Přejít na obsah

ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV


Pawouk

Doporučené příspěvky

Tak jsem se schválně podíval na portál ŠA a fakt mi to podle VIN vyhodilo, že se mého vozu týká nějaká svolávací akce:
image.thumb.png.37165764917db7d0aa9d44e1f860c09c.png

Nemám s tím předchozí zkušenost, ale neměl by mi volat přímo dealer? Nevím proč jsem si myslel, že jim to tam vyskakuje automaticky na základě aut, které přes ně šly. A nebo se jedná o tak čerstvou záležitost, že mi to ještě nestihl nikdo zavolat 🙂.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, Rapid1.0 napsal:

@fabik263 Prdel si nedělá, zapomněl ovšem dodat, že náhrada samozřejmě bude, ale až v druhé polovině roku :-) 

 

Toto mi vsak jeden nejmenovany liberecký servis nesdelil 🙂 technik o tom ani nechtel mluvit, jen mi tak bokem polozil papir s jinou zakazkou a ja se na to musel sam zeptat. Trochu zakoktal, ze ani nevi, jak mi to ma rict, ale ze to tak proste je. Byla ta faktura skodovce za 85 Kc a jel jsem domu 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a jak to je, co se týče záruky? Upřímně si nemyslím, že nějak moc lidí sleduje portál ŠA za účelem kontroly (i já tu stránku pro ověření svolávaček otevřel včera poprvé, jen jsem věděl, že něco takového existuje), zda se pro jejich auto neobjevila nějaká svolávací akce. Jasně, už se s tím prezentuji na internetu, tak iniciativu asi převezmu já, ale jak by to oficiálně mělo vypadat, co se informování zákazníka o svolávačce týče? Má to na starost prodejce nebo samotná ŠA?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jak je to definované právně, ale … pokud mi například blikne kontrola oleje, volají mi druhy den ze servisu, zdali je vše v pořádku, ze se to u nich rozsvitilo. Z tohohle bych vyvodil předpoklad ze i svolavacka by měla byt proaktivne řešena ze strany, servisu, dealera.

Editováno: , autor: iMe1980
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 8. 1. 2022 na 9:51, fabik263 napsal:

Před nějakou dobou jsem si zrušil bezdrátové AA, protože auto si pamatuje, jestli bylo minule připojeno a pokud ano, po startu se spojení pokusí aut. navázat. Vzhledem k tomu, že se teď toto neděje, přijde mi to subjektivně rychlejší. A ne, nijak mě tato volba neomezuje, AA totiž nepoužívám každý den a přišlo mi zbytečné aby se spojení s tel. po každém startu navazovalo znovu. A když AA chci, udělám 2 kliky na infotainmentu a během 10-15s mám spojeno.

Mohl bych se prosím zeptat, jak docílit toho, aby se AA nespojovalo automaticky? Celkem mě to rozčiluje, protože to děsně vybijí a zahřívá telefon, i když to vůbec nepotřebuji. Proklikával jsem se infotainmentem a i telefonem a prostě jsem nepřišel na to, jak spustit AA až na moje vyžádání. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš jít do Menu -> Telefon -> Nastavení, tam najít svůj tel. a napravo svítí ikonky spojení, co jsou aktivní (AA, bluetooth, ...). Když klikneš na ikonku AA, tím ho odpojíš a při další jízdě by se to nemělo spojit. Pokud ano, bude potřeba ještě v tel. v nastavení AA nastavit toto:

 

Screenshot_20220414-193430_Android Auto.png

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Tak jakožto "daily" uživatel se pod ty klady i zápory z velké většiny můžu podepsat. Za mě ten nejzásadnější problém je to neodlišení, žádná plaketka, žádný emblém na blatníku... Kdybych jí prodával, tak to kupující pozná jen podle faktury, kde to je zmíněno... Ti koníci navíc tam možná i sou, jen neofiko a v kažýdé RS :D .

Jinak to cítím přesně jako on. Naprosto dokonalé každodenní auto, které zvládá všechno výborně. 

Jen si teda nejsem jistý tím, že jich je jen 1000ks. Podle mě to bylo omezeno časově, navíc RS Challenge Plus je to samé, jen se to jinak jmenuje.

 

No a v komenřářích na youtube to klasicky pěkně zhejtila většina komentujících... achjo :D

Editováno: , autor: JirikHL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit, že má pravdu, jakmile se prodalo těch 1000 ks, tak právě na základě toho udělali vlastně úplně stejnou Challenge Plus. Jinak to, že nejsou ty edice nějak výrazně odlišeny od klasického RS, podle mě přesně vystihuje podstatu RS jako takového. To prostě nikdy nebylo, nemá a asi ani nikdy nebude sportovní, ostrý náčiní. Pokud něco takového člověk chce, ať si koupí Golf R, který zrovna teď taky má limitku (a tam ty koníci navíc jsou). Octavia RS je prostě Rychlé / Radostné Svezení, perfektní univerzál a jak zaznělo v závěru testu, je to auto "pokud chcete mít jen jedno a na všechno". GTI může být třeba hravější, i30N může prdět do výfuku, ale jakmile potřebuješ odvést 4 člennou rodinu na dovolenou, musíš mít druhé auto. 

 

Jinak k té diskuzi - to už je taková klasika pod českými videi. Mám nakoukané snad všechny testy OIV RS na youtube, a pouze pod těmi českými je vždycky taková hrozná diskuze, v zahraničních je to z 90% chvála na to, jak je to dobré auto. Prostě v u nás na ní perfektně sedí "buď ji miluješ, nebo ji nenávidíš" :D Bohužel si ti hateři neuvědomují, že za ty peníze (necelý 1 milion), konkurent, který bude mít takovou výbavu, výkon, 600 litrů kufr, prostor na zadních sedadlech apod., v podstatě neexistuje. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Rapid1.0 napsal:

Jinak to, že nejsou ty edice nějak výrazně odlišeny od klasického RS, podle mě přesně vystihuje podstatu RS jako takového.

Mě asi šlo spíš o to vizuální odlišení této konkrétní (nejspíš tedy 1000 kusů) edice. A nemyslím tím nějaké spoilery, ale tu jednoduchou plaketku na blatníku :) Nebo někde okolo řadičky (jestli tak ten čudl jde ještě nazvat)... Ale teď už to je jedno :), není tam nic a ani nebude a musím se s tím smířit no :D. Ale jestli jich bylo opravdu jen 1000, tak to si úplně říká(lo) o číslování v interieru :D

Editováno: , autor: JirikHL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Rapid1.0 napsal:

...Jinak to, že nejsou ty edice nějak výrazně odlišeny od klasického RS, podle mě přesně vystihuje podstatu RS jako takového. To prostě nikdy nebylo, nemá a asi ani nikdy nebude sportovní, ostrý náčiní...

Jak píšete s @JirikHLdál, bez plaketky nebo čísla limitky pak ta edice vlastně ztrácí význam. I když se jedná "jen" o výbavu, barvu apod. Kromě pozice v koncernu* (Audi>VW>Seat/Cupra>Škoda) a celkové situace (konec Lanceru EVO a Imprezy STI), se Oktávka nehodí na "hodně ostrou verzi" ani rozměry a kufrem... a vůbec mi to nevadí!

* o to překvapivější je Kodiaq RS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...