Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor
On 8/16/2022 at 7:07 AM, kozakm said:

Tak co noveho? Jak to vsechno dopadlo, jaka byla kompenzace od dealera?

Omlouvám se že jsem se dříve neozval. Vybrečel jsem se na FB ve skupině Scala.  Kompenzace 0. Majitel prodejny mi slíbil "lepší náhradní auto" až si tam to svoje dám. Tak že nic. Proto že nejsem prase, tak snad tam není nic zničené. Ale štve mě, že odborný servis měl týden auto u sebe a ani je nenapadlo dát auto na he ver a podívat se. K Menčíkovi už asi teda jezdit nebudu. Jo a mimochodem, když jde auto na záruční závadu, má člověk nárok na náhradní vozidlo, dostal jsem samozřejmě NIC. Bojím se že to jinde není lepší. Ještě jsem neodpověděl na dotazník škodovky, co mi dorazil do emailu po "opravě". Ale mám sto chutí to tam popsat....

Nárok na náhradní vozidlo pouze, když nedojede do servisu samo. 

Mne zas povedali v servise že ich servis nieje zapojeny do programu Škoda Nahradne vozidla. A skutočne na mape pre východné Slovensko takuto službu poskytujú  Košice,  Prešov a Kráľovský Chlmec. 

Jo to už tu někdo psal na SK někde automaticky dávají.

No ale toto není garance, ale pochybení konkrétního servisu při předprodejní prohlídce, zapoměli sundat přepravní podložky.

Tak to je smutné... a televizi to už taky nebude zajímat, když už o tom samém jednou točili.

Jako sorry pánové, ale jsme lidi, ne roboti. Že mechanik, kterej má stejný starosti jako máme všichni buď v práci nebo osobním životě apod a zrovna u jednoho z 1000 aut co udělá zapomene vyndat dorazy se bohužel stát může. Vyjádření, že je auto zralý do šrotu je fakt velmi úsměvné. V televizi nám hrnou co se jim hodí do krámu a sledovanosti. Není nic jednoduššího než v tomto případě pořešit se servisem a pokud nedošlo k poškození vozu tak holt spadne důvěryhodnost prodejce, resp. servisu a život může jít dál. V opačném případě se řeší individuálně. Jestliže má někdo potřebu hned všechno medializovat, tak se pak nemůže divit, že ho třeba i dotyčný prodejce pošle k šípku. třeba i za cenu nějaké ztráty kytičky. Jsme lidi a dá se vše rozumně řešit. Když je vůle...

Peace :-) 

 

Koupíš si za svoje ušetřené peníze auto a nějaký lemplovský vemeno, který k tomu má manuál co má přesně udělat a vy..kašle se na to a ještě ho omlouvat? Nehledě na to, že tento konkrétní případ byl myslím dvakrát v servisu a i přesto se na to z vysoka než si to majitel našel sám! To je neomluvitelné a já bych to určitě tlačil jiným směrem než omluvou!

A to nemluvíme o tom, co tomu může potažmo být, i když škodovka samozřejmě dá papír že nic, nejsou blbý. 

Právě u opakující činnosti se tyhle přehmaty nejčastěji stávají. Co si budeme, do servisu chodí plno schyzofréniků s každým klepnutím, které se jim nelíbí. Při počtu zalhcení falešnými poplachy pak snadno technik otupí a nenapadne ho se podívat pod manžety tlumičů. Dokonce je pro to odborný název- provozní slepota.

Jsem zajedno s @lucky.jack takové věci se prostě stávají i když člověk vemeno není.

Upraveno od 15degren

A proto by tohle měl kontrolovat ještě prodejce před předáním, je jasný, že chybu udělá každej, proto se u fatalních věcí dělá kontrola dalším člověkem. 

Ano, zodpovědnost za vykonanou práci má jednatel firmy a ten se měl v tomto konkrétním případě zachovat ve prospěch zákazníka.

  • 2 měsíce později...
  • Autor
On 9/2/2022 at 4:24 PM, lucky.jack said:

Jako sorry pánové, ale jsme lidi, ne roboti. Že mechanik, kterej má stejný starosti jako máme všichni buď v práci nebo osobním životě apod a zrovna u jednoho z 1000 aut co udělá zapomene vyndat dorazy se bohužel stát může. Vyjádření, že je auto zralý do šrotu je fakt velmi úsměvné. V televizi nám hrnou co se jim hodí do krámu a sledovanosti. Není nic jednoduššího než v tomto případě pořešit se servisem a pokud nedošlo k poškození vozu tak holt spadne důvěryhodnost prodejce, resp. servisu a život může jít dál. V opačném případě se řeší individuálně. Jestliže má někdo potřebu hned všechno medializovat, tak se pak nemůže divit, že ho třeba i dotyčný prodejce pošle k šípku. třeba i za cenu nějaké ztráty kytičky. Jsme lidi a dá se vše rozumně řešit. Když je vůle...

Peace :-) 

 

Tak že když poletíš letadlem a zdrbeš se tak sorry i ten mechanik je jenom člověk. A co se týká úkonů před předáním vozidla má mít mechanik checklist a provádět úkony dle něj a rovnou to odškrtávat. Že na to serou je jejich problém.

  • 1 rok později...

20240515-192737-2.jpg

Pánové, myslíte, že by i toto mohla být ona transportní podložka?

Nie, to bude doraz

  • 10 měsíců později...
  • Autor
V 29. 8. 2022 na 23:09, Fuzo napsal:

Omlouvám se že jsem se dříve neozval. Vybrečel jsem se na FB ve skupině Scala.  Kompenzace 0. Majitel prodejny mi slíbil "lepší náhradní auto" až si tam to svoje dám. Tak že nic. Proto že nejsem prase, tak snad tam není nic zničené. Ale štve mě, že odborný servis měl týden auto u sebe a ani je nenapadlo dát auto na he ver a podívat se. K Menčíkovi už asi teda jezdit nebudu. Jo a mimochodem, když jde auto na záruční závadu, má člověk nárok na náhradní vozidlo, dostal jsem samozřejmě NIC. Bojím se že to jinde není lepší. Ještě jsem neodpověděl na dotazník škodovky, co mi dorazil do emailu po "opravě". Ale mám sto chutí to tam popsat....

Stručné shrnutí. Na můj požadavek ke kontrole tlumičů mi bylo sděleno, že kontrola byla provedena. Když jsem chtěl graf z té kontroly bylo mi oznámeno, že jejich stroj to nedělá. Tak že jsem si na to musel přijít sám.  Tak že abych jenom nenadával.. Na první servisní prohlídku jsem dostal velice fešnou Oktávku v plný palbě. Samozřejmě jsem dostal slevu na všechny ND asi 20% a to trvale. Od té doby co se to stalo jsem tam byl několikrát. Přejímací technik si mě pamatuje a zdraví ještě než vstoupím do salonu. Velice slušné vystupování a chování. teď můžu tento nejmenovaný servis už jenom doporučit.  Udělali chybu, ale postavili se k tomu čelem. Tak že za mne dobrý.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.