Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

je to normalni taky sem se na to ptal nedavno :)

Mně teda necvaká podle otáček, ale podle spojky. Šlápnu na spojku a po cca 0,3s "cvak". Pustím spojku a zase po chvlilince "cvak". Ale jen, dokud je motor studenej, po chvilce jízdy to už nedělá.

cvaka to relatko zhaveni dozkhavuje se studeny motor jeste behem jizdy.A kdyz se da vice otacek tak se to zhaveni vypne a pokud je jeste motor studeny a spadne to pod nejake otacky opet cvakne rele a zhavi.Je to cca 5km po startu-dle teploty

  • 4 týdny později...

A co takhle recirkulace spalin AGR? A taky mi to cvaká

  • 3 měsíce později...

Vždy jen při zapnutých světlách mě něco cvaká v palubní desce a poskakují stěrače. když světla vypnu hned to cvakání přestane.přerušovač to není ten už jsem vyměnil.Když dám dálkové také cvakání relátka přestane

Upraveno od pidaoctavia4x4

  • 1 rok později...

Prosím o radu po zapnutí a vypnutí klíčku mi něco cvaká pod palubkou při zapnutí špatně naskakuje budík palivoměru a otáčkoměr občas naskočí se spožděním,když čekám až to cvakání skončí a pak nastartuji vše běží narmálně.Dík za odpovědi. octavia 1.4 mpi rv 98.

Prosím o radu po zapnutí a vypnutí klíčku mi něco cvaká pod palubkou při zapnutí špatně naskakuje budík palivoměru a otáčkoměr občas naskočí se spožděním,když čekám až to cvakání skončí a pak nastartuji vše běží narmálně.Dík za odpovědi. octavia 1.4 mpi rv 98.

Daj to na VAG ťažko to tak riešiť pokiaľ to nenapojíš na diagnostiku

Daj to na VAG ťažko to tak riešiť pokiaľ to nenapojíš na diagnostiku

Dík ale diagnostika neukazuje žádnou chybu

poslouchej, jestli to jde od relatek, nad pedalama

Kdyz na kazdy sahnes, kdyz to cvaka, tak ucitis, jestli prepina.

poslouchej, jestli to jde od relatek, nad pedalama

Kdyz na kazdy sahnes, kdyz to cvaka, tak ucitis, jestli prepina.

Ted to mám rozebraný cvaká to z palubky někde v budíkách

v budikach zadne rele neni, je tam pouze repracek, cvakat by nemel, VAG zadnou chybu nepise? Budiky urcite nebudou zdravy.

  • 1 měsíc později...
Ted to mám rozebraný cvaká to z palubky někde v budíkách

Jenom pro doplnění když zapnu klíček tak palivoměr tak trochu škube u nuli a to trvá tak 30 sekund pokud nezačne ukazovat když nastartuji v době co cuká tak mi nejde otáčkoměr pokud očkám až naskočí palivoměr vše funguje normálně když auto chcípnu tak palivoměr opět cuká a to je to cvakání.Poraďte jak se toho zbavit a na kolik to vyjde dík.

  • 2 měsíce později...
Tak sem se na to cvakani pri studenym motoru ptal v servise a tam mi rekli, ze nemuzou vedet vsechno :t pekna odpoved :-) tady to urcite nekdo vi..a nepovi..rek bych ze to bude neco, co setri motor pri vytoceni do vysokych otacek - tak aby se za studena moc nenamahal...je to tak...?? tak prosim...co to je...?

Zdravim vsetkych,k tejto teme som to aj tu slusne presurfoval ale nepochopil z toho ake je riesenie problemu,to ze ked je vonku kosa tak spina(cvaka) rele zhavenia to chapem ale to pohasinanie svetiel je teda sposobene starou batt., nefunkcnym rele, zlym kontakto alebo to je skratka OK? Za pripadnu odpoved Dakujem...

k poslednimu prispevku:

No to bych nevidel jako nejaky velky problem, udelaji ti to i svetla kdyz treba das dovrit okna kdyz uz jsou zavreny nez to elektronika odpoji, mozna treba vetsi zatez na kostrici spoj nekde bo tak, ale nic hroznyho to neni ... ale zajimalo by me taky to cvaknuti nad 2500 otacek :-) jestli treba nejaky dohrivani, kdyz to se zvysi prutok paliva do motoru? ze by to nemuselo stacit dohrivat bezne, netusim, asi neco co ma vetsi odber, zhavice v nafte? dela to i u benzinu? nebo jen u nafty? kdyz nikdo nevi, tak me napada zjistovat co je pod palubkou za relatka a nebo hold postupne pripojit nejakou treba ledku na kazdy relatko a zkusit na kterym to je ... podle me to bude nejaky zhaveni nebo tak, pac svetla nepobliknou pri pul amperovy zatezi a pokud nekomu jo, tak by to mel resit :-D

Upraveno od PatrickE3

To cvakaní se tu resilo uz mockrat, jenom ja jsem to tu psal minimalne 3x. Takze hledat ;-)

Dobre reknu vam to... je to... chvilka napeti... jeste chvilku... dozhavovani ;-) kdyz je motor studeny a ma do 2500ot, tak se jeste zhavicima svickama dozhavuje a jakmile prekroci 2500ot tak se zhaveni vypne, stejne tak se vypne pokud teplota motoru dosahne urcity hodnoty...

Tomina to vsetko som pochopil a dokonca hned,ja som riesil preblikavanie svetiel ,viem ze sa to deje v case ked je to rele zopnute resp. ked este auto potrebuje dozhavovat ale neviem ci to je OK , je normalne ,ze mi blika osvetlenie pristrojovky a svetla detto. .Myslim ,ze k tejto teme si tu niekde napisal aj " S kontak" , mam tomu chapat tak ze mam niekde hladat zly kontakt?

Pokud ti behem zahrivani motoru, cvaka rele v zavislosti na otackach a k tomu ti vzdy pohasnou svetla a podsviceni tak je to normalni. Zhaveni ma dost velky odber a alternatoru chvilku trva nez se nabudi a zacne opet vyrabet dostatecne velky proud, ktery je potreba pro napajeni spotrebicu vcetne zhavicich svicek, no a tu chvilku co neni altik dostatcne nabuzen, vyrabi maly proud a to ma za nasledek snizeni napeti v siti coz se projevuje tim pohasnutim. Nekomu to dela vic nekomu min, nicemu to neskodi, zavisi to na kvalite a stavu baterie(castecne vykryje napetovy pokles) ale i na jinych drobnostech...

Dakujem za odpoved. V mojom pripade sa ale alternato asi nenabudi vobec lebo to blika stale,normalene si idem ,mam napr. 2000ot. a blikam si,tak ze sa nejedna o to prebliknutie ako to robi napr. pri dovreti okien alebo zopnuti rele, cele to skonci nad 2500ot. alebo po zohriati motora cize ked prestane dozhavovat. Rele zhavenia som pre istotu menil a batt. detto.

vyriesene,bol to regulator napetia- alternator

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.