Rysi Vloženo 2. Května Sdílet Vloženo 2. Května Ahoj, mohl bych vás poprosit o radu? Dnes jsem byl na prohlídce vozu VW Touran (ano vím škoda fórum) ale jde mi o stav motoru - 2.0 TDi 110kW EA288evo. Vůz vše ok, ale motorový prostor vypadal na 4lete auto s 100k velmi špinavý a po sundání krytu motoru jsem si všiml skvrn on oleje u 1. 3. a 4. vstřikovače (viz foto) a malá skvrnka byla taky pod railem. Co mě ovšem překvapilo je to, že u druhého vozu se stejným motorem (ale nájezdem asi 140k) byly skvrny na stejném místě, jen o něco větší. Nevíte prosím o co se jedná nebo zda je to na závadu? Měl jsem za to, že s pravidelnou péči by se tohle objevovat s takovýmto nájezdem objevovat nemělo. Moc vám děkuji za rady. J Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Května Sdílet Vloženo 2. Května je to normálne , tie veká tečú vo veľkom , detto guferá na kľuke ... v lepšom štádiu to tečie tak že rozleptá vodné hadice a vystrelí z toho voda v najlepšej chvíli v 38st na dialnici ... totalne olejničky toto na foto by som prvé umyl , vyzerá že to žere olej ako tiež zvyknú a ten kto to dolieval nemá pevnú ruku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rysi Vloženo 3. Května Autor Sdílet Vloženo 3. Května Ahoj Suri, děkuji ti za tvoji odpověď. Myslíš že by v tomhle případě pomohlo vyměnit ventilové víko s novými gufery pro vstřiky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. Května Sdílet Vloženo 3. Května umy to a posleduj najprv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.