loki83 Vloženo 13. Října Sdílet Vloženo 13. Října @technikus 10% zlava je standardna, viac moc nema zmysel riesit. Jedine, ze si pockas a zoberies skladovku/predvadzacku. Interier liunge si urcite daj. Podsvietenie je fajn a hlavne tie svetlosede sedacky + svetloseda lista na palubovke vyzeraju krasne! A za tych par korun (tusim u vas v prepocte 10.000czk) to urcite stoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 13. Října Sdílet Vloženo 13. Října (editace) Standardní není, když mi došlo i směšných 15 tisíc korun z 800 tisíc. 10% jsem dostal od jediného prodejce přesně ze 17ti poptávek. 5x mi bylo nabídnuto 9% a pak v největší míře 6-8% - 7ks. Nemyslíš interiér Lodge? Tento? Já myslím Lounge, tento. On jiný ve 130 let Premium ani nelze zvolit. Co se týče skladovky/předváděčky, s tím bych asi ani takový problém neměl, ale budou na salonech okolo listopadu/prosince. Tzn to by bylo čekání a to ještě se nemusí trefit do barvy laku, motorizace a eventuálních příplatků. Navíc předváděčka musí i něco odjezdit, tzn čekat několik měsíců. Editováno: 13. Října, autor: technikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.podzimek Vloženo 13. Října Sdílet Vloženo 13. Října Nezávislé topení je skvělá věc. Připraví to auto na odjezd přesně na čas. Přes ovladač nebo appku lze zapnout i individuálně podle potřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.podzimek Vloženo 13. Října Sdílet Vloženo 13. Října El. Sedadla s pamětí jsou super když auto používá více lidí. Každý má svůj klíček a pro něj nastavený profil. Součástí profilu pak je nastavení sedadla, zrcátek, a dalších.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kusiks Vloženo 13. Října Sdílet Vloženo 13. Října před 8 hodinami, technikus napsal: Zdravím, chtěl bych se zeptat, s jakým prodejcem máte nejlepší zkušenost ohledně výši slevy auta do výroby? Bez jakékoliv historie, tedy že bych tam někdy dřív cokoliv koupil, bez slevy na zaměstnavatele, apod.? Prostě člověk z ulice, co by rád koupil auto za nejméně. Zkoušel jsem poslat svoji vytvořenou konfiguraci do 17 salonů napříč republikou a ty rozdíly jsou šílený. Vůz by byl okolo 800 tisíc ceny dle konfigurátoru a dostal jsem nabídky od slev 15 / 40 / 50 / 55 / 60 / 71 ale i 80 tisíc, tedy 10%. Před finálním rozhodnutím bych se však rád informoval, zda neumí někdo ještě o nějaký procento lepší nabídku. Šlo by o 130 let Premium. Dále bych rád zkonzultoval příplatky: Head up Není to v noci třeba i otravný, nepříjemný? Kdo jej máte, jezdíte s tím pořád, nebo to i vypínáte? Automatické parkování Má to smysl u manuálu? Nezaparkuje člověk dřív i bez něj? Vozidlo v mé konfiguraci by nemělo kamery 360°, ale jen parkovací senzory předek+zadek a zadní kamera a ani to u této výbavy nelze připlatit. Je dobrý mít boky hlídány senzory? Nebo boční senzory jsou aktivní jen při automatickým parkování? El. přední sedadla s pamětí a zrcátka s osvětlením nástupního prostoru Vozidlo budu střídat já a přítelkyně, má tento příplatek smysl, stojí za to? Pokud si tohle člověk nepřiplatí, svítí něco při odemknutí auta/otevření dvěří na vstupní prostor? Má Octavia sklápění pravého zrcátka při zpátečce? Bez tohoto příplatku je zatmavovací zřejmě jen vnější zrcátko u řidiče, s tímto příplatkem se zatmavuje i vnější zrcátko u spolujezdce. Lze to vůbec třeba vypnout, že zatmavování nechci? Chápu to tak, že pokud na zrcátko nic nesvítí, i při večerní jízde v tom uvidím, jakmile do toho začně vozidlo zamnou svítit, zrcátko se ztmaví? Nezávislé topení Máte prosím někdo zkušenost, zda to