Přejít na obsah

Chyba P0299 + P00AF


Doporučené příspěvky

Motor 2.0 CFGB, 125 kW, najeto 230 tis. Dnes mi během předjíždění (vytočení motoru) začala blikat kontrolka žhavení + nápis, abych navštívil servis. Diagnostika hlásí výše uvedené chyby. Mohu se zeptat, jestli se s tím někdo setkal a co mě asi tak čeká? Při pátrání nacházím, že lidé mají buď jednu nebo druhou chybu, na obě naráz jsem bohužel nenarazil. Ještě uvedu, že text k první chybě je Turbochanger Low Boost a u druhé chyby je uveden problém s Modulem A. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě asi čeká nejhorší možné pátrání... Dnes jízda naprosto OK, žádné chyby. To bude asi hledání a výměna dílů pokus/omyl... :-(. Pokud zde někdo stejnou kombinaci chyb měl, určitě budu rád za jakýkoliv tip, kam své pátrání směřovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus si udělat zakladní nastavení turba , jesli se ti i minimalně necuklo na těch ovalnejch dírách ,,,, ja ho měl cca o 1mm zvednutý , tak sem ho povolil stlačil dolu a zakladně nastavil ,,, a bylo po zahadě (ted nevim to čislo ale blikal motor i spirála)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 4. 1. 2024 na 17:14, cosmicboy napsal:

Motor 2.0 CFGB, 125 kW, najeto 230 tis. Dnes mi během předjíždění (vytočení motoru) začala blikat kontrolka žhavení + nápis, abych navštívil servis. Diagnostika hlásí výše uvedené chyby. Mohu se zeptat, jestli se s tím někdo setkal a co mě asi tak čeká? Při pátrání nacházím, že lidé mají buď jednu nebo druhou chybu, na obě naráz jsem bohužel nenarazil. Ještě uvedu, že text k první chybě je Turbochanger Low Boost a u druhé chyby je uveden problém s Modulem A. 

Zdravim, mohu se zeptat jestli uz je to vyreseno? Mam ten stejny pripad. Uz jsem vymenil turbo, cistil DPF, vymenil EGR a stale to vyskakuje. Treba 2 tydny nic a pak vyskoci. Uz jsem z toho zoufalej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle 2 mechaniků je problém v jedné z hadic k turbu, kdy je v ní mikroskopická dírka, která se při vyšších otáčkách zvětší a pak hodí chybu. Stačí auto chcípnout a znovu nastartovat a je po chybě. Mám prý počkat, dokud nebude závada trvalá, pak se dá řešit, kde dírka je. Takto by to byla metoda pokus-omyl s výměnou dílů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...