Přejít na obsah

Kontrolka airbagu


MartinB Octavia 4x4

Doporučené příspěvky

Tak já vycvaknul konektor airbagu v kastlíku a taky se mi rozsvila kontrolka. Za vymazání v servisu jsem zaplatil 200Kč. Pak mi došlo, že jsem vůl a koupil jsem si vlastní kablík a závady si mažu sám. Už se mi zaplatil mnohokrát....

Po připíchnutí a načtení závad možná přijdeš i na chybu se zrcátky.

Jinak jak píší ostatní - stačí závadu vymazat a máš klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ešte raz ďakujem za odpovede. Mali ste pravdu, napychli sme to na kábel, vymazali sme všetky chyby. Kontrolka prestala svietit-takže je to všetko ok. Avšak stále mám problém s ovládaním spätných vonkajších zrkadiel,ktoré mi stále nejde. Všimol som si totiž,že ked ovládam jojstickom ľavé spätné zrkadlo a potlačím jojstickom smerom na hor - ako keby som chce natočiť spätné zrkadlo smerom nahor. tak mi zapne osvetlenie prístrojovej dosky. Neviem si s tým dať rady. S pripojovacím konektorom som nič nerobil, všetko je originálne napojené. Nemôže byť problém na nejakom spínacom relé?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím mám taky problém s airbagem z ničeho nic se mi rozsvítil,tak jsem s ním zajel ke kamošovi chybu smazal(bylo tam něco ve smyslu s přbíjením nebo zkrat prostě něco takového)a po 2h se rozsvítila znova na co se podívat?už jednou to zlobylo tak jsmesundávaly volant a prostříkávali kontakt na tom kroužku dalo to pokoj a ted zase blbne.Jedna se o FRS.

Editováno: , autor: Martin RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám zase problém, že mi při každým otočení klíčku do 1 polohy problikne tak na cca 2-3 sec kontrolka airbagu, tak nevím, jestli je to jenom jako zkouška kontrolky jestli funguje, nebo je nějakej problém. Říkám si, že kdyby byl problém, tak by to svítilo pořád, nebo ne?

Editováno: , autor: dephski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po přečtení od Wojnara jsem zjistil, že jsem to napsal špatně. Ne že by mi svítila kontrolka bagu, ale nahoře na osvětlení mi problikne kontrolka AIRBAG OFF. Když jsem zkoušel v přihrádce u spolujezdce to dát na ON i OFF, tak beze změny, vždycky mi to problikne tak na 3s. Je možný, že tam ten airbag vůbec není?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám vypinatelný Airbag spolujezdce a po zapnutí zapalování na chvíli svíti a pak zhasne. Po jeho vypnutí ve schránce svítí ta kontrolka pořád.

Něco máš špatně. Buď tam vůbec není, což by se ale takto asi neprojevovalo (svítila by kontrolka v přístrojovce jako chba), nebo nefunguje to vypnutí.

Každopádně to chce VAG a pokud to budeš dělat sám tak přečíst to varování ohledně čísel ŘJ jednotek, které po načtení VAG-em hlásí trvale chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Co znamená ta druhá asi tušíš :D

Nicméně VIS píše toto:

558

aktivacni clen airbagu (ridic) (N95) zkrat na plus/kostru

Příčina:

poskozene vedeni nebo konektor, spoustec airbagu ridice vadny

Doporučený postup:

kontrola vedeni a konektoru, kontrola pojistky, cist merene hodnoty a zkontrolovat hodnoty odporu, modul airbagu ridice vymena

