Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdarec,

mám stejý problém, čidlo teploty chladící kapaliny bylo v háji (aspoň to hlásil VAG), po výměně interval žhavení stejný tzn. že i když mrzne jak když praští max 1-2sec. Po odpojení čidla žhaví skoro neomezeně dlouho ( víc jsem neměl odvahu) a start bez problému, na Vagu už bez chyby. Když chci změřit předsvstřik, píše TDI graph nedostatečná teplota motoru a to dle budíku na palubce bylo auto zahřátý na provozní teplotu. Může mi prosím někdo poradit co s tím? Děkuji

Tak vymen ten snimac! Bolo to tu uz velakrat, je to dvojity snimac, jeden pre palubku a druhy pre RJ, takze...

jak jsem psal snimač neboli čidlo teploty bylo vyměněno, ale pořád to stejný, žháví pouze max 2 sec a nic víc, pokud tam tedy není ještě nějaky další snímač

A to vymenene si daval nove? Kontakty v konektore su Ok? Skus premerat ten snimac, pripadne premeraj kabelaz. Je totiz zvlastne, ze ked odpojis ten novy snimac, tak to zhavi "doblba".

VAG Ti hlasi spravnu teplotu?

pepa ty neumis cist?? To tam vsechno napsal.. Cti cely text, ne jen nadpis :):)

Tak jsem vše vyřešil,představ si ,že ty kokoti ze ŠKODOVKY - autorizovaný servis ,to je tam kde mě 2x seštelovávali předvstřik tak tam to právě udělali na hovno.Poté jsem si u dobrého známeho nechal překontrolovat předvstřik a ten zjistil ,že jedna hodnota je OK a ta druhá je nulová.Vše došteloval a je to super.Také jsem si vytvořil led kontrolku na žhavení ,kde jsem jsem zjistil ,že opravdu kontrolka na žhavení svítí 2s ale žhavení běží dál 20s i po nastartování .Druhou kontrolku jsem si napojil na okruh žhavení vyhřívání motoru.Tam tedy nevím jak to má fungovat ,dnes v - 5 stupních se mi kontrolka rozsvítila asi na cca 30s.Zajímá mě to technicky,poněvadž to nikdo neví.

KDY SE ZAPÍNÁJÍ TY 3 ŽHAVIČKY NA VÝHŘEV MOTORU,KOLIK MAJÍ OKRUHŮ ? NA CO REAGUJÍ ? atd.

děkuji za radu ,pokud budeš moct odpovědět

díky

pepa ty neumis cist?? To tam vsechno napsal.. Cti cely text, ne jen nadpis :):)

TDI FUN

Vidíš, číst umím. Přečti si co byla vlastně příčina špatného studeného startu.

  • 2 měsíce později...
Tak jsem vše vyřešil,představ si ,že ty kokoti ze ŠKODOVKY - autorizovaný servis ,to je tam kde mě 2x seštelovávali předvstřik tak tam to právě udělali na hovno.Poté jsem si u dobrého známeho nechal překontrolovat předvstřik a ten zjistil ,že jedna hodnota je OK a ta druhá je nulová.Vše došteloval a je to super.Také jsem si vytvořil led kontrolku na žhavení ,kde jsem jsem zjistil ,že opravdu kontrolka na žhavení svítí 2s ale žhavení běží dál 20s i po nastartování .Druhou kontrolku jsem si napojil na okruh žhavení vyhřívání motoru.Tam tedy nevím jak to má fungovat ,dnes v - 5 stupních se mi kontrolka rozsvítila asi na cca 30s.Zajímá mě to technicky,poněvadž to nikdo neví.

