Publikováno Říjen 31, 20222 r Zdravím, potřeboval bych poradit. Jde o vůz škoda superb 2 facelift 2015 motor 2.0 cffb. Když ráno nastartuju vše je ok hned chytne a když jedu třeba půl hodiny a nechám stát třeba 20 min a opět chci nastartovat tak motor chytne a hned chcípne . Většinou chytne až na 3 pokus dělá jen když je motor ohřátý studené starty zvládne na první start a diagnostika nic nepíše ani žádná kontrolka nesvítí takže nějak nevím po čem jít. Díky za odpovědi
Září 12, 2024Zář 12 Zdravím tě, už máš závadu vyřešenou? Přesně to samé dělá můj golf 6 cfhc 😃 díky za případnou odpověď. Honza
Leden 6Led 6 Ahoj , mám něco podobného, studený motor po denním stání od 10 stupňů do minusových teplot chytá na cvrnk, ale popojedu cca kilometr doba jízdy do pár minut a jdu třeba nakoupit ( 15 min )a už má problém chytat (délka startu 2 sekundy a víc). Když ale zahřeju motor delší jízdou tak pohoda , problém se opět projeví při chladnutí motoru tj. Cca rozmezí ( 3-8 ) , když to nechám stát do druhého dne tak zase chytne na cvrnk. Horší je to létě. To je problém skoro každý start, vyvalí se bílý kouř po delším startu. Neporadí někdo. Škoda Superb 2 fl. Cfgb motor
Leden 6Led 6 Nevím jistě, ale možná na to bylo SW řešení přímo ve škodovce. Některý modely tohle dělaly právě při určité buď venkovní teplotě nebo specifické teplotě chladící kapaliny, resp motoru. Z hlavy to nedám a vypátrat řešení je někdy na dyl...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.