Doubek Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Drazí oktáváci, Jaký je Váš názor na interval výměny rozvodů u motoru ASZ (PD), Octavka expedována z MB 07.03.2003, servisní interval OG1(prodloužený s proměnlivou délkou), v servis knížce dodané k autu výměna rozvodů 120000 km. Podle tabulky Škoda kterou sem dal DIAGNOSTIK dne 8.5.2006 však tento interval je pro vozy vyrobené až od 08.2003. Do 07.2003 interval 90000km.Vím, že nemá cenu riskovat motor a je lépe výměnu udělat dřív, ale kde tedy píšou blud? Jsou rozvody od 08.2003 jiné? Výměna napínací kladky je až v 240000 km. To je ta kladka kvalitnější? Co vy na to? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huml Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 (editace) je to tak, do 7/2003 výměna po 90000km, od 8/2003 výměna po 120000km a kladky po 240000km. Osobně i kdybych tam ten rozvoďák nechal těch 120000, tak ho vyměním i s tou kladkou a vodní pumpou. Moje zkušenosti jsou takové, že i kdyby to ta kladka vydržela, vodní pumpa těch 240000km nevydrží, většinou začne prolínat chladící kapalina. Editováno: 25. Září 2006, autor: Huml Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doubek Vloženo 26. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2006 Dík za odpověď, ale stále nevím jak poznám,je-li v mém motoru opravdu rozvod na 120 000 km nebo na 90 000 km.(odlišnosti, značení,atd). Vodní pumpa jasně vyměnit, o tom vím. Že by soudruzi dali k autu jinou servisní knížku? Včera jsem chtěl trochu protáhnout turbo a ejhle, při 150 najednou nouzový režim.Předpokládám, že turbo nebylo schopno dodat požadované množství vzduchu a tak poučen z příspěvkú na fóru jsem začal hledat táhlo ovládání lopatek abych zjistil jestli není zasr. ale nejde tam strčit ruce.Předpokládám, že to bude někde dole, a že přístup bude po sundání spodního krytu motoru ze spodu. Horem jsem tam ruce nestrčil. No, dnes to připojím na VAG tak uvidím,co zjistí za zhovadilost. Oktu jsem koupil před měsícem, předtím jsem měl Mondeo benzín, tak zatím tápu co kde je a jak se k tomu dostat. Překvapuje mne, že u relativně mladého auta (2003, 86 000 km-neodtočených) jsem stále v montérkách. Pomalu jak u 120-ky. Už jsem dělal zadřené stěrače, zadřený brzdič zadní kotoučovky + výměna zadních kotoučů, a teď asi turbo. Buď mám pech nebo je stále Škoda auto pro kutily? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 Aktualizace včetně ROOMSTERA. V_m__236_na_ozuben_ho__emene3.doc Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 Mám komplet rozvody kdybys měl zájem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doubek Vloženo 27. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2006 Jasné, motor ASZ tedy 90 000 km, v servis knížce jsou tedy bludy. Za nabídku rozvodů děkuji, ale včera se potvrdilo že mé turbo jde do kopru,tak nejdřív musím sypat penízky do turba. Prosím, nevíte někdo jaký označení má turbo na motor ASZ 1.9 TDI PD v Octav I Combi??? Přibližná cena? Jinak děkuji všem za reakce na moje otázky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doubek Vloženo 27. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2006 J o a zapoměl jsem: výkon motoru 96 kW Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanxxx Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 menili ste si niekto rozvody sam na 1,8 96 kw? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 Překvapuje mne, že u relativně mladého auta (2003, 86 000 km-neodtočených) jsem stále v montérkách. Pomalu jak u 120-ky. Ty intervaly sedi, mam ASZ 7/2003 a vymena rozvodu je opravdu po 90tkm (vcetne kladky). Ovsem s tou poruchovosti nemuzu souhlasit. Jezdim do servisu jen na vymenu oleje, filtru a rozvodu, navic pri intervalu 50tkm. Pristi tyden me ceka druha vymena rozvodu a pokud nepocitam specene svetlomety za ktere mohly silnejsi zarovky, nic na aute zatim neodeslo. Ani olej to nezere, takze 100% spokojenost. Jinak 120 jsem nikdy nemel, tak nemuzu posoudit (monterky nemam taky, jelikoz jsem desne levej ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Tak teď už opravdu nevím. Podle tabulky výměn (kousek nahoru) bych měl měnit ve 180.000 a přímo ve Škodovce mi odpověděli na konkrétní dotaz, že u mého 1.8T AGU se výměna provádí při 90.000 Stějně jsou na tom i servisy v okolí. 2 tvrdí 180 a dva 90 tak čemu věřit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 AGU-to je starý motor,takže opravdu bych šel na těch 90,pokud si dáš nové kolečka ,tak potom už víc... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 servisáci říkají,že ani když dáš jiné kolečka,nemůžeš přetáhnout intervaly.Nevím proč,ale takové je nařízeni MB Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Další věc je, že nemám nikde pevně dáno, kolik má auto vlastně najeto. Mám ho 14dnů. Rozvody udělám tak jako tak a mám klid. S mým počtem km už je těžko budu dělat znovu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Dík za odpověď, ale stále nevím jak poznám,je-li v mém motoru opravdu rozvod na 120 000 km nebo na 90 000 km.