Přejít na obsah

Škoda Superb 4


Dixik2

Doporučené příspěvky

Ja by som pockal do prveho FL minimalne, samozrejme ak niekto potrebuje auto skor tak nebude cakat 2-4 roky na FL ale bude sa musiet zmierit s tym, ze tam nejake prvotne choroby budu. Tak ako to bolo aj u predchodcu, hydrolozka, listy, vrzganie, vyduchy ventilacie, brzdy atd. To je asi u kazdej znacky nieco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem viděl bílý S4 combi u jedné firmy, která kupuje vesměs všechna auta v bílé barvě a teda ta barva tomu nesedí. Dokonce jak jsem viděl jen zadní boční část, tak jsem chvíli přemýšlel co to je za auto. Předchozí generace v bílé vypadala líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem dnes staticky viděl bílou ve verzi LK. Ženě jsem řekl, že tohle je nový S4. A prý, že vypadá divně, nic moc proti S3. Nicméně měl 17" a konečně i s těmi vypadá auto fajn. Bohužel ale úplně zapadá, není na něm z mého pohledu žádný výrazný prvek. Škoda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 4/13/2024 at 10:24 AM, Horza said:

@Petr Svetr Ohledně té záslepky na volantu na pozici asistované jízdy u S4. Zatím tam je u všech výbav záslepka, protože zatím není pro S4 dostupná ta vrcholná verze asistované jízdy jako má například passat B9. Pro Škodovku bude podle mých informací dostupná později, pravděpodobně s novým modelovým rokem. 

pre iny trh to tlačítko tam už je. ale pre nas asi zatial nie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, během MSLH 24 jsem měl tu cest se čtyřkovým supem nalítat cca 5000km. Za mě to auto jezdí lépe než trojka, sedačky s masáži jsou top, bohužel asistenty je potřeba vypínat po každém nastartování, promítání na přední sklo neruší a matrixy funguji na jedničku. Na infotaimmetu jde navolit rychle volby na auto hold, vypnutí startovani auta apod. Líbila se mi i možnost navoleni až čtyř funkci na středovém tlacitku či to, ze auto se automaticky dá do P pokud vypnete motor, i když tam necháte rychlost nebo zpátečku. Super je taky automatické zatažení rolety kufru při zavíráni zadních dveří. Zkratka za mě se už těším až ho budu objednávat. Jediný neduh byly zadní tlumiče, ale ty se prý ještě budou dávat jiné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak dneska odpoledne budeme mít na porovnání s naším ajvíčkem protipol naftu. Bohužel nic jiného než naftu v předváděčce nemají......tuž uvidíme a dám sem vědět a zkusím to nějak shrnout. Na fotkách nevypadá nějak echt, ale jak jsem ho viděl v reálu tak jsem si řekl wow 🙂 proletěl jsem jen letem světem detaily, provedení, slícování a jako jo 😁 No poslední slovo bude mít žena zda ano či né , ikdyž jsme spokojeni stále, tak uvidíme jaká bude nabídka,odkup atd.......ale spíše zůstaneme u našeho 🫡

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem měl svého S III L&K FL TDI 140  kW v servisu, náhradní jsem dostal S IV L&K TDI 110 kW. Tak jak to po první prohlídce byla většinou kritika, po svezení cca 60 km po meste i mimo město, absolutní nadšení. Sedadla, asistenty, celkově ovládání i Infotainment jsou na úplně jiném levlu. Překvapení bylo několik, např. přitáhnutí pásů po nastartování, automatické vyhledávání parkovacích míst, nabídky vypnutí hlídání vnitřního prostoru a nebo nastavení nezávislého topení /větrání při vypnutí zapalování, Laura také zcela jiný levl... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petr Svetr musím jen a jen souhlasit. Ikdyž my měli půjčené taky S IV L&K TDI 110 kW, a máme nyní ajvíčko tak vůbec bych se tého nebál.  Z prvních fotek jsem si říkal fuj ale v reálu to bylo wow. Celkově můj superb je uskákaná koza, tenhle už dospěl podvozkem, prostě piánko. Comfort režim je asi nej, u ajvíčka to houpe jako prase a nové sup paráda. Uhlazený

Co se mi líbilo - dizajn za mě jednička, odsun sedačky při nastupování asi jde dokodovat i u mě, přitažení pásu, sedačky jsou taky parádní s masáží, určitě matrixy budou zase na tom líp, infotaitment neseká a fičí jak hodinky, asistenti dobrý, odsun rola kufru fajn, mega přihrádek kolem řidiče nevím co bych tam dával...

Motor - nafta by mi teda vůbec nevadila, motor měl 2000km a projev takový surový zatím, místy dsg jako u mě nevědělo co tam šupnout, řazení hladké, spotřeba po 80km město+mimo atd 5,9l .........všemožné ukazování nohu z plynu atd...........head display taky super fíčurka

 

Co mě zklamalo - kvalita kamer je fakt hnus, aj ta cena auta to asi nedám, pípání překročení rychlosti otrava ikdyž to pípá slabě

 

Moja byla z něj unešena, já taky ale cena......zase to tak nemusím když vidím ten rozdíl. Za cenu mých dvou ajvíček mám jedno nové 🙂

 

20240626_165745.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...