Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Závada se objevuje pravidelně ,někdy po několika kilometrech zmizí. Diagnostika nic nenašla. Servis bezradný.

Čím to asi je.

Zkus projít snímací kroužky na ložiskách kol, případně snímače otáček. Zanešení čidla, případně poškození kroužku.

Upraveno od lucky.jack

Mám stejný problém jako jan10, jen mi to po několika kilometrech nezhasne. Dají se ty snímače zkontrolovat přes VCDS?

Diagnostika by měla napsat závadu snímače kol. Toho poškozeného, resp kolo na kterém je problém.

Nicméne netvrdím, že to tím je. Bez závad se to těžko řeší... Ale něčím se začít musí 🙂 

Upraveno od lucky.jack

Tak jsem si za jízdy logoval ve VCDS všechny čtyři snímače ABS a všechny ukazují stejné hodnoty. Dnes se mi nechtěla závada projevit za standardní jízdy, tak jsem na hlíně dal "S" na DSG a prudce jsem se rozjel a ihned naskočila chyba ESP a poté tlaku v pneu. Na VCDS mi skočila chyba 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication. Na stránkách haldexrepairs píšou

  • 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication (typically ECU fault)
  • 131599 – Control Module for All Wheel Drive Clutch – C1113 07 Intermittent error (typically ECU fault)
  • 16670 – All-Wheel Drive – C1113 07 [008] – Mechanical Failure (typically pump type fault OR/AND transfer box)
  • 16671 – Pump for Haldex Clutch – C1112 04 [008] Internal System Fault (faulty pump AND ecu needs repair)
  • 16671 – Haldex clutch pump Faulty – C1112 04 passive/sporadic (faulty pump AND ecu needs repair)
  • 16668 – Pump for Haldex Clutch C1112 07 [008] – Mechanical Failure Intermittent (typically Pump fault)
  • 16666 – Pump for Haldex Clutch C1112 13 [008] – Open Circuit(typically pump type fault)
  • C111307 – Mechanincal Malfunction – Passive / Sporadic (typically blocked pump, clean out and relearn or transfer box)

 

Takže mám pravděpodobně ŘJ čtyřkolky v háji.

Vyhodnocuji si to dobře tak, že při prokluzu nebo rychlé akceleraci kol se spojuje ŘJ ESP s ŘJ 4x4 a protože ta jí nedpovídá tak se to projeví kontrolkou ESP a poté kontrolkou tlaku v pneu? Vedou mé myšlenkové pochody správně? Díky za odpověď

Tak tohle je vyšší dívčí. Závada čerpadla haldex, potřeba oprava ecu. No potěš koště. Toto jsem ještě neviděl. 

Ačkoliv nechápu jakou by to mělo souvislost s parkovakama. 

Máš možnost vyzkoušet na heveru jestli ti funguje haldex? 

Upraveno od lucky.jack

Příští týden půjde auto na hever. Bude mít nové silentbloky na zadní nápravě včetně tlumičů a pružin. Haldex zkusim a uvidim co budou kola dělat. Oprava ŘJ haldexu by mělo stát cca 5500 Kč i s dopravou. Pokud je špatná tak doufám, že repasovaná vydrží déle než originál výroba.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Pro doplnění jedná s OIII kombi,1,6 tdi/77kW,4x4,r.v. 2014. Nový poznatek. Porucha je závislá na venkovní teplotě. Auto stálo na sluníčku

závada se neprojevila. V současné době kdy jsou teploty okolo 10, závada během provozu nezmizí. 

  • 4 týdny později...

Tak jsem dneska zkoušel čtyřkolku na heveru a pak i na polní cestě a čtyřkolka funguje a přes VCDS se do ŘJ AWD (22 kanál) nepřipojim. Takže si z toho vyhodnocuju (možná špatně), že ŘJ 4x4 funguje, protože reguluje pohon zadních kol, ale nekomunikuje pres CAN s ostatníma ŘJ a proto jí nemohu přes VCDS načíst. Je to dobrá úvaha?

 

jan10: Podařilo se ti to nějak opravit?  

Jaro87: A máš 4x4?

vor 8 Stunden schrieb Jirsin:

Jaro87: A máš 4x4?

Nemám...je to škoda Superb 3, 110

Kw, 2.0 TDI, 2017

Niekedy taketo chyby generuje nizky stav akumulatora....v akom ho mas stave,ako stara je bateria?

Baterka je práveže mesiac stará, kontroloval som ju tiež pre istotu, napätie 12,7 V, takže 100 percent nabita. Môze to byť vadny ABS Sensor alebo ABS koliesko (ABS Ring)?

Upraveno od Jaro87

A aj si ju do auta konfiguroval?Vie auto,ze ma novu baterku?

ano, je zapisana v RJ

A nemůže to u vás být toto:

 

Je to relé 645 v pojistkovce u baterie. (4H0 951 253 A)

Upraveno od Jirsin

Stáva sa mi už rok, že mi vyskakuje symbol nízkeho tlaku v pneumatike, pritom je nahustena dobre, opravím to jednoducho uložením aktuálnych hodnôt tlaku...ten tlak meria senzor abs/esc, nie? Vychádza mi to tak, že ten senzor je KO, nevie poslat info o tlaku kolesa na RJ a auto sa nenastartuje plus sa rozsvieti ikonka ESC...

Jaro87: TPMS funguje na principu nepřímého měření tlaku. Změnu tlaku vyhodnocuje pomocí abs senzoru. Při nižším tlaku má kolo jiný obvod než při správném nahuštění. To platí i při vyšším tlaku. Myslím si, že tlak v pneu nebude mít vliv na startování motoru. Ta kontrolka tlaku se ti ihned rozsvítí nebo ti nejdříve bliká a poté stále svítí?

Kukni video pls. Naľavo ta kontrolka tlaku bliká (potom som to vypol, tak neviem či ostala svietiť) a ESC kontrolka svieti. Teraz som auto normálne naštartoval, žena ráno nie...

@Jaro87 A neni auto vybaveno primym TPMS se snimaci v kolech? Menil jsi uz kola? Nejsou v kolech snimace?

Prijde mi to jako by snimac v kole byl vadny (vybity) a proto hlasi zavadu TPMS hned po zapnuti klicku.

 

Myslim, ze prime mereni se variabilne nabizelo.

Upraveno od OnMiT312

Už som prezuval a aj som nové pneu kupoval a senzor tam nie je, musí to merať ten abs senzor... Na nemeckých fórach som čítal, že pod batériou je nejaka ABS elekronika, ktorú som mohol poškodiť pri výmene batérie?

Alebo ako sa to dá skontrolovať či mám Sensor v pneumatike? natocil som video, je to tam pls vidiet?

Nepises sice rocnik Octavie,ale pochybujem,ze system priameho meranie tlaku v pneu tento model pozna...mas klasika cez absko,takze ziadny senzor v disku potrebny nieje.

Jaro87: Tohle je obyčejný ventilek. Máš měření z ABS senzoru.

 

Já vyzkouším prohodit relé 645 za jiné. Druhé mám v pojistkách pod volantem. Akorát já to nepoznám úplně hned, potože se mi kontrolky rozsvěcejí až za jízdy a né vždycky. Vy ostatní vůbec nenastartujete, takže by jste to měli poznat hned.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.