Publikováno Únor 10, 20223 r V manuali k vozidlu je napisane: Rozbeh uviaznutého vozidla Voliacu páku plynulo prestavte medzi D/S a R. Vozidlo sa tak rozkolíše a dá sa jednoduchšie uvoľniť. Nie je medzi D/S a R predsa neutral? Ako sa to da chápať?
Únor 10, 20223 r Autor před 11 minutami, cosby napsal: Opravdu tady chcete řešit takové píííč.....Jste děcka? No tak sorry, ale ozaj tomu nerozumiem. DSG som mal 2x v Hyundai ale s rozkolisanim som sa nestretol ani v manualoch
Únor 10, 20223 r Co je na tom nepochopitelne? chapes princip rozkolisania, dopredu, dozadu, vyjazd z jamy. koniec pribehu.
Únor 10, 20223 r Autor Chapem a z pozicie sofera sa to da pri manualne prevodovke pracou s pedalom spojky. Ale mi prosim vysvetlite ako sofer rozkolise auto s DSG?
Únor 10, 20223 r před 1 hodinou, jazdec napsal: Voliacu páku plynulo prestavte medzi D/S a R. Tak to je dost nešťastně formulováno. Raději měli do návodu napsat "pravidelně střídejte polohy D a R, přidávejte plyn a vozidlo se rozhýbe..."
Únor 10, 20223 r Naozaj to je napísané blbo, a povedzme si na rovinu, väčšina dnešných vodičov nemá predstavu o tom ako neuviaznuť, a ak k uviaznutiu dôjde, tak ako sa svojpomocne vyhrabať. V autoškolách sa to neučí, takže vôbec nie je od veci, že v užívateľskej príručke je o tomto kapitola. Akurát je škoda, že to písal niekto, kto za volantom asi ešte v živote nesedel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.