jen ohřeje interiér, nebo díky tomu sleze i námraza ze skel, eventuálně nějaká zřejmě menší sněhová vrstva? Jak dlouho vůbec trvá nějaký proces, abych pak přišel, sedl a autem odjel? Je třeba to mít puštěné před odjezdem hodinu, 30 minut nebo stačí míň/víc? Nebo je to zbytečný příplatek a stačí přijít k autu, nastartovat, pustit výhřev předního okna a zadního a mezitím se vrhnout na boky? Interiér Lounge Máte jej někdo? Byl jsem v několika salonech a prej si to málo kdo připlácí. Je tak těžký najít skladovku nebo předváděčku a osahat si to. Bylo to ve First Edition, ale ty auta už jsou vesměs pryč, nebo na druhém konci republiky. Ale jen po konzultaci s několika lidmi by ten povrch měl být příjemný, neklouzavý, nestudivý apod. Nevím však, co eventuálně nějaké cvoky na riflích, rám autosedačky (i když pod ten lze dát chránič). předem děkuji za Vaše zkušenosti a rady Mám interiér Lounge. Líbí se mi. Potvrzuji že neklouže, nestudí ani nebývá v létě tak rozpálený jako kůže. Já jsem s ním zatím spokojený. Otázka je jakou bude mít odolnost vůči oděru v čase. Ale je moc brzo tohle soudit. Nemám srovnání s klasickými sedačkami. Mně se nelíbilo na těch klasických ty šedé barvy. Takže asi tak. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 13. Října Sdílet Vloženo 13. Října (editace) Slevu jako noname nedokážu odhadnout já dostal víc, ale hodně kostrbatě přes kde koho (nelze zařídit) Automatické parkování - nešlo objednat, ale mám panoramatický systém a parkovat umím, takže nechybí. Pípátka z boku by se občas šikly. Aut. jízda 2.5 - auto navíc umí na dálnici samo předjíždět (teda musíte mu dát pokyn páčkou blinkru, takže holt předjíždím sám ) HeadUp - super ve dne i v noci, popř. lze jednoduše vypnout. V podstatě nečumím na displej, ale jen na headup Nezávislé topení - bohužel nešlo objednat a m moc ho chci, tak hledám možnost dodatečné montáže, bohužel bez integrace do systému, ale lze prý ovládát přes mobil Lounge interiér nevím, mám suite černý (kožený) - jiný nešlo objednat. Sedačky mi přijdou pohodlnější v O3 L&K FL, tady za mě mínus, sice to má navíc odvětrání a masáž (odvětrání vhodné tak na nastydnutí zad a do těch dírek padá bordel, masáž no nevím, ale jo - při delší jízdě příjemné. AI Laura - to NECHCEŠ - pravidelná odpověď - "Jejda to se ještě musím naučit" Navigace docela dobře umí navigovat mimo zácpu (jako Waze), tady dávám plus. Přechod z 1.4 TSI - 110kW na 2,0 TDI - 110kW - kultura chodu šla o dost níže, prostě traktor. Spotřeba asi o 0,5-0,7l menší - no budiž, předjíždění s DSG je total hnus (podřadí občas tak, že motor sice řve, ale o moc víc než na vyšší stupeň nejede, záhadou je mi co to tam vylosuje za rychlost, občas to radši při předjíždění hodím do manualu. Má to větší krouťák, takže to táhne víc odspodu, ale benzín pokud s tím člověk umí, tak byl příjemnější. Radši bych bral kombinaci elektromotoru (z pohledu výkonu a kultury běhu motoru) a dojezd+tankování a váhu jako TDI nebo TSI - což neexistuje Editováno: 13. Října, autor: xkali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října To je firemní, nebo sis vzal naftu pro soukromou osobu? Jaký míváš nájezd? Moje konfigurace počítá s 1.5 TSI 110kw bez mild-hybrid či DSG, v manuálu. Plánovaný roční nájezd cca 18 tisíc km. S DSG mám taky takové ne příliš pohodlné zkušenosti a pak i co se týče eventuálních částek za opravu, kdyby se to rozbilo po záruce. Zatím to tedy dle vašich zkušeností vypadá, přihoď si do výbavy vše co jde navíc 😬 Je to skvělý a použitelný. Ještě mi tu nikdo moc nenapsal k tomu