Přejít na obsah

Zámek dveří


Fido

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj všem šikulům, v poslední době se mi přestali zamykat a odemykat přední levé dveře u řidiče na Octavce Tour 2006 . Většinou se to ale samo nějak rozpohybovalo během jízdy. Problém jsem si myslel,, že je počasí protože ráno vždy když jsem vyjížděl mrzlo. Myslel jsem si že to bude potřebovat jen někde namazat a vše bude zase v pořádku. Opak je pravdou, centrál přestal fungovat úplně. Po rozebrání a důkladném promazání zámku ale motůrek centrálu nevykazoval žádnou činnost. Objednal jsem si tedy u kamaráda jiný kompletní zámek po výměně za jiný nový kus, byl výsledek nula. Poraďte mi prosím co ještě zkontrolovat popřípadě kde chybu hledat.

Předem Děkuji Tomáš Maxa Plzeň 776634880

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně to mi taky napadlo že by mohli být dráty poškozené. Po sundání krytky byli dráty nepoškozené a to jak na staně dveří tak na straně karoserie. Jsou úhledně smotané ve svazku. Zkoušel jsem se svazkem hýbat a všelijak mávat ale censtál stejně nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera ještě jednou zkoumal stav drátů. Objevil jsem ještě další věc krerá určitě není v pořádku. Ovladač na ovládání elektrických zrdcátek při otoření na R - pravou stranu normálně funguje do všech stran , při otočení na L - levou stranu což je strana čřdiče kde nefunguje výše zmiňovaný centrál se ani nehne a a místo toho se opět hýbe zdrcátko pravé strany. O víkendu se budu snažit rozebrat přístrojovku kolem pojistek a vstupu kabelu do kastle. Zkusím kouknout jestl tam i něco neobjevím. Přes týden je brzo tma a není nic vidět. Připadá mi jestli na každé dveře není nějaká řídící jednotka. Ostatní dveře fungují normálně bez závad. Jediné co v pohodě funguje na dvřích řidiče je ovládání el. oken.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný případ, ani vyhřívání zrcátka nefungovalo. Motorek centrálu jsem vyměnil, nakonec závada byla v kabeláži u motorku centrálu. Cena v servisu-kabeláž plus motorek plus práce- 12 tisíc.. brnkačka. Tak jsem jel na šrotoviště a z jiné octávie mě vše vyšlo i s prací na 3400.. ale i tak... hnus. A jsem zvědavý jak dlouho to vydrží, prý je to běžná porucha ... mám rok 2003 kombi.

Editováno: , autor: HanyZ
necituj předchozí příspěvky, téma je potom nepřehledné !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejný problém jsem měl u první O1 z r. 1997 okolo cca 100 tkm. Servis po delším hledání zjistil, že se jednalo o přerušený kabel pod měchem (dveře-karoserie), navíc s tím, že byl přerušen měděný kabel, ale ne izolace. Závada se nejdříve vyskytoval občas a pak prakticky již velmi často, což stěžovalo nalezení.

Údajně bylo odstraněno jinou konstrukcí či změnou kabelů ještě před facem. Je pravda, že u 4 dalších O1 se již nevyskytlo a to při stejném častém otevírání dveří a najetí i více jak 200 tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vše znova zkontroloval. Je pravda, že vizulně kabely vypadají nepoškozeně. Vypojil jsem konektor u stahovačky a ten byl naprosto v pohodě. Někdo tu psal že bývá zoxidovaný. Konektor u centrálu taky vypadá v pořádku. Chtěl jsem se zeptat, je v karoserii někde nějaký konektor nebo zásuvka, aby jsem mohl odpojit celý svazek ze dveří a celý ho porádně zkontrolovat mimi auto? Ještě jsem nekoukal, celý svazek ze dveří vede někam dolu směrem k práhu. Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odstroj plasty z A sloupku dole (tam co mas paku na otevreni kapoty) a pod nima je svorkovnice s konektory, to muzes rozpojit a pak vytahnout skrz dvere ven. Teda pote co odstrojis dvere a odkliknes vsechny klipy kterejma je to pridelany ve dverich.

Ja mam podobnej problem, bo mi nesviti to svetlo dole ve dverich a navic ani podsviceni u tlacitek na okna. Ted jsem to byl prohlidnout a u me je problem v prelamanejch dratech, bo nejakej ovcojebec tam kdysi pachal alarm a kdyz to daval nazpet tak to dal blbe a fest se to prodrelo... ach jo... koukal jsem na to a krom prelamanejch dratu je to i pekne zarezly a spinavy... fuj.

tak good luck

dodatek: dneska jsem odstrojil dvere a vytahl svazek kabelu dverma ven a docela jsem se divil... 3 draty uplne KO-prelomeny, zem (hnedej tlustej drat) s narusenou izolaci a draty uvnitr zoxidovany, zkrouceny dva draty k repraku-nariznuta izolace a lehce zoxidovany v miste odhaleni.

Vsechny tyhle poskozeny draty se prodrely o dvere ale co me dostalo bylo to, ze na dalsim miste kabelovyho svazku byla opet porusena izolace a tohle misto je pri beznem pohledu na kabely pri odkryti gumovy manzety neviditelny. Bylo to v miste kde prochazi svazek A sloupkem dovnitr ke svorkovnici. Tak jsem to vsecko opravil, zaizoloval a dobry. Ted jeste sehnat mikrospinace do zamku a bude vse ok.

post-3337-034832700 1289233875_thumb.jpg

Editováno: , autor: Joseamigo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem tu zpět. Kabeli ani zamkem to nakonec nebylo. Vyhledal jsem odbornou pomoc a e to jakási komfortní jednotka, která se nachází pod přístrojovkou. Kdyby někomu náhodou přebývala tak ať dá vědět. Nová se mi nechce kupovat je to docela ranec. Číslo jednotky je 1C0959799A mějte se a děkuji za spolupráci a za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tu zpět. Kabeli ani zamkem to nakonec nebylo. Vyhledal jsem odbornou pomoc a e to jakási komfortní jednotka, která se nachází pod přístrojovkou. Kdyby někomu náhodou přebývala tak ať dá vědět. Nová se mi nechce kupovat je to docela ranec. Číslo jednotky je 1C0959799A mějte se a děkuji za spolupráci a za rady.

mám rovnaký problém,tiež som hladal odbornú pomoc, ale nikomu sa do toho nechce.... v servise mi povedali, že to bude v riadiacej jednotke, ktorá je umiestnená priamo vo dverách a je to celok so servom na okno- obrovská suma 300 ečok i viac, takže som opravu zatial odložil... stále nefunguje nastavenie a vyhrievanie zrkadla- lavého a centrál predných Ľ dverí HLĽADÁM DOBRÚ RADU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám rovnaký problém,tiež som hladal odbornú pomoc, ale nikomu sa do toho nechce.... v servise mi povedali, že to bude v riadiacej jednotke, ktorá je umiestnená priamo vo dverách a je to celok so servom na okno- obrovská suma 300 ečok i viac, takže som opravu zatial odložil... stále nefunguje nastavenie a vyhrievanie zrkadla- lavého a centrál predných Ľ dverí HLĽADÁM DOBRÚ RADU.

No já jsem si nejprve myslel že to bude motor centrálu. Tak jsem ho vyměnil a zjistil jsem že to dělá pořád. Pak mi někdo podyadil že by to mohli být kabeli v pružné pruchodce mezi dveřmi a kastlí. Tam to ale také vypadalo v pořádku. Pak jsem dostal typ na řídící jednotku ve dveřích , a většinou se to pozná zoxidovanými piny toho širokého konektoru na stahovačce. Ty já jsem měl krásně čisté a v pohodě. Nechal jsem to tedy napíchnout na počítač a tam jsem se dozvěděl několik chyb.

1) Kódové tlačítko centrálu zamykání - zkrat na kostru,

2) chybné kodování řídící jednotky,

3) řídící jednotka centrálu bez napětí,

4) zamykací jednotka centrálního zamykání na stráně řidiče nevěrohodný signál.

dozvěděl jsem se, že by mohly být překlesané kabely a vůbec to nemusí bát vidět. Kabely jsem nechal zkotrolovat jsou v pořádku. Jako poslední věcí kterou jsem ještě nezkusil je výměna komfotrní jednotky. Chtěl jsem v servisu aby mi ověřili funkčnost této jednotky a formou výměny a překódování jsem zjisti že je to ono. V servisu ale chtěli kolem 10 tisíc za novou. To jsem odmítl s tím že se pokusím sehnet starší. Za diagnostiku jsem zaplatil 1500 kč a tady na bazaru jsem sehnal jednotku novu za 1000 kč. Tak co celkem jde. Je důležité opsat přesné číslo jednotky a tu stejno schánět protože jich je hodně druhů. Přeji hodně štěstí a děkuji všem tady na foru za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám stejný problém, někdy mi nezamknou zadní pravé dvéře, musim několikrát odemknout a zamknout, hlavně v létě když je horko, nemá někdo s tímto zkušenost?nebo mi nezačnou blikat červené diody u zamknutých dveří, musím také opakovat uzamčení a odemčení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak jsem včera ještě jednou zkoumal stav drátů. Objevil jsem ještě další věc krerá určitě není v pořádku. Ovladač na ovládání elektrických zrdcátek při otoření na R - pravou stranu normálně funguje do všech stran , při otočení na L - levou stranu což je strana čřdiče kde nefunguje výše zmiňovaný centrál se ani nehne a a místo toho se opět hýbe zdrcátko pravé strany. O víkendu se budu snažit rozebrat přístrojovku kolem pojistek a vstupu kabelu do kastle. Zkusím kouknout jestl tam i něco neobjevím. Přes týden je brzo tma a není nic vidět. Připadá mi jestli na každé dveře není nějaká řídící jednotka. Ostatní dveře fungují normálně bez závad. Jediné co v pohodě funguje na dvřích řidiče je ovládání el. oken.

