Přejít na obsah

Aditivum


Doporučené příspěvky

Minulý rok som predal Alteu 1.2TSI so 195 000km. Keď mala najzdené cca 100 000km, začal som mať problém s kolísaním otáčok na voľnobehu. V servise na nič neprišli.

Na fóre som sa dočítal o vplyve aditíva VIF na odbúranie negatívneho vplyvu biozložky v benzíne. Začal som používať VIFko (takmer každé tankovanie) a odvtedy som nemal problémy s motorom až do predaja. Teraz pri Octavii 1.5TSI tiež používam VIF, ale nie každé tankovanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Investícia do VIF-ka je smiešna, takže nie je problém ho pridávať do každého tankovania. Otázka znie ale, ak nie do každého, prečo? Má palivo s VIK-kom aj nejaké nepriaznivé účinky? Všade čítam iba o superlatívoch, ale v duchu hesla: Nie je všetko zlato, čo sa blyští... by bolo super počuť názor aj z druhého brehu. Hoc pripúšťam, že nemusí byť. Intervaly používania VIF-ka by bolo fajn poznať. Výrobca aditíva žije z predaja, takže je logické, že on inú alternatívu, ako: Pridaj do každého tankovania!, ani neponúka. Postrehy a skúsenosti  z praxe sú však omnoho cennejšie.

Ak dokážeš niečím prispieť, sem s tým😉

Úprimná vďaka🙏

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chyba zakladna informacia - do AKEHO benzinu

 

tankujem E5 RON100 Slovnaft, Daliol a tam je imho cokolvek dalsie pridavat zbytocne vyhadzovanie penazi

 

v CR by bola zase chyba tankovat RON95, ked tam maju skoro vsade aj RON98

 

do E10 RON95 uz VIF moze zacat davat zmysel

 

 

> Minulý rok som predal Alteu 1.2TSI so 195 000km. Keď mala najzdené cca 100 000km, začal som mať problém s kolísaním otáčok na voľnobehu. V servise na nič neprišli.

problem bol o.i. ten, ze vstrekovace boli po zivotnosti na vymenu

ale kedze nemaju stanoveny oficialny interval, vacsina ludi si mysli, ze su vecne

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem natankoval do nového auta u Benziny Verva 100. Neobsahuje klasický biolíh a aditiva už má v sobě, tak na toto palivo nedávám nic, ale na klasický benzín přidám VIF do benzínu. U nás máme Eurooil a často mají i benzín bez lihu, tak to sleduji v aplikaci a beru raději tam. Jinak se snažím lihu v benzínu vyhýbat, ale neměl by to být problém je to na to dělané. Žádné zázraky od Vifu nečekám ale deklarují lepší mazivost toho benzínu a tím i nižšší spotřebu. Moc tomu nevěřím, ale na menší usazování karbonu a čistotu vstřikovačů by to vlív mít mohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

verva 100 je E10, afaik, a viaceri s nou nemaju dobre skusenosti

(bio-)ETBE tiez nie je ziadny velky zazrak, moze sa usadzovat nieco z toho v nadrzi a vraj ani motor na nu nejde pravidelne, ako ma, preto sa orlenu radsej vyhybam

 

a o VIFe zase jeden tvrdil, ze sa mu z neho usadzoval v katalyzatore nejaky povlak - tak si vyber

 

znamy zas tankuje do stareho civica najlacnejsi benzin (bez vifu) a nikdy nemal problem a auto nebolo nikdy pokazene a ma aj rel. nizku spotrebu

samozrejme, vykon slaby a motor teda pravidelne urcite nejde a korozia vsade pritomna

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@denial - Neznám nikoho kdo by měl s Vervou 100 problém. Navíc se dá i dlouhodobě skladovat. E10 to je, ale to je maximální hranice která tam může být. Nemá biolíh ale etér. Určitě je to lepší složka než biolíh a navíc má v sobě aditiva. Verva 100 je drahá, ale jednou za čas proč ne. Ideální natankovat na zimu když se mín jezdí než aby byl v nádrži líh který váže vodu, podporuje korozi a hlavně po čase se může začít oddělovat pokud se málo jezdí. Dal jsem Vervu 100 i do elektrocentrály která jezdí jednou za rok a žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, denial napsal:

 

 

a o VIFe zase jeden tvrdil, ze sa mu z neho usadzoval v katalyzatore nejaky povlak - tak si vyber

 

 

 

 A jak to poznal ? To tak straka přes výfuk kameru nebo co 😀

 

Jinak Verva 100 na normalni jezdeni mi moc nedava smysl pri vyssi cene 6kč/L oproti normalni n95 na nejlevnejsi benzince u nas 😀 kde se tankuje normalne a nic se nedeje. Nase firma do lonska tankoval benzin a naftu jen robinoil a fabky tsicka nemelo problem najizdet ke 400t km bez aditiv jen s normalnim servisem po 15t km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...