Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Co jsem se díval u na stránkách cimbu.cz, tak tento motor vůbec nečipují. Nevím, ale co ostatní firmy.

víš proč každej machruje jenom s ropákama? protože většina moderních ropáků jsou turba se vstřikem. už chápeš, proč chipovat MPI(vubec vsechny maloobsahový atmosfery) je naprostej nesmysl, protoze ti to přidá uplný minimum?

Tak to by bylo asi tak vse co me napada, kdyby jsi chtel jeste neco vedet tak se klidne ptej, rad ti pomuzu z vyberem a narozdil od ostatnich chytrolinu co ti tady radili vim o cem mluvim... -_-

Neměl jsi nějaký problem s klimou?

  • 3 týdny později...

Jj, u těch atmosféráků to asi nemá moc cenu, i když někdo si třeba pochvaluje snížení spotřeby.

Jj, u těch atmosféráků to asi nemá moc cenu, i když někdo si třeba pochvaluje snížení spotřeby.

Ja mam sice starsi 74kW, AKL, ale cip byl dobra investice a penez sem nelitoval, a nelituju. Spotreba sla dolu asi o pul litru a v nizsich otackach to vyrazne lip tahne, vyzkouseno, porovnano, osobne bych do toho sel znova, mit to uz doma :)

Sakra, ale aj tak tomu nerozumiem, že všetci výrobcovia bojujú so znižovaním emisií a teda aj spotreby a sakra, kde aký tuner to dokáže. Nie je to nejaké divné? Mne sa to teda nezdá.

o tom je toho všude na netu napsanýho mraky

  • Autor
o tom je toho všude na netu napsanýho mraky

Jak to myslíš ?

Spotřeba a emise nemusí být nutně přímo úměrné. Stačí si porovnat staré TDI a moderní CR. Pro nízké emise a hladký chod stříká naftu několikrát a pomalu i do výfuku, takže nedosahuje stejných hodnot spotřeby jako TDI, ale plní EU5 narozdíl od EU2.

o tom je toho všude na netu napsanýho mraky

Jak to myslíš ?

že o tom, proč je tovární nastavení takový jaký je a je relativně snadný ho "vylepšit" je na netu spoustu článků

o tom je toho všude na netu napsanýho mraky

Jak to myslíš ?

že o tom, proč je tovární nastavení takový jaký je a je relativně snadný ho "vylepšit" je na netu spoustu článků

Tak tak, po pornu snad nejvic :)

jojo, porno válcuje všechno :)

Otec má čipnutou 1,6 MPI od Motorsportu Praha a je to znát jde líp odspodu i na dálnici v plným tempu v kopcích nevadne. Spokojenost! :palec2:

v kopcích nevadne? takže se z 1.6ky stal vlastně skoro třílitr...joke

myslim ze klima na delsi vzalenosti je naprosta nutnost. Nechapu lidi co si radsi koupi metalizu 17`` kola... nez klimatizaci. I kdybych nepredjel nikoho radsi pojedu s klimou

Po rozhovoru s vedouvim v servisu v MB je to jasne.

U 1.6Mpi je potreba vypnout svetla,klimu,radio,vyhrivani sedacek a zrcatek... Auto se pry potom pomoci plynu podari pomalu rozjet. Je to vyrobni vlastnost.

.

.

.

.

o)))))) It's a joke... Ale je fakt ze u 1.6Mpi je znat ubytek vykonu nejvice. Ale 2.0Tdi to ma taky jen to proste dozene samo osobe. Takze klima zere stejne jako vse co ma odber na aute. Pro neverici. Zkuste si jet trasu sevsim vypnutym a sevsim zapnutym. Za stejnych podminek a stylu jizdy budete mit rozdilnou spotrebu.

HOWGH

Krysimlade velmi vtipné, už jsem slyšel názor, že 1.6 MPI nepředjede Avii, jen aby jsi měl o čem psát.

No pockej pockej...

