Přejít na obsah

Virtual cockpit - rozdiel 8"vs 10"


Doporučené příspěvky

Ahojte,

riesim kupu Karoq-a a rozhodujem sa ci sa oplati priplalit si za 10" kokpit.

Je to v ramci Style plus priplatku (530e navyse voci klasickemu Parking paketu).

 

Zabudovanu navigaciu nebudem mat, takze okrem toho sa mi zda, ze je tam rozdiel iba v sirke / pocte zobrazovacich segmentov:

8" - ma 3 segmenty (lavy udaj, cifernik, pravy udaj / resp. ine nastavenie)

     - uzsi/vyssi, ukazovatele teploty oleja, paliva - vodorovne

10" - ma 5 segmentov (otackomer, stredny udaj, cifernik / mapa / resp. ine nastavenie)

       - sirsi/nizsi, ukazovatele teploty oleja, paliva - zvysle

 

Oficialne som na skoda strankach/manualoch nenasiel ine rozdiely, prikladam aj obrazok pre porovanie co som nasiel z netu (8" nie je nikde rozumne zdokumentovany).

 

 

Takze otazka pre majitelov - viete este o nejakych specialnych rozdieloch medzi nimi?

Diky moc.

 

 

 

cockpit.PNG

Editováno: , autor: laky18
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zásadní rozdíl je v tom, že se na něj lépe kouká a lépe se čtou informace. Jsou prostě přehlednější.....Taky nepíšeš, jestli budeš mít automat, nebo manuál. Tam prostě ten otáčkoměr a tachometr dohromady být musí....👍

Editováno: , autor: Guppy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, Guppy napsal:

Ahoj, zásadní rozdíl je v tom, že se na něj lépe kouká a lépe se čtou informace. Jsou prostě přehlednější.....Taky nepíšeš, jestli budeš mít auto, nebo manuál. Tam prostě ten otáčkoměr a tachometr dohromady být musí....👍

 

bude to automat, konkretne je objednane 1.5TSI 110kw DSG, Style vybava + Parking packet

Osobne mi tie budiky nevadia, viacmenej som hlavne zvazoval ci sa oplati vymenit Parking pkt za Style Plus pkt navyse za 530e  (=10" cockpit, navigacia, phonebox a otvaranie kufra podkopnutim ...). Lebo okrem toho 10" displeja tam nie je pre mna nic zaujimave.

 

+ od 6.2.2023 sa zase navysili cenniky, tak neviem ci je vobec rozumne menit konfiguraciu, aby sa to zase nepredrazilo alebo neposunul datum vyroby ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

No , ani 10" displej neni žádná hitparáda, ciferníky jsou poměrně malé (oproti analogovým) ručička je titěrná, 50km/h není nijak červeně označená jak je zvykem. A přesto, že to jde všelijak nastavovat (měnit vzhled), tak jediný pro mě použitelný je klasický vzhled, ale jak píšu , na Analogový budíky to v přehlednosti nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, 50km/h nemá smysl být označená trvale, protože se ti automaticky mění omezením rychlosti podle značek přímo na rychloměru. Otázka lepšího analogu, nebo digitálu je jen o řidiči. Já osobně už bych analog nechtěl ( a to jsem na něj jezdil 40 let ). Nicméně mám nastavený většinou opravdu klasický vzhled ( dva budíky ), jen když jedu na navigaci, tak si ji hodím přes celý displej, abych nemusel koukat na středovku.......ostatní varianty se mi moc nelíbí......

Editováno: , autor: Guppy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, pokud máš rozpoznávání značek a navigaci. Ani jedno já nemám. Číselně zobrazovaná rychlost je taky o ničem, ergonomičtější je analogové zobrazení, je to stejné jako digitálky vs. ručičkové hodinky. Jasně zvyknout se dá na ledacos (viz francouzský auta a přístrojovka uprostřed nebo nad volantem), ale já jsem holt ze staré školy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...