Květen 19, 20169 r Já mám další informace. Celkově by se mělo jednat o "systémovou" závadu, o které v MB moc dobře vědí. Navštívil jsem asi tři autorizované servisy a o žádných problémech s diferenciálem nemají informace. Dávejte na tohle pozor, protože mají snahu měnit ložiska v kolech, atd. Já už nemám auto v záruce a výměna ložisek v diferáku mě vyjde na cca osm tisíc korun, ale nesbíral jsem razítka, tak nemám nárok ani na kulanci. Pokud jsou díly skladem, měla by oprava proběhnout v rámci jednoho dne. Pokud by někdo chtěl koupit jen ložiska a opravu provést jinde, samostatně je neprodají a musí se koupit s koly diferáku za cca osm tisíc bez DPH. Já s tím jezdím už 10 000 km a zatím drží, ale... Převodovkář radí nebrzdit motorem a vyhnout se prudkým akceleracím.
Květen 24, 20169 r u mna po vymene loziska v diferanciale to pocut vyrazne menej, ale predsa pocut. uvidim ci sa to bude zhorsovat, kazdopadne to spomeniem na garancke
Květen 25, 20169 r Ahoj, jsem po servise na příznaky hučení levého kola. Příjmací technik na Jarově řekl, že jde na 99%o silemblok na převodovce. Druhý den vyměnili a po cestě domu byl klid. Žádné hučení, chrčení nic. Doufám, že už to bude v pohodě.
Květen 25, 20169 r Mám opraveno. Nebyla to jen ložiska v diferáku, měnilo se i ložisko na hnacím hřídeli - to způsobovalo problémy podobné dvouhmotovému setrvačníku. Celá převodovka byla rozhozená, nově se vymezovaly vůle podložkami. Nechal jsem vyměnit i spojkové ložisko. Takhle perfektní to auto nebylo ani při koupi s nájezdem 20k. Spojkový pedál má naprosto hladký chod, dříve mi po zahřátí vrzal a drhnul. Auto je absolutně tiché, na volnoběh vůbec nic nerachotí. Při akceleraci už nevibruje a neškubne při sundání nohy z plynu. Ovládání spojky je bezchybné, dříve byla kousavá a myslel jsem, že neumím řadit. Prostě všechny problémy jsou pryč. Podle technika jsem závady nemohl způsobit jízdním stylem. Celková cena opravy byla cca 17000 Kč. A se*e mě, že to auto funguje mnohem lépe, než když bylo nové. Tohle auto si nechám, ale se Škodovkou končím. Oprava proběhla v autorizáku a na špičkové úrovni - bál jsem se, že bude převodovka po složení hlučná. Když bude zájem, zveřejním jméno servisu. Později sem hodím seznam vyměněných dílů. Upraveno Květen 25, 20169 r od mandido
Květen 26, 20169 r Ahojte, mám OIII 1.2TSI 77 kw 38 kkm a měl jsem stejný problém - hučení z přední nápravy, při zatočení doprava hluk zesílil doleva nic. Auto je v záruce, tak jsem to reklamoval. Vyměnili pravé ložisko a pořád to bylo stejné. Tak nová reklamace s doporučením (poučen z tohoto fóra), aby kontaktovali výrobce. Takže vyměnili ložiska v diferenciálu a je ticho. Doufám, že to vydrží zatím jsem najel jen pár kilometrů. Jinak na autě už v rámci reklamace vyměnili nefunkčí. nezávislé topení a při garanční prohlídce nastavovač vačkového hřídele. (taky se tady o tom hodně píše)
Červenec 15, 20169 r Zdravím Vás, rozhodl jsem se přispět mou zkušeností s vozidlem OC III 1,6TDI 77 KW combi 10/2013 najeto 122 000 Km. Začalo to divným zvukem při zatočení volantem doleva, spíše drhnutím nebo nějak tak. Pokud vozidlo stálo a točilo se volantem na místě vše bez problému, dále při vysoké rychlosti bez problému. Ideálně se to projevovalo při projíždění kruhových objezdů. No nic, začal jsem číst recenze, zkušenosti kámošů atd. Bylo mi doporučeno zkontrolovat přední ložiska, kloubovky, tlumiče, uložení tlumičů, silentbloky př.nápravy, kosti, sbíhavost, pneumatiky, elektrony a nebudu dál pokračovat. Jelikož mám vozidlo ještě v záruce 4 roky nebo 150 000 Km a servisuju ŠKODA. Odvezl jsem to do servisu a čekal co bude. Vozidlo bylo v servise celý den a volal mi technik, že je vše v pořádku, že na nic nepřišli tak psal email do Boleslavi jestli nemají nějakou zkušenost. Na druhý den mi volal, že vozidlo opraveno, bylo to uložení převodovky levé. Vše vyměněno a opraveno zdarma, což mě velmi potěšilo. Pokud má někdo stejný problém, rád jsem přispěl. Mirek
Červenec 27, 20169 r Tak něco podobného asi taky budu muset řešit, taky rok 2013, ale 2,0 tdi. Taky prodloužená záruka, tak uvidíme Ze Samsung S4
Srpen 2, 20169 r ja ked som na poslednej prehliadke spomenul ze to robi opat bolo mi povedane, ze SA hlada technicke riesenie...
Srpen 23, 20169 r Díky za informace. Koukám, že servisní opatření bylo zavedeno 2015, ale mě se závada opakovala po opravě provedené 4/2016. Jestli to vyřešili jen úpravou předpětí, tak doufám, že se mechanik při montáži hodně soustředil.
Srpen 24, 20169 r Oni, ale to řešení našli až na jaře 2016 a má to být to uložení převodovky viz první odkaz. Tak tam až to zase bude dělat zajeď a chtěj kulanci, protože si to reklamoval a Škoda našla řešení až teď .
Srpen 24, 20169 r ukazal som to v mojom servise, ale nepochodil. vraj pre 1,2 TSI riesenie stale hladaju
Září 14, 20168 r Tak prý nic nenašly. Zatím to nechám být a zkusím to při příští garančce.Ze Samsung S4
Září 15, 20168 r Ahoj,Toto téma tady už je a tak by to měl Pawouk zamknout. A v tom prvním vlákně se dozvíš, že na 1.6TDi a 1.4TSi je na to vydané TPI
Září 15, 20168 r Dík za nápovědu. Témata sloučena. taxia - nastav si správně Tapatalk tak, aby se na foru nezobrazovalo z kterého telefonu sem píšeš.
Září 17, 20168 r Ahoj, Myslím, že to najdete tady.. Děkuji za dokument. Jak se řeší případná reklamace? Platí se servisu za to, že díl vymění nebo to jde na účet ŠA?
Listopad 14, 20168 r On 24. 8. 2016 at 9:36 AM, Hlouchyno said: Tak počkej až na podzim bude zase Technická konference, tam to určitě bude. nejake nove info? dik
Listopad 14, 20168 r Zatím ne, ale jestli něco na tvoji Octu je tak ti to musí vyjet servis, popřípadně počkej až se to objeví v Erwinu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.