Nahodou 1.6Mpi je motor pro lidi co jedou 20 do worku 20 z worku na nakup a obcas na vylet naprosto super. Neni to zihadlo. Je znat vse. Od sirky kol po tu klimu. V zime se jezdi za mene nez v lete. klima 16'' kontra topeni 15'' Dlouhodoba rezim 70procent city zbytek ruzne je 8.5 leto 7.5 zima. Bez plouzeni klasicka normalni jizda i s predjetim Avie (ale te kratke verze o))))

Spotreba woleje litrik na 10tkm ze zacatku. Tichej chod. Zadny kable kadle kadle...hviiiiiiiiiii a vypnout a za pul roku do servisu uhrat zaruku o))

Proste 1.6Mpi = Moc Prakticka Investice.

Ale prichazi novy or ktery bude konecne shazovat ega blbecku co si mysli ze O2 v tedeicku dvoulitru je vstupenka k nesmrtelnosti a s couzenim a erekci vas predjizdi do kopce aby pak stali zmereni s vocasama dolu o)) Pac je to vetsinou sluzebni tak tomu davaji cocku.

Vitejte 1.8T(F)SI uz cekam jen na facelift... Velmi sviznej motor. A jezdi za plus minus stejne jako 1.6Mpi. Dokonce sem stim jel za mene. Myslim ze toto je presne engine ktery O2 slusi. Tichej necoudi tahne a tahne a tahne o)) Jo a u nej je ta klima citit taky o)

Krysimlade velmi vtipné, už jsem slyšel názor, že 1.6 MPI nepředjede Avii, jen aby jsi měl o čem psát.

Upraveno od KRYSIMLADE

jasný, za chvíli začnou benzínaci porážet TDI ve spotřebě :doh

Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.

Jo a je to climatronic.

No kdo to rekl ? Ikdyz je fakt ze O2 v automatu zdatne sekunduje benzinu.

Asi takto. Videl jsem jel jsem precetl jsem.

Nekdy neni vse jen o spotrebe. Jsou i lidi co radeji dynamiku a bezpecne predjeti a komfort nez spotrebu.

Ano nafta bude stale zrat mene. Ale jen co ji docpou natvrdo DPF a prejdou na CR tak myslim ze ten rozdil se zase zmensi.

Ke komfortu pricitam i minimalni efekt turba. To co u dvoulitru ropaka dela z kluku chlapy a rikaji teeeen tahne wodspodu. Tak u 1.8 neni moc poznat. vono to tahne nejak furt o))

Ale opakuji. Kazdy podle svych schopnosti, kazdemu podle jeho prace... Pro soudruhy potreb o))

jasný, za chvíli začnou benzínaci porážet TDI ve spotřebě :doh

Upraveno od KRYSIMLADE

  • Autor
Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.

Jo a je to climatronic.

To přeci není možné,aby byla klima poznat - všichni co toto říkají jsou trubky(tak jsem to pochopil) - je poznat a na tomto motoru docela dost,ale já jsem už svoje napsal

Trubky jsou ti, co maji sluzebni auto ci za prachy od rodicu a machrujou jak je 1.6Mpi xcipla a oni nic neciti... :p:p

Pro takove pripady neni argument. Snad jen, uzivejte si svoje vozy s extra doplnkem Climatro-nictonezere... My Vam to prejeme. lol

My ostatni si tam hold musime nalit pullitrik az litrik na stovecku navic... ;)

Uz to closnete tady pls nez se dostaneme nekam kam nexceme...

Diky

KrysiMlade

Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.

Jo a je to climatronic.

To přeci není možné,aby byla klima poznat - všichni co toto říkají jsou trubky(tak jsem to pochopil) - je poznat a na tomto motoru docela dost,ale já jsem už svoje napsal

Samozrejme súčastné klimatizácie (Fabia, Octavia II, Superb) už nebežia stále na plný výkon (majú premenlivý zdvih piestov), takže ani z motora neodoberajú rovnaké množstvo mechanického výkonu. Veľmi to záleží od rýchlosti ventilátora a od teploty vzduchu, ktorý sa ochladzuje.

to diamant: Ten premenlivy zdvih piestov plati aj pre klimatizaciu s climaticom? Ja som si doteraz myslel ze tam sa teplota upravuje kurenim - t. j. ohrievanim vzduchu.

v kopcích nevadne? takže se z 1.6ky stal vlastně skoro třílitr...joke

koukam ze slovo vadnout se te dotklo az nejak moc osobne:) ... Witz

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.