webastu. Pouze zahřeje motor a vyhřeje interiér, nebo to pomůže před příchodem do auta i s námrazou na sklech, kastli, eventuálně lehké sněhové vrstvě? Kolik minut je nutný to nechat zapnutý? Výhřev předního a zadního okna k tomu lze pustit z telefonu přes aplikaci, nebo je nutno to pustit ručně v autě? Nebo se výhřev předního a zadního dát nemusí a webasto to zařídí? Pořád nevím, zda se ta pořizovací cena webasta "vyplatí" a bude to víceméně bez práce. Nebo jestli to nedávat, vždy se nějak dostat do auta (ledovka občas bývá sranda, jak se dostat do auta ve tvaru kostky ledu, vše přimrzlé), nastartovat a pustit výhřev předního a zadního okna a mezitím očistit celé auto, pak zavolat rodinu, nastupovat a jedeme. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října Webasto ti samozřejmě vychválí každý, kdo ho má. Mé zkušenosti už z 2. auta a k tvým otázkám: 1. Doba provozu je individuální podle vnější teploty. Nicméně pod 20 minut to v zimě nemá význam. 2. Vyhřeje interiér a chladící kapalinu. To prospívá motoru, protože start není tak studený. 3. Nejde zapnout ohřev okýnek. Ale je to zbytečné, protože ohřevem interiéru se okénka rozmrazí taky. 4. Pokud je na autě sníh, tak ho to nataje, ale neodstraní. Použít stěrače je dost odvážné. Protože sníh je po ohřevu mokrý a těžký. Tudíž bych se bál o mechaniku stěračů. Tudíž je nutné ruční setření, ale jde to snadno. 5. Pokud máš Webasto, je skoro zbytečné mít výhřev sedadel a volantu. Přijdeš do teplého auta, a můžeš jít rovnou do trička. 6. Jako každý majitel na závěr dodám: bez toho už bych žít nemohl 🙂. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října doplním coby člověk, co má rád chladno webasto: mám to, chci to už navždy výhřev čelního skla taky výhřev volantu rozhodně ano, sedadla netřeba diskutovat. pouštím v zimě na 30 minut. když mrzne hodně, klidně i déle. když je námraza - silná námraza. pustím Webasto na 30 - 50 min předem dle teploty nebo jak si vzpomenu. (přes 30 min fakt jen v -20 stC a pod ) přijdu . nastartuju (v autě je už teplo nebo výrazně lépe než venku). zapnu ohřev čelního skla, zadního skla. oškrábu boky. tří minutky. setřu (opravdu setřu, neškrábu) předek, zadek. sednu do vyhřátého auta a jedu. bez výhřevu čelního skla led povolí tak uprostřed v jedné třetině výšky skla, jak fouká přímo na okno. ale jiank moc ne. je to lepší než "bez", ale čelní sklo udělá více práce téměř okamžitě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října Když to tak čtu, tak se skoro nevyplatí si připlácet Klima paket top (zanedbatelných 7.400 Kč), který u 130 let Premium přidá z celého seznamu balíčku pouze výhřev zadních sedaček a 3 zonovou klimu. Zbytek prvků příplatku už je součástí základu 130 let Premium. Webasto by ten komfort jistě zlepšilo a 2 zonová klima stále lepší jednozónová. Je to asi jako u balíčku Asistovaná jízda 2.5 s navigací, která obsahuje snad 12 prvků výbavy, ale u 130 let Premium je z toho 10 součástí a příplatkem zákazník dostane Head Up a automatické parkování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října (editace) no ale vyhrivana sedadla chces ... ono ti to po nejakem prochladnuti, kdy potrebujes dojet jeste domu, docela zachrani zdravi a head up je podle me taky "nutnost". stve me porad koukat na budiky neni ta cena baliku zohlednena vzhledem k existujici vybave? Editováno: 14. Října, autor: hamoun 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října před 1 hodinou, technikus napsal: To je firemní, nebo sis vzal naftu pro soukromou osobu? Jaký míváš nájezd? Moje konfigurace počítá s 1.5 TSI 110kw bez mild-hybrid či DSG, v manuálu. Plánovaný roční nájezd cca 18 tisíc km. S DSG mám taky takové ne příliš pohodlné zkušenosti a pak i co se týče eventuálních částek za opravu, kdyby se to rozbilo po záruce. Zatím to tedy dle vašich zkušeností vypadá, přihoď si do výbavy vše co jde navíc 😬 Je to skvělý a použitelný. Ještě mi tu nikdo moc nenapsal k tomu webastu. Pouze zahřeje motor a vyhřeje interiér, nebo to pomůže před příchodem do auta i s námrazou na sklech, kastli, eventuálně lehké sněhové vrstvě? Kolik minut je nutný to nechat zapnutý? Výhřev předního a zadního okna k tomu lze pustit z telefonu přes aplikaci, nebo je nutno to pustit ručně v autě? Nebo se výhřev předního a zadního dát nemusí a webasto to zařídí? Pořád nevím, zda se ta pořizovací cena webasta "vyplatí" a bude to víceméně bez práce. Nebo jestli to nedávat, vždy se nějak dostat do auta (ledovka občas bývá sranda, jak se dostat do auta ve tvaru kostky ledu, vše přimrzlé), nastartovat a pustit výhřev předního a zadního okna a mezitím očistit celé auto, pak zavolat rodinu, nastupovat a jedeme. Díky Auta si kupuju na firmu V době objednání byla k dispozici jen First Edition Ultimate (dobře vybavený), auto jsem potřeboval a dealer neměl info, kdy a za kolik bude možné objednat "normální" verzi. FE Ult. byla v nabídce jen s TDI+DSG, naftu jsem úplně nechtěl, ale DSG už jo, u O3 FL jsem bral manual (jednoduchost, problematické suché DSG) a pak mě to kvedlání nějak přestalo bavit a některé funkce vozu s manualem nedávaly úplně smysl - a jak stárnu tam mě to kvedlání na silnici už nějak nebaví. Ročně najedu tak +-25-30tkm. Bohužel všechna auta dnes vyráběna jsou opravdu složitá, takže platím max. záruku (5let+km) co to jde a po konci to chvíli risknu a když je vhodný okamžik, tak to pošlu dál. Webasto ohřívá vodu, takže 20-30minut dle venkovní teploty. Sice kombinace vyhřívané přední sklo+volant+sedačky je super, ale pod -10st. to blafá studené docela dlouho a jako strojaři je mi toho motoru celkem líto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října (editace) @hamoun Je to tak, v jiné výbavě to stojí i 50 tisíc (nebo i 25 jako příplatek). Editováno: 14. Října, autor: technikus 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října @technikus takže, pokud můžeš, ber to. udělá ti to radost. uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října (editace) Než aby mi někdo něco z příplatků rozmluvil, pochvalujete si všechno 🤣 Tzn. i Klima top paket, i El. sedačky se zrcátky, i Head Up s autoparkováním resp bočními senzory a abych nezapomněl, i to webasto. Částky za příplatky nejvíc skáčou v sekci Komfort a multimédia, jinak jde vesměs o zanedbatelné částky ostatních položek. Editováno: 14. Října, autor: technikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zzzzz Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října (editace) Nezávislé ti zahřeje interiér, motor a roztopí i námrazu (na čelním vždy) na oknech. Kolem nuly, nebo těsně pod stačí 10 minut na 24 stupňů a v autě je teploučko. S větším mrazem, kolem -10 tak dávám 20 minut a v pohodě "trenýrková tepota". I venkovní teplota -20 je v pohodě, protože to roztopí alespoň dvě větší "bubliny" nad výduchy směřujícími k oknu a zbytek dořeší výhřev čelního skla v době, kdy ty už sedíš v teple. Za tři zimy s Vebastem jsem ještě asi jednou nebyl nucel použít škrabku a nikdy jsem nemusel odkládat okamžitý odjezd. Samozřejmě+ ti to nerozpustí 5, 10, 15cm peřinu sněhu z celého auta, ale i tak je to vždy u skla odtáté a jen to smetáčkem stáhneš z mokrého skla. Editováno: 18. Října, autor: Zzzzz 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jude78 Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října Ahojte borci, nedarilo sa mi prihlasit pod povodnyn profilom, tak som musel novy vytvorit🤷♂️ Ale k veci, v pondelok som objednal new RSku a mam otazku, cital som v jednom clanku, ze O4 FL RS uz nema ten trapny reprak, ale konecne nornalmy vyfuk. Viete mi to niekto potvrdit?🙏 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října O4 RS FL má ten výfuk, co měla O4 RS 120 let / Challenge Plus. Ten není tak moc sterilní a vydává dokonce i nějaké zvuky 😄 Co se repráku týče, tak tam nevím, ale dost bych se divil, kdyby ho vypustili. U O4 RS lepší výfuk nerovnal se soundaktor pryč, byl tam pořád, tak si myslím, že to bude stejné i u FL. Ale třeba se pletu a fakt se chytli za nos, že to je stupidní 😁 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubosH1 Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října U predFL verziu sa dal soundaktor pomocou ODB11 (alebo aj inych) jednoducho vypnut. U FL verzie to uz nepojde. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jude78 Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října Tak to ste ma potesili, ze to bude mat iny vyfuk, pretoze som mal pozicanu O4 RS a ta mala sterilnejsi zvuk ako moja aktualna O3RS FL. Skoda, ze sa ten reprak neda defaultne vypnut😔 Asi ho pohladam a mechanicky prestrihnem kablik😇 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října Stříhat nebudeš nic muset, dá se odpojit pod krytem, kde jsou stěrače 😊 Pokud teda fakt nepůjde vypnout přes třeba OBD11 a pokud tam fakt je. před 2 hodinami, LubosH1 napsal: U predFL verziu sa dal soundaktor pomocou ODB11 (alebo aj inych) jednoducho vypnut. U FL verzie to uz nepojde. Ale fyzické odpojení by pořád mělo jít, ne? Já to mám teda vypnuté taky pomocí OBD11 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jude78 Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října Toto mi nasiel ChatGpt: Faceliftovaná verzia Škody Octavia RS pre rok 2024 priniesla niekoľko zmien, vrátane niektorých úprav v oblasti výfukového systému. Na rozdiel od predfaceliftovej verzie už nová verzia nemá soundaktor, čo bol elektronický systém, ktorý zvyšoval zvuk motora v kabíne, aby navodil športovejší pocit z jazdy. Čo sa týka samotného výfukového systému, faceliftovaná verzia má stále športový výfuk s aktívnymi klapkami, ktorý umožňuje prispôsobenie zvuku výfuku v závislosti od zvoleného jazdného režimu. Výkonovo došlo k zvýšeniu výkonu pri motore 2.0 TSI na 265 koní, ale samotná konštrukcia výfukového systému zostáva podobná tej z predfaceliftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října Tal alespoń to bude i navenek znít trochu sportovně. Jen škoda, že je to jen předokolka, přenést ten výkon na silnici už bude občas problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostak475 Vloženo 18. Října Sdílet Vloženo 18. Října Dobrý den, proč škodovka zařízla všechny ostatní motorizace? proč je tak malý výběr? to je tlačí uměle do Superbu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jude78 Vloženo 19. Října Sdílet Vloženo 19. Října před 18 hodinami, xkali napsal: Tal alespoń to bude i navenek znít trochu sportovně. Jen škoda, že je to jen předokolka, přenést ten výkon na silnici už bude občas problém. Som tiez zvedavy ako sa s tym popasuje ten elektrohydraulicky diferencial. V O4RS to bolo s 245ps v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.