Mám stejný problém , ale kabeláž jsem visuelně prošel a zdá se mě vše OK, otevírání dveří na klíček funguje. zdá se mě že mám taky velkou spotřebu z baterie cca 300mA když je auto vklidu. Kdo poradí na co bych se měl zaměřit . Díííííky

ještě jsem se díval na kabely a konektory ve sloupku pod pojistkama .. . tam je vše 100% OK

Editováno: , autor: king_pk1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AHOJ,

TEĎ TO ZROVNA ŘEŠÍM S KOLEGOU U O1.

NEJPRVE MYSLEL, ŽE ODEŠEL NĚKTERÝ Z MIKROSPÍNAČŮ V ZÁMKU.

NAKONEC JSEM NAŠLI PROBLÉM V TOM VELKÉM KONEKTORU CO JE VE DVEŘÍCH. PŘIPOJENÍ KE STAHOVAČCE. MÁ ZOXIDOVANÉ PINY V KONEKTORU.

MUSÍ SE TO VYMĚNIT CELÉ....

MILOŠ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím.

Mám podobný problém. Nejde centrál LP dveří, vyhřívání a naklápění zrcátka LP dveří, nejsou signalizována rozsvícená světla při vypnutém motoru, nezobrazuje se otevření dveří + stropní osvětlení po otevření dveří též nejde. Po přečtení fóra jsem se vydal hledat závadu. Po rozebrání LP dveří a odpojení konektoru od řídící jednotky dveří ( jestli se to tak jmenuje správně ;) jsem zjistil, že některé konektory jsou zaoxidované a tři dokonce již uhnilé. Po návštěvě autorizovaného servisu a zjištění ceny za opravu jsem se rozhodl, že zkusím opravu udělat sám. Potřeboval by jsem od Vás poradit, jak postupovat dál. Někde na internetu jsem za pár korun koupil starší jednotku dveří a po výměně auto nedělá vůbec nic ( centrál, stahování oken atd. ...). Je nutné koupit správnou jednotku dveří nebo je jedno jaká to je a stačí pouze nastavit přes VAG funkce jednotky? Nemám notebook a ani vlastní diagnostiku. Není problém zapůjčit ale nevím, jestli by jsem si s tím sám dokázal poradit. Octavi I Tour, rok 2005 1.8T

Případně jestli je tu někdo z PT, ST, ČB, ČK a okolí ochoten pomoci.

Děkuji za pomoc a za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že komfortky a decentrální jednotky jsou v několika generacích.

V autě máš určitě 3.G.

To co jsi koupil tím pádem starší, 2,5.G nebo 2.G anebo i 3.G, ale vadná :feve: .

Ale jak se podle čísla pozná, která generace to je, přesně nevím.

Určitě tu jsou znalci, kteří ty čísla vysypou na jeden nádech :palec2: .

Na jednotce je číslo. Pravděpodobně 1U4 959 801 D.

Je na té koupené to číslo stejné?

A přenastavit VAG-em to nejde.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komfortky 2,5. generace (pracovní frekvence 433,92MHz = 433MHz)

1J0 959 799 AH - nejcastejsi, s 4x el.oknama

1J0 959 799 S

1J0 959 799 J

1C0 962 258 N 01A - bez el.oken, vetsinou varinat, do rv00

Komfortky 3. generace (pracovní frekvence 434MHz)

1C0 959 799 B - nejcastejsi

1C0 959 799 A

6N0 959 799 B (používá se v Polu a ve Fábii)

1C0 959 799 bez DO, bez alarmu, 4 okna, přístrojovka CAN-BUS

1C0 959 799A s/bez DO, s/bez alarmu, 2 okna, přístrojovka CAN-BUS

1C0 959 799B DO, s/bez alarmu, 4 okna, přístrojovka CAN-BUS

1C0 959 799C DO, s/bez alarmu, 4 okna, přístrojovka CAN-BUS

1C0 959 799D bez DO, bez alarmu, 4 okna, přístrojovka bez CAN-BUS

1C0 959 799E s/bez DO, s/bez alarmu, 2 okna, přístrojovka bez CAN-BUS

1C0 959 799F DO, s/bez alarmu, 4 okna, přístrojovka bez CAN-BUS

1C0 959 799G DO, s/bez alarmu, 4 okna, přístrojovka CAN-BUS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že komfortky a decentrální jednotky jsou v několika generacích.

V autě máš určitě 3.G.

To co jsi koupil tím pádem starší, 2,5.G nebo 2.G anebo i 3.G, ale vadná :feve: .

Ale jak se podle čísla pozná, která generace to je, přesně nevím.

Určitě tu jsou znalci, kteří ty čísla vysypou na jeden nádech :palec2: .

Na jednotce je číslo. Pravděpodobně 1U4 959 801 D.

Je na té koupené to číslo stejné?

A přenastavit VAG-em to nejde.

Máš pravdu. Toto číslo tam je a na té koupené je číslo jiné.

Stačí tedy když seženu jednotku se stejným číslem? Připojím a vše bude normálně fungovat?

EDIT:

Komfortka má číslo 1C0 959 799B

DO dvě tlač., vystřelovací klíč, ty zmiňovaná 4 okna a alarm nevím jestli tam je nebo jen není aktivní(?)...

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...