1281

airbag u sedadla ridice vypnut

Doporučený postup:

provest prizpusobeni systemu airbagu

Tak si to přeber sám co s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Prosím o radu. Mě se stalo něco podobného. Už loni v létě mi vyskočila hláška Závada na airbagu a začala svítit kontrolka airbagu. Přes VAG jsem tu chybu vymazal a byl několik týdnů pokoj. Po několika týdnech to udělalo to stejné. Opět jsem chybu vymazal a byl dlouho klid. Celý podzim a zimu se nic nedělo až teď minulý týden, jak bylo horko a svítilo slunko se ta závada opět objevila. Mám odpozorováno, že se ta závada objeví pokaždé, když to auto stojí na slunku a zahřeje se přístrojovka a volant. VAG hlásí něco ve smyslu, že je příliš velký odpor. Borec, co dělá elektriku na autách, chce zkusit vyměnit kroužek za 2500,- Kč i s prací, ale zase neví, jestli to pomůže. Tak nechcu platiti zbytečně. Nemože to být jenom nějakým špatným kontaktem, který nějak reaguje na teplo, že se to teplem roztáhne a pak to vyhodí tu hlášku ? Nebo se na to mám vykašlat, koupit si na aukru ten kabel a jednou za čas vymazat tu paměť ? Co mi poradíte ? Dík za každý tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

 

Mám dotaz ohledně řídící jednotky airbagu. Chci odeslat volant na obšití a mezitím bych si tam opravdu jen pro případ nouze lupnul starej bez pytle. Předejdu zápisu chyby tím, že odpojím rj airbagu a připojím ji až s hotovým volantem s pytlem nebo je to stejný, jako když tu jednotku neodpojím.

Dá se s tím nouzově vyjet? 

 

Díkec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky moc za info. Nevyndaval bych jí, jen bych ji odpojil, aby se chyba nezapsala... Nechat a pak smaznout chybu dava smysl-urcite je to safe, ja jen jestli by to takhle fungovalo, nebo jestli by se ta chyba potom objevila taky a jestli se da s odpojenou rj pytlu jezdit. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

urcite bych to nenechal byt, zalezi jak casto ta chyba vznika, kdyz to bude moc casto, tak aby se chyba neprojevila zrovna kdyz bude mit airbag vyletet

vsechny konektory (i ve volantu) jsou cisty, kontakty dostatecne napruzeny?

Prosím tě, chtěl bych zkontrolovat ty konektory a kontakty, ale nevím, jak do toho. Nevíš o nějakých stránkách, kde by byly obrázky, jak se ten volant rozdělává. Nebo je lepší to nechat odborníkovi ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za radu s hledáním. Už jsem našel jak demontovat airbag, akorát mám strach, aby mi při té demontáži nevystřelil. Když budu vycvakávat ten airbag, musím mít odpojenou baterii, pak by nemělo hrozit vystřelení, že ? A po kontrole kontaktů a prostříknutí kontaktolem ten airbag zase zacvaknu zpátky, jo ? pak zapojím baterku a vymažu VAGem tu závadu. Nehrozí pak samovolné vystřelení bagu ? Nemožu něco pokazit ? Nebo je něco na co si dát moc velký pozor ? Volant sundávat nebudu nebo musím, abych se dostal ke kroužku ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Libero dík za postup. Včera jsem to takto udělal. Akorát jsem nesundával volant, čili jsem jen sundal bag, prostříknul kontaktolem kontakty na bagu, ve žlutém  konektoru mezi kroužkem a bagem, hodil bag zpět, zapojil baterku a vymazal vagem chyby. Kontrolka mi teď nesvítí, ale to ještě neznamená, že mám vyhráno, protože to že mi po vymazání vagem kontrolka přestala svítit se už stalo několikrát, ale pokaždé, jakmile auto stálo na slunku a zahřál se volant, tak ta chyba bagu zase vyskočila a začala svítit kontrolka. Pokud se tak stane, chtěl bych ještě zkontrolovat a vyčistit kontakty v kroužku. Pak bych musel shodit volant. Když bych to musel udělat, musím si dát na něco pozor ? Nebo stačí zase odpojit baterku, opatrně vyndat bag a tísícihranem odmontovat volant. Musím si něco někam zaznamenat, abych ten volant dal zase přesně zpátky a neměl problém s řízením. A kroužek drží ve volantu nebo když odšroubuju volant tak ten kroužek zůstane na autě ? A po demontáži volantu půjdou prostříknout kontakty na kroužku ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...