Blacky Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 az me svezes, tak uverim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Já bych tomu třeba i věřil, ale ruku na srdce, to přeci není zrovna optimální rychlost pro tohle auto. 180 km/h můžeš jet chvíli, ale ne pořád. Minimálně je to neekonomický a taky chudák motor atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcush Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Já tomu moc nevěřím, protože mi přijde, že 1.6 16V 77kW má problém udržet 180km/h "kopec nekopec", takže 1.4 16V na tom bude hůř. Nehledě na spotřebu. Tohle už je vážně fest neekonomický. Podle mě optimální cestovní rychlost na dálnici je kolem 150 km/h (1.6 16V). Auto tam jde lehce a není problém kolem této hodnoty ještě slušně zrychlovat. Na druhou stranu bude rozdíl mezi FII hatch a FII Combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyx Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Motor 1,4 63kW je prvních cca 3000km opravdu hlučnější, má "syrový" zvuk. Dříve jsem měl Fabii 1 s motorem 1,4 50kW a pokud mám parametry těchto dvou motorů porovnat, tak 1,4 63kW je daleko živější, akcelerace je nesrovnatelně lepší, jen spotřebu má vyšší o 0,4 l/100km. Pokud jedu sám, tak na dálnici není problém jet konstantních tachometrových 180km/h kopec nekopec... ...tak to si opravdu zrovna kopec nekopec jel variantu z kopce a s vetrem v zadech...tezko jinak pri tehle spotrebe a tehlech otackach budes drzet bezproblemu tuhle konstantni rychlost...nevim, ale maximalku s plynem na podlaze bych nebral jako bezproblemovou konstantni rychlost pro tento motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeshII Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 (editace) Já tomu moc nevěřím, protože mi přijde, že 1.6 16V 77kW má problém udržet 180km/h "kopec nekopec", takže 1.4 16V na tom bude hůř. Nehledě na spotřebu. Tohle už je vážně fest neekonomický.Podle mě optimální cestovní rychlost na dálnici je kolem 150 km/h (1.6 16V). Auto tam jde lehce a není problém kolem této hodnoty ještě slušně zrychlovat. Na druhou stranu bude rozdíl mezi FII hatch a FII Combi. Souhlasím. 1.4 16V jezdí v pohodě okolo 140 kopec nekopec. Dokonce pokud jedu 120-130 je problém zrychlit, protože v oblasti otáček při tétop rychl. chybí Nm. Jinak jsem do táhlého kopce jel ve čtyřech 160 a jelo to pěkně -> nezpomalovalo udržovalo rychlost -> na spotřebu to však není leda, že by někdo chtěl jezdit za 9l na 100 a víc. Maximálku jsem zatím měl 180 tachometrových, ale to bylo jen na krátkou dobu a na rovince -> z kopce by to dalo možná i 200. Editováno: 13. Duben 2009, autor: MikeshII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 To mohu potvrdit. Taky mám 1.4 a udržet 140 i 160 je jednodušší než 130. Dneska jsem zkusil do kopce na dálnici 160 a vůbec jsem nemusel v kopci přidávat, pěkně se rychlost udržela a kdybych šlápl víc na plyn, tak si myslím, že by klidně i zrychlila, ale spotřeba ve dvou byla v té chvíli 10 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Potvrzuju to i u 1.6, při 130-140 je dira. Budto to drzi 120 a nebo 150. Navic to ve 150ti zrychluje skoro ochotněji než ve 130ti.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kata-he-kasa Vloženo 6. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2009 když jsem se rozhodoval při koupi roomstera co za motor, tak 1.6 byla celkem jasná volba.ted po týdnu mam najeto 620 km a jsem za ten motor rád.podle techničáku auto váží 1235 kg a nedovedu si představit, že bych tam měl slabší motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 co mas za vybavu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kata-he-kasa Vloženo 7. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 style plus nějaký věci navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2009 ja kvuli te pohotovostni hmotnosti - jestli to skoda fakt udava pro jednotlive vybavy rozdilne a nebo uz ne. ja mam 1250, takze asi jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JOJOPB Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 Ahoj Ja mám tiež 1,6 Roomstra a super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.c.i. Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 ahoj i já mam 1.6 16V Fabii a musim říct, že je to dobrej motor. Nejlepší je auto pěkně zahřát, pak ho protáhnout na dálnici (nachvíli) a pak zrychluje jedna báseň když chce člověk někoho předjet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Velká škoda je, že nedostala 1.6 šestku a nezkrátily se převody. Když se dostane do otáček, slouží dobře. Ale běda, jak se člověk drží kolem dvou tisíc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 (editace) Já mám 1.6 a docela dobrý,ale zdá se mi že je to ekonomický do 120km/h.Potom už to řve a má to vyšší spotřebu.Kdyby to mělo ještě 6.rychlost tak by to byla paráda.A jak píše Bojler kolem 2000 ot./min akcelerace do kopce nic moc.Zkrátka žádný dělo,ale na okresky dobrý. Nevím,asi 1.9tdi by byl podstatně lepší na výkon.Ale zas dražší a hlučnější. Editováno: 17. Únor 2010, autor: Honza 29 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 Já mám 1,4 benzín a používám jej jako rodinné auto. Nevím, jak jezdí 1,6, ale já jsem s tím svým spokojenej. Na delší trasy dobrá spotřeba, optimální výkon pro