Publikováno Prosinec 10, 200618 r Zdravim, muj problem s timdle motorem je, ze se proste ztratil vykon, po pridani plynu (i mirnem) to cukne, pak se to nesbira a netahne, hruza. Diagnostika ukazuje pouze chybu " 0561 - Přizpůsobení složení směsi - překročena mez adaptace aditivní/multiplikativní. Nedosažena mez adaptace aditiv./multiplikat" Co to je nevim. Kazdopadne vaha vzduchu ukazuje pri volnobehu i za jizdy hodnoty v mezich, pouze u lambda regulace pri volnobehu je to mimo meze, takze se chystam koupit novou lambdu. Dal jsem zkousel jestli tlaci cerpadlo, to bylo ok. Pak sem zkousel tesnost sani, tez ok. Skrtici klapka vycistena a promerena, odpor se krasne meni presne podle navodu. Takze jedine si myslim, ze ta lambada pripadne jestli neni nejak poskozenej jeden vstrik.ventil a slo by tam proste malo benzinu a podle ty lambdy by se to snazilo doregulovat ale proste to uz nedozene. Na druhou stranu svicky vypadaj vsechny stejne, zkousel sem i jinej zapal. modul. Do Skodovky se mi s tim zatim jet nechce, viz nekdo jak psal nova RJ za 18kkc a zbytecne :// Nemel jste s tim nekdo podobnej problem, resp. stejnou chybu ?? Diky moc. Doplneno: tak sem zkusil i vstriky a strikaj krasne pravidelne z obou direk vsechny 4. Upraveno Prosinec 10, 200618 r od PET007
Prosinec 10, 200618 r sevas ja som mal podobny problem. zacalo to zrazu netahalo ked som pridal a sekalo, islo mi cca 20km a potom uz vobec. chyba:benzinove cerpadlo 10litrov hm potesilo klop klop ale uz tahaa jak besna xexe kolegovi to tiez trhalo ale jemu pomohlo len vycistenie kontakov na elektrike ktovie....
Prosinec 14, 200618 r Zdravim, je pěkný že jsi prošel dost věcí. Skus někde změřit tlak paliva ve vstřikovací trubici a výkon čerpadla. Může to bejt jen špatně natlačený palivo a pak motor jede blbě. Nebo čerpadlo není schopné doplňovat trubici dost rychle a zase to jede blbě. Jo a když jsi čistil tu klapku, dělal jsi taky adaptační hodnoty?
Prosinec 14, 200618 r Autor Cerpadlo dava presne kolik ma, to sem zkousel. Ale pri zkouseni vstriku se mi zdalo, ze na 3bary to neni az takovej proud, ale tezko rict, jak to ma vypadat od oka. Takze presne jak rikas, jeste jestli je tam spravnej tlak, coz hned tak nezkusim, pac musim nekde sehnat tecko s budikem, pripadne jinej regulator tlaku. Adaptaci klapky sem pres VAGcom delal, to se zda byt ok.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.