Publikováno Duben 6, 20223 r Objednal som neplnohodnotnu rezevu, ale neda mi to pokoj a stale rozmyslam nad zmenou na dojazdovu a pridat dvojite dno. V kufri budem bezne prevazat 2 velke cestovne kufre. Zaroven tam mam kopu drobnosti - nakupnych Ikea tasiek atd, ktore by sa dobre zmestili pod dvojite dno. Aku konfiguraciu rezerva / dvojite dno / varioflex preferujte? Nastastie sa neda Canton, lebo to by bol dalsi problem :D Upraveno Duben 6, 20223 r od Kamahl
Duben 7, 20223 r Mam neplnohodnotne kolo. Furu veci mam nastrkanych v plastovem vylisku okolo nej a primo v nem. Varioflex je super. Skutecne variabilni. Sklopit ci vydelat sedadlo/sedadla pri prevazeni nakladu je otazka par sekund.
Říjen 12, 20222 r Probíralo se to zde: Z mého pohledu je asi ideální volba Dojezdové které nabídne největší kufr u FWD. Je to lepší než lepící sada (reálně je kufr stejně velký), ale je třeba počítat s tím, že je to jen dojezdová rezerva... Neplnohodnotná rezerva už z kufru ubírá značnou část (kryt rezervy je potom cca ve výšce dvojité podlahy v horní poloze).
Duben 20Dub 20 Mám nového Karoqa 4x4 a při konfiguraci jsem si nedal rezervní kolo. Počítal jsem s tím že do díry na rezervní kolo dám vždy druhé kolo tzn. v létě jedno kolo zimní sady v zimě naopak. Bohužel při předání auta byl i prodejce překvapen že v kufru je vlastně rovná podlaha na místě kde bývá prohlubeň pro plnohodnotné rezervní kolo. Moc nevěřím lepicí sadě rád bych vozil rezervu. Podle toho co jsem zjišťoval by se to dalo vyřešit tak že tam dám úzkou dojezdovou rezervu a kolem toho jsou nějaké plasty + myslím nový koberec zřejmě je jinak velký. Celá tato sranda vyjde ale na zhruba 8000 tisic. Máte nějaké jiné řešení? Levnější?
Duben 20Dub 20 Takže jsi chtěl ušetřit za rezervu tím, že tam budeš dávat vždy kolo z druhé sady kol? No, to jsi teda ušetřil 🙃
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.