rodinné auto. Samozřejmě, že s tím nejde trhat asfalt, ale pro bezpečné předjetí (když člověk správně podřadí) to výkon má. Určo bude 1,6 živější o tom není pochyb, ale svou zde taky hrají finance. My, když jsme auto vybírali, tak ze všech možných nám Fábia právě s tímto motorem přišla jako nejvhodnější. Důležitý pro nás byl taky kufr, páč máme už tři týdny doma malého prcka a když jej bereme ven, tak má věcí jak hollywoodská hvězda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 Nevím,asi 1.9tdi by byl podstatně lepší na výkon. Podla mna ani nie, co ziska TDI na krutaku strati na hmotnosti, ale spotreba bude lepsia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 TDI je logicky živější v nižších otáčkách. Co ale 1.6 s vyššíma otáčkama získává, to 1.9 naopak ztrácí. U 1.9TDI bych jako výhodu viděl asi možnost úpravy, bohužel, TDI je u FII aktuálně 35k nad 1.6, u R 55k. Čip u cimbu dalších 20k.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 Právě,stojí podstatně víc bankovek Ale když to spočítám tak 1.6 s LPG je levnější na provoz.Tam to vychází na cca 1,20kč/km.V závislosti na ceně paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojouf Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 (editace) přesně tak ... 1.6 + LPG nebo CNG je nejlepší volba. Ja jsem ani jinou volbu nehledal. Pouze mě trvalo 7 měsíců, než jsem sehnal správně vybavený kousek Roomstera za přijatelnou cenu. Najeto cca 20000. Když jsem ho ale zkoušel, měl jsem možnost si půjčit i 1.4 a 1.2. A musím říct, že kdybych kupoval nové auto a nechtěl LPG, tak půjdu do 1.2 motoru. Rozdíl v ceně je značný a jízdní vlastnosti na cestách, kde většinou jezdím (město a okresky) se mi zdál prostě lepší u menšího motoru. Potvrdil mě to pak i prodejce, který říkal, že 1.4 moc nedoporučuje a lidi je ani moc nechtějí. Tak že moje zkušenost s 1.6 ... když se drží v otáčkách, jede velmi dobře. Spotřeba LPG (cca 50/50 město/okresky) teď v zimě 9,8 podle benzínového počítače a 8,2 podle tankování (v létě to bylo o malinko lepší). Počítači to prostě moc naměřit nejde. Jo a nejezdím jak drak. Ale vím, že když potřebuju zmizet z křižovatky, tak to 1.6 zvládne hodně dobře. A kopce, kde jsem s felicii 1.3 55kW měl problém jet na trojku, tak s tímto motorem není problém pětka. Editováno: 14. Březen 2010, autor: jojouf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 To by mě zajímalo, proč ten prodejce nedoporučuje 1,4 a odkud ví, že je lidé nechtějí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Právě, když v mnoha testech byla právě 14tistovka doporučovaná, jako optimální volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Ona je bohužel 1.4 kompromis. HTP je bez zatížení po městě a v nízkých rychlostech točivá, 1.4 je potřeba dostat do otáček. Ve vyšších rychlostech a při zatížení je zase mnohem lepší 1.6 - já mám auto zajetý, tatínek čerstvě 5000km a prvotní rozčarování, proč sem si blbec kupoval 1.6, tak to rychle vzalo za svý. Je možný, že to tatík dusí, je možný, že dojem na mě udělalo nezatížený auto, když já jezdím dycky pod nákladem. Teď sem za víkend srovnal FIC 47kW, R 1.4, R 1.6 a na cestě na lyže SII 103kW. Superba do toho tahat nebudu. Vždycky to byla cesta tam 1 osoba, cesta zpátky 4 lidi. Fakt se ukázalo, že do městskýho auta HTP s klidem a velmi příjemnej motor. Při cestě zpátky s lidma ale v kopcu "smrt". U svojeho je potřeba točit a i ve městě se s tím dá jezdit, je to o zacházení s plynem. Na zatížení moc nereaguje. Jenže 1.4 je dole zdechlá a když se do otáček dostane, tak je hlučnější a nástup se už moc nekoná. Na druhou stranu zase není tak extrémně náchylná na zatížení jako HTP. Nevim, jestli sem to napsal srozumitelně, ale já zastávám názor - buď HTP do města nebo 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JOJOPB Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Ahoj tak moja spokojnosť 1,6 je veľmi dobrá ako som už aj písal, ale je už na svete aj prvý problém. V motore som začal počuť klepot, ktorí vychádza z vrchnej časti. Obehal som veľa Škoda servisov s daným problémom a vyjadrenie som dostal asi takéto : JAZDITE A KEĎ TO BUDE VYŠE BÁCHAŤ TAK PRÍDITE !! Až na koniec sa jeden zo servisov na to podujal a pomeral tlaky a podobne. A od Škodovky vyjadrenie že asi výmena motora alebo celej hlavy. No ale stále taja v čom je závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojouf Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Proč 1.4 lidi nechtěj mi prodejce nezdělil. Podle mě většina kouká na peníze a chce 1.2 a pokud si na zkušební jízdě zkusí 1.2 a 1.4 (1.6 je už cenově kapánek někde jinde), tak je prostě nic pocitově nedonutí jít do 1.4. Presně z těch důvodů, co psal Bojler. Pokud tedy nekupuju auto někde na horách, ale na rovině jako já. A do hor jezdí pouze 2x do roka třeba na lyže, tak 1.2 stačí. Já si 1.6 kupoval kvůli LPG, protože auto je pak přece jen o něco těžší a chtěl jsem mít nějakou výkonostní rezervu. Rozdíl v ceně, při normálním rodinným ježdění, těch pár koníků u 1.4 navíc nic pořádně nevyváží . Něco jiného bude nový motor 1.2 TSI. Tady jen nechápu, proč tomu zase nedali 6 kvalt, když je 7 rychlostní automat. Souhlasím ale s názorem do Roomstera je rozumná volba u benzínu buď 1.2 nebo 1.6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.