Přejít na obsah

Škoda Superb 4


Dixik2

Doporučené příspěvky

před 18 hodinami, Plzeňáček napsal:

To, že je to proti homologaci mě nezajímá, je to bezpečnější a na všech autech která mají manuální zapínání světel taky svítí zadek neustále.

 

z výzkumů jednoznačně vyplývá, že je mnohem nebezpečnější, když někdo svítí a někdo ne, než když všichni nebo nikdo nesvítí...a to platí jak pro přední, tak pro zadní světla... a klidně si mě zase mínusujte, je to vaše volba, ale realita hovoří jasně

Editováno: , autor: Petr Svetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou auta, co z výroby svítí i ve dne zadními obrysovkami (např. Renault nebo BMW) a žádný problém s tím není.

Superb 4 je (stejně jako O4) platforma MQB Evo, takže by mělo být možné aktivovat tzv. skandinávský režim.

Problém je, že na nových autech je zavedený systém SFD2, kvůli kterému je nutné pro kódování použít ODIS.

Jinak by asi stálo za to, vytvořit pro další diskuzi o téhle problematice nové téma v sekci elektrika. 🤔

  • Díky 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 5. 2024 na 19:45, Adam Rýpar napsal:

Taky jsem dnes staticky viděl bílou ve verzi LK. Ženě jsem řekl, že tohle je nový S4. A prý, že vypadá divně, nic moc proti S3. Nicméně měl 17" a konečně i s těmi vypadá auto fajn. Bohužel ale úplně zapadá, není na něm z mého pohledu žádný výrazný prvek. Škoda...

LaK má 18".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne sa tiez paci ten motor, parametre uz mas 150kW a 320Nm od 1500ot. To je za mna slusne. 100vka za 7,4s combi. Kto nechce naftu alebo IV a nestaci mu 1.5 tsi a 2.0 195 kW je vela/drahe a nechce 4*4 tak tomu rozumiem. Oproti 1.5 pojde lepsie a spotreba nebude az taky rozdiel a za mna je tam velke plus ze ma mokre dsg. Ked nechces nevyuzijes 195kW a 4*4 tak za mna super volba ktora bude jazdit o 1,5-2 l menej ako silnejsi 2.0tsi. Bral by som kombi sportline.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne takto som kupoval predchodcu, prakticky za cenu 110 kW TDI bolo 140 kW TSI. Ak niekto nejazdí obrovskú porciu kilometrov aby sa mu oplatilo zobrať naftu, tak je ten motor taká zlatá stredná cesta. Samozrejme aj ja som slintal po 206 kW TSI, ale tam bol výrazný cenový skok (vyššia cena auta, vysoká registračná daň, vyššie servisné náklady a samozrejme aj spotreba niečo pridá do súčtu). Ak by som bral nového Superba, a financie by to dovolili, tak pravdepodobne by som znovu išiel do tohto motora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na ten motor čekal od představení S4. Upřímně jsem čekal, že bude cena vyšší než za 2.0TDI 110kw, proto mě to mile překvapilo. Naftu už jsem nechtěl, takže za mě ideální volba tenhle motor se shodnou cenou jako za naftu. Objednal jsem ho v Laurinu s webastem, tažné, R19 a stěrač :D. Jen jsem teď koukal, že ho vyřadili z nabídky pro Sportline a to i u Kodiaqu. Tak nevím co se děje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik tě to vyšlo. Koupil jsem 195 kW v Laurinu s webastem, tažné, stěrač, přímé měření. A vč. střešního nosiče, vaku na lyže, lišty zadního nárazníku, prodloužené záruky a předplaceného servisu na 5 let/100 000 km jsem dal 1 280 600,-. Čekal jsem přes 5 měsíců.

Když už, tak maximum. A nelituju toho, předokolka i se silným motorem toho hodně "prohrabe" a ztratí na zrychlení. Pro normální pojížďky jsem do 8 litrů na 100.

" Výkonu není nikdy dost"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všem prosím o radu mám si nakonfigurovat firemní S4 combi a dotaz zní zdali DCC je nutností - upřednostnit např před webastem nebo se dá vůbec bez DCC se s autem dá pohodlně jezdit (nájezd cca 5000km/m)

2.0 TDI 110kw, jsme stavební firmou a někdy stojí cesty za to (na 4x4 však není rozpočet) uvažuji tak, že paket pro špatné cesty by mi mohl na těžším terénu více pomoci než DCC (+15mm)

díky za váš názor 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 12/12/2024 at 12:31 PM, LH S4 2025 said:

Ahoj všem prosím o radu mám si nakonfigurovat firemní S4 combi a dotaz zní zdali DCC je nutností - upřednostnit např před webastem nebo se dá vůbec bez DCC se s autem dá pohodlně jezdit (nájezd cca 5000km/m)

2.0 TDI 110kw, jsme stavební firmou a někdy stojí cesty za to (na 4x4 však není rozpočet) uvažuji tak, že paket pro špatné cesty by mi mohl na těžším terénu více pomoci než DCC (+15mm)

díky za váš názor 


Nezávislé kúrenie je super vec, to je bez debaty, ale poviem na rovinu, pri 60 tisíc km za rok by som určite riešil aj komfort podvozku, tým pádom by som sa snažil tam mať aj DCC Pro + a hlavne ergonomické sedačky.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...