(odlišnosti, značení,atd). Vodní pumpa jasně vyměnit, o tom vím. Že by soudruzi dali k autu jinou servisní knížku?Včera jsem chtěl trochu protáhnout turbo a ejhle, při 150 najednou nouzový režim.Předpokládám, že turbo nebylo schopno dodat požadované množství vzduchu a tak poučen z příspěvkú na fóru jsem začal hledat táhlo ovládání lopatek abych zjistil jestli není zasr. ale nejde tam strčit ruce.Předpokládám, že to bude někde dole, a že přístup bude po sundání spodního krytu motoru ze spodu. Horem jsem tam ruce nestrčil. No, dnes to připojím na VAG tak uvidím,co zjistí za zhovadilost. Oktu jsem koupil před měsícem, předtím jsem měl Mondeo benzín, tak zatím tápu co kde je a jak se k tomu dostat. Překvapuje mne, že u relativně mladého auta (2003, 86 000 km-neodtočených) jsem stále v montérkách. Pomalu jak u 120-ky. Už jsem dělal zadřené stěrače, zadřený brzdič zadní kotoučovky + výměna zadních kotoučů, a teď asi turbo. Buď mám pech nebo je stále Škoda auto pro kutily? To asi hle dej příčinu někde jinde . Máme teď 275 000. Poprvé zadní brzdy ve 180000 (kotouče pouze přetočit), podruhé ve 270 000, nováé kotouče, Teď 275 000 turbo origo. Dle tvých problémů bych těm najetým km moc nevěřil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doubek Vloženo 11. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Natočeným kilometrům věřím,(znám původ auta)ale asi jsem měl pech. Fakt je, že po provedených opravách je zatím klid a jezdí to jak z praku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroslaw Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Dobrý den, jezdim s Octavii 1.9 TDI 66 kw, rok vyroby 99, najeto momentalne 60.700 km. Podle servisní knizky se kazdych 60tis km provadi vymena rozvodu. Podle toho co sem ale cetl vsude na webu, tak by to melo byt az v 90tis! Jak je to tedy spravne? Servisni knizka rika: 1. rocni prohlidka: ..... 2. kazdych 30tis km navic k rocni prohlidce: ...... 3. Každých 60.000 km navíc k oběma předešlým uvedeným rozsahům servisních prohlídek:..., výměna ozubeného řemene a napínací kladky pro pohon vačkového hřídele (pouze vznětový motor TDI a SDI). Mně to zní jako výměna v 60.000.. Nebo je to myšleno výměna v 30tis + 60tis = výměna v 90tis??? Miroslaw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Mě ve škoda servisu na tenhle dotaz řekli, že záleží na tom, kdy byly měněny rozvody naposled. Od nějakého roku už se při výměně dává matroš který se mění i na staré škodivce po 90 tis. Koukni do servisky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Tak teď už opravdu nevím. Podle tabulky výměn (kousek nahoru) bych měl měnit ve 180.000 a přímo ve Škodovce mi odpověděli na konkrétní dotaz, že u mého 1.8T AGU se výměna provádí při 90.000 Stějně jsou na tom i servisy v okolí. 2 tvrdí 180 a dva 90 tak čemu věřit? tak já jsem se informoval taky ve škodě......kamarád, který dělal projektanta na motorárně, mi zjistil, že u zážehových motorů do r.v.98 je interval výměny rozvodů 80 000km ..... nutná výměna řemene a alespoň napínací kladky...pak se to zvedalo na 120 000 km.... přitom servisní knížka při těhle kilometrech píše jen o výměně u vznětových motorů, u zážehových zmiňuje pouze kontrolu stavu řemene a výměnu po 180 000km..což kámoš označil za blbost...koupil jsem koktu najeto 99 000km..a servis to při pravidelné prohlídce nevyměnil, tak do toho jdu hned. ..jo, turbo, ač se to nezdá, má interval výměny 90 000km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 V servisce pro OI 99 TDI 66KW mam menit rozvodak po 120tkm. Vsude se docitam (internet, Auto Tip,..), ze u 66KW TDIcka se maji menit po 90tkm. Samozrejme servis jede podle servisky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 chystám se měnit rozvoďák atd. ale nevím co tam dát- někdo chválí Contitech,Dayco a někdo zase Gates. poradíte někdo co dát za řemen a kladku KAŽDÝ TIP DOBRÝ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 chystám se měnit rozvoďák atd. ale nevím co tam dát- někdo chválí Contitech,Dayco a někdo zase Gates.poradíte někdo co dát za řemen a kladku KAŽDÝ TIP DOBRÝ obrať se na Cosbyho, nejspíš bude mít origo co se dává ve výrobě a za rozumnou cenu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Mara53 Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 delam do lozisek, a tak znam Gatese a asi bych ho proto volil, ale jestli Ti Cosby nabidne origo z vyroby - tak bych nevahal a bral tu origo sadu = vem si kolik vydrzela ta puvodni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 rozvoďak mám GOODYEAR a povím vám že jsem ještě takovej neviděl,,,neni to taková guma,ale nejde vůbec ohnout,,,je to nějaký megatvrzený kladky myslím INA nebo SKF,INA jsou myslím i jako origo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 Rozvody jsem delal vcera, v origo sade pro 1.8 20V je remen Gates a japonske kladky NTN. Co se tyka remenu Gates je myslim na prvni pozici, ale s Dayco nebo Contitech taky neprohloupis... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 24. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2006 Rozvody mám dělané začátkem týdne. Řemen Contitech, napínací kladku Febi Bilstein a tlumič vibrací s vodní pumpou bohužel nevím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky