Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To je fakt, taky když už jsem to tam nalil, tak skoro s prázdnou nádrží a stejně tam ještě něco bylo, tak to nebylo hned. Každopádně N95-N100 je větší rozdíl než N98-N100 .. i v tom testu u FSI to zkoušeli s N95-N100, i když má předepsaný N98 a rozdíl tam byl o něco větší než u MPI, ale čekali u toho FSI víc.

Vloženo (editace)

mě se právě líbí naše obsluha na LukOilu... jsou tam příjemný ženský a levnej benálek! :) ale před dovčou teď natankuju V-Power Racing a uvidím jak mi klesne spotřeba :smich:

Editováno: , autor: vorlajz
Vloženo

Pěkně to rozjízdíš vorlajz, na to se třebas nějaká chytne :palec2::prc:

Viktore: no jednou to došlo až tak daleko, že mě na jedné nabalovala :p ale ted jak sem tam 3x byl ona tam už ee :( btw: mám ju asi 100km od baráku :D ale tankuju tam při cestách. Třeba na ni jednou narazím :happy: resp na její směnu. Ale ěvtšinou si Shellku vyberu podle vícero souher osudu :D

Vloženo

tak jsem dal dneska 50,78 litru V-Power Racing (á Kč 34,40), dohromady za 1.747,- ... a hned to jelo jako Formule!!! :smich:

teď vážně... uvidíme, co to udělá se se spotřebou... :) jestli půjdu pod 5,5 l jak jezdím Marios, tak se asi vožeru! lol

Vloženo

Vorlajzi pod 5,5 pochybuju.. to je můj osobní rekord s MPI, ale věřím, že bych ti snížil spotřebu, ale nelíbil by se ti můj styl jízdy lol

Takže prvotní pocit žádnej jo? Ani psychyckej placebo..? :p

Vloženo

Blby je, a na silnicich je to hodne videt, ze kazdymu neni dano, bohuzel ani za volantem. A kdyz je nekdo drevo, nepozna holt nic, jen ze nekoho predjel nebo prosvistel rychle dalnici :D

Vloženo

Trosku odbocim od temy, ale zaujimalo by ma, ake mate volnobezne otacky na 1.6/75KW MPI, hlavne ti, co mate kod motora BFQ. Mne to toci okolo 700ot./min a zda sa mi to dost malo. Znamy ma motor AVU a volnobeh mu toci odhadom 850ot/min. Tieto dva motory AVU a BFQ by mali byt viac menej totozne, tak je to dost divne...

Kolko to toci na volnobeh vam, co mate BFQ?

Vloženo
S tím olejem, mě to teda žere jak potvora..

Ve 12tis dolit olej (upozornění dotem) ted mám 18 a chce zase (upozornuje). Dozvedel jsem se, že je normální 1 deci na tisíc km (takže mi to odpovídá, páč s tím občas jedu trochu rychlej a tak to veme víc oleja..)

Resumé: po 6tis km chce litr oleja zase..

Mam tento motor uz 3ti rok, a olej je na maxime .... neviem co je to dolievat olej :)

Vloženo

mam sice FSI, ale otacky na volnobeh budu stejne. Me to tesne po nahozeni studeneho motoru toci cca. 1200 ot a po asi pul minute otacky klesnou na 800 ot/min. u tepleho motoru to hned po naskoceni toci 700 ot/min.

Vloženo
Trosku odbocim od temy, ale zaujimalo by ma, ake mate volnobezne otacky na 1.6/75KW MPI, hlavne ti, co mate kod motora BFQ. Mne to toci okolo 700ot./min a zda sa mi to dost malo. Znamy ma motor AVU a volnobeh mu toci odhadom 850ot/min. Tieto dva motory AVU a BFQ by mali byt viac menej totozne, tak je to dost divne...

Kolko to toci na volnobeh vam, co mate BFQ?

S klimou nebo bez? Mně totiž stačí ve vyšších venkovních teplotách spustit chlazený vzduch (vypnout ECON) a otáčky se na volnoběh okamžitě zvednou i o 200 otáček.

Vloženo
Mysiax: studenej nebo už zahřátej motor? Těsně po startu to mám někde kolem tisícovky po zahřátí bych se musel podívat.

Takze upresnim:

studeny bez klimy - od 900ot do 1100ot, v lete skor okolo tych 900ot

teply bez klimy - spominanych 700ot.

teply s klimou (Climatronic) - cca 900ot - 950ot

Mate to podobne?

Vloženo

Carlito: to se máš, uvidíme, vyměníme komplet nový - po 2letech. Pak třebas bude žrat mín oleja, ale je navíc ještě ne moc zajetý (bude mít 20tis km).

Mysiax a všici s otáčkama, jsem se na to před chvíli zaměřil a je to dost podobné jak máte vy.

Studený motor 1100-1200.

Zahřátý 750 ; s klimou jsem nezkoušel - moc mi nefunguje..

Vloženo

Drastysi já myslel, že to máš už dávno objednaný, ba co víc, že s tím už aji jezdíš.. Tak at se to jízda líbí. Poděl se pak o dojmy, nebo jestli migruješ k FSI nebo ..

Vloženo

Cau, tak jsem se byl dneska svezt s OII MPI v Ambiente vybave a jezdilo se mi super, super pohodli, skvele ticho a perfektni ovladani. Byl jsem prekvapen ze volant jde otacet snadneji nez u me Fabie HTP.... Co me trosku neprijemne prekvapilo tak je chovani motoru v nizkych otackach(t.j. pod 2000 ot.) ...myslel jsem si ze bude v techto otackach motor trochu zivejsi, ale kdyz si uvedomim ze pod 2000 ot. jezdim malokdy tak me to vlastne ani netrapi, takze volba na 99,9% padne na tenhle motor. Pristi tyden to auto pujdu domlouvat, tak doufam ze to vsechno klapne :-) ... zatim se mejte

Vloženo

Drastysi mi to zabírá dokonce až od 2500ot .. ale já mám hodně lehkou nohu na plynu.. je to klasická vlastnost tohoto motoru a myslel jsem, že o tom víš (diskutováno mockrát - pravděpodobně odstranitelné čipem). Dej pak vědět jak budeš nový štastný majitel ;) Dopředu mnoho štěstí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...