

Nastavení tlumených světel


keras

Doporučené příspěvky

Díky za vysvětlení csabac😉

Rozumím. 

Já dnes jel po tmě s 2 otáčkami proti směru hod. ručiček. 

Opravdu se jasné rozhraní na tlumených poněkud ztratilo. 

Ale je to fajn. Je vidět daleko dál. 

Nechám to takhle a až budu v dílně zkusím jak moc je rozdíl oproti normě. Myslím, že to bude v poho. S ostatními auty co jezdím měla Scala opravdu nejkratší dosvit na tlumené. 

 

Ideál asi tak 1,5 až 2 otáčky šroubků proti směru hoď. ručiček. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude akorát 👍

Já si tedy myslím, že pravé světlo (po směru jízdy) by mohlo být více dál. Tys měl dané levé na více dál. 

 

Ale už z vyroby je vidět linie:

____/

 

Takže asi oboum světlům přidat stejně 😉

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, davaju lave kratsie a prave dlhsie. Ale naco? Ved sk su zarovno s neoslnuje sni jedno, tak preco by som mal ubrat z viditelnosti? Pri divej zvery nikdy nevies z ktorej strany pride a kazdy meter je skorsia reakcia vodica. A uz sk opilca som zazil od stredovej ciary vkrocit do jazdnej drahy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uf, dvakrát jsem to celé přečetl a shrnul bych to:

- Seřizovat při nastartovaném motoru.

- 2 max 3 otáčky proti směru hodinových ručiček. Levé světlo původně svítí níže. 

 

O víkendu vyzkouším. Chtěl jsem světla teď v servisu při garančce taky zvednout a tvrdili, že je to tak OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Altro ano👍

 

Csabac, díky.

Takže jediná možnost přísvitu do zatáček jsou ty "diamanty" které jsou na to určené. A v diag. si zvýšit limit rychlosti přísvitu. Teď mám 70km/h.

Default je myslím 50.

Otázka je, co na to policajti? Snad s tím není problem? Oslňovat by neměly... 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oslnovat isto nie. To prisvedcovanie je super. To by mohlo fungovat neobmedzene. 
vo nechspem je, ze preco sa pri zaradeni spiatocky rozsvietia dalsie led vpredu. Mne to pri cuvani v terene vadi, lebo strati sa mi kontrast za vozidlom s cuvacie sa zdaju tym padom slsbdie a vidim menej ako by dom chcel.

A pre komentujucich, otacsm auto na panelovej ceste pri vode, kde senzory nezachytia nic, maximalne az pad do vody :) takze pouzivsm zrkadla a odhad, kde konci panel s kde su kolesa. Na predoslom aute som vytiahol od spiatocky prud a do drziaka spz vyrezal otvor a vlepil led pas pre tieto ucely. V priade stk, stacilo spodok spz prelepit reklamnym napisom a bolo

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Jestli máte problém s nastavením předních světlometů do autorizovaného servisu ani nejezděte! Měnili mi letos nezávisle 2x přední světla LED z důvodu havárie s lesní zvěří a jak servis Horšovský Týn, tak i Plzeň světla nastaveny, že bych jezdil v noci 60 km/hod, abych dokázal bezpečně zastavit. I po reklamaci jsou světla nastaveny tak na denní provoz, protože kdo hodně jezdíte v noci, dáte mi za pravdu, že spoléhat se pouze na dálková světla nelze ( že jezdí dost pacientů s mlhovkami bez mlhy- bez komentáře).

Takže děkuji za stručný návod, o kolik ° otočit nastavovací šroub. Dnes v noci  jsem pootočil o 360° a pak ještě pravé o 180 °abych viděl lépe na pravou krajnici a za ní. Paprsek svítí o dost dále na silnici, takže cajk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dvíhal výšku a myslím si, že pri 1,5 otáčky oproti výrobe nesvieti do očí. ja som dvíhal 2,5 otáčky a na stk ke´d to pozeral na prístroji a pýtal som sa ako sú nastavené, mi vraveli, že tam je stále rezerva v nastavení výšky, že sú ok. Veď zistí, ak mu niekto blikne. Skoda má neskutočne dole nastavené svetlá z výroby a aj po opätovných nastaveniach v servise mi svietili nebezpečne dole. Ako som písal, mám to dvihnuté o 2,5 otáčky oproti opakovaným pokusom v škode to nastaviť. Nikto mi nebliká, nastavoval som to 3 noci na úseku 5km kde som jazdil hore dole a keď niekto blikol, stiahol som na konci úseku imbusom pol otáčky a šiel na ďalší test. Takto som si to nastavil na úplný kompromis dosvit/ 0 blikajúcich. Na STK to dali na stroj a všetko ok ešte je to nižšie ako by to mohlo byť. Jazdím s tým 2. či 3. rok a nikto mi za celý čas neblikol.

podotknem ešte jednu vec, ak by si to  dvihol moc vysoko, zreteľnosť a jasnosť svetla sa stráca a je to zase na prd. Takže by mu to bolo zase len na h...o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové .. on ještě někdo na blbě seřízené potkávačky bliká?

to už musí vyloženě vypadat jak nevypnuté dálkové.

jinak si jen řeknu "debilní *****" , jak to mají nastavené z výroby

(za hvezdičky si doplňte libovolnou značku, převážně jsou to ale škodovky).

 

jsem rád, že mám solidní světla a vidím i přes ty oslňující protijedoucí relativně dobře tam, kde jedu .... 

 

když píšeš, že ti na STK řekli, že máš ještě rezervu, proč to rovnou nezvedli?? ono je to nebezpečné vysoko, ale i nízko .. přesně z důvodů, jaké popisujete ...

běžně s tím manipulují tak, aby to bylo v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...