Petr Svetr Vloženo před 21 hodinami Sdílet Vloženo před 21 hodinami (editace) před 18 hodinami, Plzeňáček napsal: To, že je to proti homologaci mě nezajímá, je to bezpečnější a na všech autech která mají manuální zapínání světel taky svítí zadek neustále. z výzkumů jednoznačně vyplývá, že je mnohem nebezpečnější, když někdo svítí a někdo ne, než když všichni nebo nikdo nesvítí...a to platí jak pro přední, tak pro zadní světla... a klidně si mě zase mínusujte, je to vaše volba, ale realita hovoří jasně Editováno: před 21 hodinami, autor: Petr Svetr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo před 21 hodinami Sdílet Vloženo před 21 hodinami před 18 hodinami, VeteranChild napsal: Pokud se moc interně v elektronice nezměnilo změnilo se téměř vše... kdyby tu byl ještě ferda25, vysvětli by to jistě fundovaně... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo před 20 hodinami Sdílet Vloženo před 20 hodinami Jsou auta, co z výroby svítí i ve dne zadními obrysovkami (např. Renault nebo BMW) a žádný problém s tím není. Superb 4 je (stejně jako O4) platforma MQB Evo, takže by mělo být možné aktivovat tzv. skandinávský režim. Problém je, že na nových autech je zavedený systém SFD2, kvůli kterému je nutné pro kódování použít ODIS. Jinak by asi stálo za to, vytvořit pro další diskuzi o téhle problematice nové téma v sekci elektrika. 🤔 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.