Publikováno Srpen 21, 20223 r Zdar škodováci, vždycky jsem měl čtyřválec i plynový většinou 1,4 mpi naposledy 1,2 tsi 77 kw bez plynu, ale současná situace s cenami mně přivedla zpět k LPG. Takže se poprvé seznamuju v rapidu s 1,2 mpi 55KW Nečekal jsem samozřejmě trhač asfaltu ;-) Teď mně zarazila jedna věc na neutrál nejde motor vytočit víc jak na čtyři tisíce otáček, při jízdě to lze vytočit až do červeného i když pak mi zvuk hodně připomíná stary Wartbug 311 :-) :-) Je tam nějaký omezovač který to pozná ?? Díky
Srpen 21, 20223 r Ano, ochrana spojky u stojícího auta (pro případ, že by někoho napadlo dát plný kotel a rozjíždět se).
Srpen 21, 20223 r Autor Super díky, překvapilo mně to, zatím jsem se s tím nesetkal. Zjistil sem že těchto motorů tady moc není ;-)
Srpen 21, 20223 r Autor před 21 minutami, Pawouk napsal: A k čemu je dobré vytáčet motor do otáček na neutrál? Samozřejmě k ničemu. Dělal sem olej filtry svíčky a je to LPG, takže je to choulostivé na svíčky a odtrh, aspoň kdysi bylo co si z dřívějších zkušeností pamatuju. Když byly špatné svíčky či odtrh, tak to nešlo do otáček, proto ta zkouška. Proto taky tento dotaz, starší škodovky se nechali normálně vytočit a proto dotaz. díky za odpovězení.
Srpen 22, 20223 r Neviem, ktoré staršie škodovky, ale moja Fabia 1 z r. 2006 mala tiež obmedzovač otáčok na voľnobeh.
Srpen 22, 20223 r Autor před 2 hodinami, touareg3 napsal: Neviem, ktoré staršie škodovky, ale moja Fabia 1 z r. 2006 mala tiež obmedzovač otáčok na voľnobeh. Omezovač mají všechna auta, ale kdybys četl pořádně příspěvek, tak bylo psáno ve čtyřech tisících, ale starší auta se dala vytočit do omezovače v červeném poli 😉
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.