KDY SE ZAPÍNÁJÍ TY 3 ŽHAVIČKY NA VÝHŘEV MOTORU,KOLIK MAJÍ OKRUHŮ ? NA CO REAGUJÍ ? atd.

děkuji za radu ,pokud budeš moct odpovědět

díky

Ahoj,mám ten samí problém.Mužeš mi prosím říct jaké 2 hodnoty štelovat na předvstřiku? Hodnota je jen jedna né?Díky

Ahoj,mám ten samí problém.Mužeš mi prosím říct jaké 2 hodnoty štelovat na předvstřiku? Hodnota je jen jedna né?Díky

Opravdu to kontroloval ve dvouh sekcích ,nevím jak to přesně pojmenovat ale to právě byla ta chyba,že se ve škodovce drželi té první hodnoty.

Nevím co to je za hodnoty ,ale mělo by to být mezi 55-65 čehokoli ? Pokud budeš potřebovat přesné data ,mohu se zítra zmínit o přesné údaje.Pokud můžeš zavolej odpoledne na tel. číslo 608 883 548 ,nejsem moc často na meilu,jinak Ti řeknu ,že v těch největších mrazech a to tady bylo -18 moje OCTAVIA chytla na jedno nažhavení a první překulení motoru !!! což je super,rok jsem to řešil a to asi o půl mm pootočil rozvodové kolo na čerpadle !!!

David

  • 3 měsíce později...

a nemuze to bejt spinacka ? psal ze zarachotil klicem a pak se to rozlo

  • 1 měsíc později...
a nemuze to bejt spinacka ? psal ze zarachotil klicem a pak se to rozlo

Mněl jsem ten samý problém na 1,9 TDI 66kw 1997.Někdy ta kontrolka neproblikla a tudíž se nedalo auto nastartovat i když startér s tím zatočil.Zjistil jsem že je studený spoj na svorkovnici,která je umístěna na bloku motoru pod vstřikovacím čerpadlem.Je to ta co je nejblíže k bloku a jdou do ní dva dráty.Dál pokračuje jen jeden kabel ke vstřikovací trysce.

  • 2 měsíce později...

kamarat si kupil 1.9 PD 74KW a toto mu robi ze ked je studeny motor tak v pohode nastartuje ked voda na 90-ke uz sa mi tazko startuje cca na 5-6 krat to naskoci,moze to byt rele 109?

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Nazdárek pánové omlouvám se že zakládám nové téma ale nic jsem tady s podobným tématem nenašel.

Zlobí mě žhavení u mojí Octy 1.9TDI 66kW 2005 TOUR 96000km.

Pokud je motor teplý tak jde úplně bez problémů nastartovat.

Ale pokud je motor studený tak jen točí a točí ale nechce chytit.

Auto jsem měl v autoryzovaném servisu 4dny , a po této zkušenosti již snad nikdy více!!!!

V servisu rozdělali kde co : relé 103 , relé 109 řídící jednotku kabelové svazky.

Mechanik zjistil že do relé 109 nejde kostra která spíná žhavení.

Do řídící jednotky kostra jde , ale z ní už ne. Proto mi bylo nejprve sděleno že je v pr..li řídící jednotka.

Jelikož auto tam bylo již zmiňované 4 dny tak vyměnil řídící jednotku a nakódoval ji na mojí octu , jenže závada se vůbec nezměnila.

Vyměnil všechna relátka 109,103 pojistky a vše se zdá býti dobré.

Jenže auto stále nechytne pouze když je studené, teplé chytne ihned.

Povídal jsem mu aby odpojil čidlo teploty chladící kapaliny a tím nVAGavodil jakoby studený motor , a on mi řekl že to tím není a že to není možné.

Podle mě si auto myslí že je teplé, a tím nepotřebuje přižhavit a dá i menší dávku paliva , a tak to točí ale nechytne.

Myslím si že když rozdělám to čidlo tak ten motor přece musí chytít. Jó a žhavení na palubce se normálně rozsvítí. na 2-3-4 sekundy .

Prosím Vás tady o radu co s tím .

VAG žadnou chybu neukázal.

