architect Vloženo včera v 10:13 Sdílet Vloženo včera v 10:13 Ahojte, Rýchla otázka. Octavia 2025 1.5 TSI e-Tec II 85kW DSG Pridávať od novoty aditívum do benzínu (napr. VIF)? Ak áno, tak prečo? Ak áno, čo odporúčaš? Ak nie, tak tiež, že prečo? Ďakujem za každý názor. 🙏 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winzorf Vloženo včera v 10:26 Sdílet Vloženo včera v 10:26 Otec dělal v Mogulu ( Paramo ) kde byli motory na seslích a testoval se Vif . Jednoznačně funguje, neuškodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef1975 Vloženo před 22 hodinami Sdílet Vloženo před 22 hodinami Minulý rok som predal Alteu 1.2TSI so 195 000km. Keď mala najzdené cca 100 000km, začal som mať problém s kolísaním otáčok na voľnobehu. V servise na nič neprišli. Na fóre som sa dočítal o vplyve aditíva VIF na odbúranie negatívneho vplyvu biozložky v benzíne. Začal som používať VIFko (takmer každé tankovanie) a odvtedy som nemal problémy s motorom až do predaja. Teraz pri Octavii 1.5TSI tiež používam VIF, ale nie každé tankovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
architect Vloženo před 14 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 14 hodinami Investícia do VIF-ka je smiešna, takže nie je problém ho pridávať do každého tankovania. Otázka znie ale, ak nie do každého, prečo? Má palivo s VIK-kom aj nejaké nepriaznivé účinky? Všade čítam iba o superlatívoch, ale v duchu hesla: Nie je všetko zlato, čo sa blyští... by bolo super počuť názor aj z druhého brehu. Hoc pripúšťam, že nemusí byť. Intervaly používania VIF-ka by bolo fajn poznať. Výrobca aditíva žije z predaja, takže je logické, že on inú alternatívu, ako: Pridaj do každého tankovania!, ani neponúka. Postrehy a skúsenosti z praxe sú však omnoho cennejšie. Ak dokážeš niečím prispieť, sem s tým😉 Úprimná vďaka🙏 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo před 13 hodinami Sdílet Vloženo před 13 hodinami chyba zakladna informacia - do AKEHO benzinu tankujem E5 RON100 Slovnaft, Daliol a tam je imho cokolvek dalsie pridavat zbytocne vyhadzovanie penazi v CR by bola zase chyba tankovat RON95, ked tam maju skoro vsade aj RON98 do E10 RON95 uz VIF moze zacat davat zmysel > Minulý rok som predal Alteu 1.2TSI so 195 000km. Keď mala najzdené cca 100 000km, začal som mať problém s kolísaním otáčok na voľnobehu. V servise na nič neprišli. problem bol o.i. ten, ze vstrekovace boli po zivotnosti na vymenu ale kedze nemaju stanoveny oficialny interval, vacsina ludi si mysli, ze su vecne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winzorf Vloženo před 12 hodinami Sdílet Vloženo před 12 hodinami Dává se mililitr na litr což je nula nula nic dávat při každém tankování . Zde je zajímavý článek o aditivech https://www.skoda-dily.cz/blog/cistici-aditiva-v-benzinu-maji-vubec-ucinek-a-proc-je-vubec-resit-18.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pheorinos Vloženo před 11 hodinami Sdílet Vloženo před 11 hodinami Hezký članek od Vaculika Já už VIF dávám do aut dlouhodobě a věřím, že to motoru jen prospěje. Hlavně co se týče usazování karbonu. Vždy dávám na 20Litru benzínu jednu odměrka z uzávěru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gandi Vloženo před 3 hodinami Sdílet Vloženo před 3 hodinami Já jsem natankoval do nového auta u Benziny Verva 100. Neobsahuje klasický biolíh a aditiva už má v sobě, tak na toto palivo nedávám nic, ale na klasický benzín přidám VIF do benzínu. U nás máme Eurooil a často mají i benzín bez lihu, tak to sleduji v aplikaci a beru raději tam. Jinak se snažím lihu v benzínu vyhýbat, ale neměl by to být problém je to na to dělané. Žádné zázraky od Vifu nečekám ale deklarují lepší mazivost toho benzínu a tím i nižšší spotřebu. Moc tomu nevěřím, ale na menší usazování karbonu a čistotu vstřikovačů by to vlív mít mohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo před 3 hodinami Sdílet Vloženo před 3 hodinami verva 100 je E10, afaik, a viaceri s nou nemaju dobre skusenosti (bio-)ETBE tiez nie je ziadny velky zazrak, moze sa usadzovat nieco z toho v nadrzi a vraj ani motor na nu nejde pravidelne, ako ma, preto sa orlenu radsej vyhybam a o VIFe zase jeden tvrdil, ze sa mu z neho usadzoval v katalyzatore nejaky povlak - tak si vyber znamy zas tankuje do stareho civica najlacnejsi benzin (bez vifu) a nikdy nemal problem a auto nebolo nikdy pokazene a ma aj rel. nizku spotrebu samozrejme, vykon slaby a motor teda pravidelne urcite nejde a korozia vsade pritomna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami VIF pravidelně, jiná aditiva nárazově - jak se píše v návodu. Třeba Liqui Moly, Wynn's, Miller Oils, STP,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gandi Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami @denial - Neznám nikoho kdo by měl s Vervou 100 problém. Navíc se dá i dlouhodobě skladovat. E10 to je, ale to je maximální hranice která tam může být. Nemá biolíh ale etér. Určitě je to lepší složka než biolíh a navíc má v sobě aditiva. Verva 100 je drahá, ale jednou za čas proč ne. Ideální natankovat na zimu když se mín jezdí než aby byl v nádrži líh který váže vodu, podporuje korozi a hlavně po čase se může začít oddělovat pokud se málo jezdí. Dal jsem Vervu 100 i do elektrocentrály která jezdí jednou za rok a žádný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.