Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

https://www.auto.cz/skoda-superb-nove-generace-v-odvaznejsim-baleni-prohlednete-si-moznou-podobu-133640?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

 

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo
V 10. 11. 2020 na 10:43, bojler napsal:

Asi lepší varianta než Turek, ale i tak je to škoda.

V BA sa robi Touareg, Cayenne, Q7, Q8. Nerozumiem tomu miestnemu sentimentu nad made in CZ.

Vloženo
před 16 hodinami, stafa napsal:

@omicron

U nás zase písali, že to vyhrala BA kvôli lacnejšej pracovnej sile a nižším nákladom... Logicky by cena ísť hore nemala... Iba že by?

Přesně jak psal @guest100, taková kalkulace je jen pro větší zisk a nižší náklady pro koncern. Vzhledem k prodejům S3 a čekačce na ně nemá VW a Škoda žádný zájem na jejich nižší prodejní ceně. Nikdy v minulosti se nic takového neudálo, tím myslím, že by taková "škatulata hejbejte se" vedla k nějakým bonusům pro zákazníky, myslím, že je to zcela iluzorní představa...

Vloženo

 

V 17. 11. 2020 na 3:42, guest100 napsal:

Matematika VW, potažmo ŠA je ale trochu jiná (bohužel):  lacnejšia pracovná sila v SK +  nižšie náklady v SK = větší zisk pro VW + importní přirážka do ČR = vyšší výsledná prodejní cena v ČR. Vůbec bych se nedivil, kdyby v Bratislavě vyrobený Superb měl v TP uvedeno stejně jako Citigo: ŠKODA AUTO A.S., MLADÁ BOLESLAV, ČR.

 

Tato matematika počítá s náklady v mnohem širším měřítku. Především jde o to, aby se vůbec auta mohla smysluplně vyrobit z kapacitních důvodů. Zmiňovaná "importní přirážka" je zcela marginální záležitost. Už teď se vyplatí vozit do Bratislavy nalakované karoserie Karoků na montáž. Stejně tak se v Osnabrücku lakovaly Fabie nebo tam byla rozšířená montáž Karoku.

 

Embecka: Je vcelku jedno, jaké modely se montují v Bratislavě. Ten člověk na pásu není v Bratislavě nijak významně blbější a neschopnější. Asi pochopíš, že bych byl radši za výrobu v ČR.

Vloženo
před 14 hodinami, bojler napsal:

Asi pochopíš, že bych byl radši za výrobu v ČR.

Z pohladu nejakeho vw cz patriotizmu asi ano, ja som mal na mysli zjednodusene povedane kvalitu. Ale cele to bolo o tom (opravte ma), ze bolo potrebne navysit vyrobne kapacity skodovky a ta dala prednost inym modelom. Rozhodli sefove, ale cital som, ze skodovaci za Superba malo bojovali, resp ako vyššie, dali prednost inym.

 

Co je podla man horsie z pohladu Superba, opat ma prip. opravte, ze skodovaci maju vyvyijat Passat na spolocnej platforme(narastie), mal by byt liftback ako S a proste predajme zas vela Passatov, najlepsie potom aj bez Superba. Taky mam z toho pocit.

Vloženo
před 1 hodinou, embecka napsal:

skodovaci maju vyvyijat Passat na spolocnej platforme(narastie), mal by byt liftback ako S a proste predajme zas vela Passatov, najlepsie potom aj bez Superba.

 

Passat bude opět sedan a combi. Bylo mně řečeno, že zprávy o liftbacku jsou jen fáma.

 

Co se platformy týče, tak na stejné jsou už teď. Jen má Passat kratší variantu rozvoru a další drobné odlišnosti. Co se podoby vzhledu týče, tak bych VW výjimečně pochválil. Nevim, jestli šlo o poučení z krizového vývoje z Evropy u dvojmodelu Rapid/Toledo, ale už Ateca a Karok jsou poměrně dost šikovně odlišené. Musím se přiznat, že Formentor jsem musel narychlo porovnávat na fotkách, jestli jde skutečně jen o Leon na chůdách a nebo jsou to dvě odlišná auta.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...