Díky Macc

Pokud to nespravím tak se asi půjdu oběsit Díky MACC

Neviem sice co s tym ale ked ti svieti na palubovke zhavenie jak pises aj 3-4 sekundy tak si RJ nemysli ze je motor teply. To by Ti potom len klasika prebliklo...A co konektory,zrejme nejde do nich stava.

  • Autor

To jó ono to problikne a navíc snad všechny konektory byly rozdělané co s tím souvisí .

Tak nevím

Dík

  • Autor

Zdravím pánové

Tak už vím co je mojí octě!!!!!!!!!!!!

Když jsem byl v autoriz.servisu tak mi mechanik řekl že se rozvody mění po 120 až 150 tisících km.

No a dneska se mi zadřela vodní pumpa a poskočil řemen o cca zub nebo dva.

Doufám že se to nepotkalo nebo neohnuli ventily.

Myslím že to bude dost drahá oprava.

Najeto 96000km.

Chtěl jsem po aut.servisu aby mi udělali rozvody , ale oni je z nějakého mě neznámého důvodu neudělali a takhle to dopadlo.

Doporučuji všem dělat rozvody do 90000km.

Zatím Macc

  • Autor

Auto je po stránce žhavení v pořádku, asi byl volný rozvodák a asi spatný předvstřik.

Ale mechanici ve škodovce toto asi nevědí nebo to neumí změřit.

Pokud by změřil na VAGU předvstřik tak by asi zjistil že to nedává tolik co má a šel by po řemenu,rozvodech atd,....

Poučení: co si člověk udělá sám to má a co nechce mít tak aď dá do autorizovaného servisu kde jsou odbornící,............. ale možná-tak pouze na dojení krav.

Čau Macc

Ahoj chlapi. Mám problém se žhavením, na budíkách se rozsvítí symbol žhavení asi tak na 2vteřiny ale relé žhavení žhavý dýl hlavně když je motor studenej. po cvaknutí relé auto startuje super, ale když startuju hned po uhasnutí kontrolky a motor je studenej tak to vypadá jako když to startuje na 3 válce. žvičky jsou tejden starý BOSCH. nevíte v čem se problém? jde o 1,9TDi 81kW

  • 1 měsíc později...

v 90000 zadrena vodni pumpa?malo kdy se to vidi,no ono taky tady u nas se neda verit tomu ze to ma 90000 treba i 290... kdyz mas spatny predvstrik tak auto chytne at je na spodni nebo horni hranici

  • 1 rok později...

zdravím mám octavii 1,9TDI 66kw r.v.2000 též jsem měl ten samý problém, auto nešlo nastartovat a nerosvítila se ani kontrolka žhavení tudíš jsem nenastartoval.Když jsem nechal napojit auto na pc tak vše fungovalo kromě řídící jednotky motoru.Tak to vypadalo že je řídící jednotka v háji.Ani ji to nenašlo jako by v autě nebyla jsem procházel všechna relátka a i ty s číselm 103 a 109 a nakonec to bylo to relé 109.Pak když jsem otočil klíčkem tak se rosvítilo žhavení cena relé je tak od 250kč do 650kč :):palec2:

  • 5 měsíců později...

Prosím o pomoc,,,,,nejde mi zhavení-asi po 2sekundach kontrolka zhasne-skoušel jsem odpojit cidlo teploty vody-dela to to samy,,rele 103 a 109 by meli byt ok,,nevite nekdo co s tím?

A startuje?

Páč mně taky svítí jen krátce po zapnutí zapalování a startuji normálně i když auto stojí venku a je těch teď cca -7 až -9 °C.

Jo,startuje,ale hur-mel jsem odpojeny kabely od zhavicek-melo by to zhavit i 5 minut po nastartovani pri takovych mrazech,ale nic,,

...melo by to zhavit i 5 minut po nastartovani pri takovych mrazech,ale nic,,

Ale to už v tu dobu kontrolka nesvítí nikdy a nikomu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.