Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

kodemi: no nevím s tím zvukem si s tebou trošku dovolím nesouhlasit s autem jsem velice spokojený, ale jediné co mě na něm trochu štve je právě ten zvuk, prostě je to diesel a tak trochu traktor, člověk si na to musí fakt zvyknout. S tím chipem je to jednouduché mrkněte na cimbu.cz nebo sportmotor.cz a uvidíte ale každopádně to musí dělat odborníci a né někdo v garáži za 3000Kč -_-

Vloženo

zvuk se dá trochu potlačit - kluci z Briskoda dávají na motor izolaci z Ibizy Cupry - číslo dílu 038103954G cena v UK cca 33GBP (1380,- Kč)

Vloženo

chlapi, ti co mate na svojich RSkach originalne RS kola jake mate ET ????

Som kupil origo RS kola Fabiacke a maju ET 37, videl som ale vsak v technicakoch zapisaane s ET42.

neviete preco????

Vloženo

Ramses:FRS budu brat.. už se to blíží :) ale furt je to daleko :(

jo je i fecelift rs ktery probeh stejne tak jako u normalni fabie fecelift jen se nemenili narazniky ani interier,snad jsou jenom jiný lampy nic vic..

Vloženo (editace)

to tlumení by mohlo být fajn -_- , měl jsem diesel v mitsubishi lancer a bylo to teda hrozný..., klepalo se celý auto na volnoběh.., no hrůza, právě toho se bojím u FRS...

ten chip bych si případně nechal dělat určitě v kvalitním servisu od lidí co do toho dělaj, někdo tu posílal odkaz, dělaj to v praze a co jsme si to tam u nich pročítal, vypadá to, že tomu fakt rozuměj... :t

jinak ale to ještě bude hodně zajímavé rozhodování zda FRS nebo ORS, myslel jsem, že rozhodujícím faktorem, který všechno rozsekne bude právě spotřeba, ale poté co jsem zjistil, že i s ORS se dá v klídku jezdit za 7 litrů :unsure::unsure::unsure: , tak nevim nevim... Vám se interier octavie RS nelíbí ?? (kůže všude kam se podíváte, mylsim, že je to dost zajímavě udělaný..) no a kdyby se tam třeba hodily sedačky z FRS II ... sakra, to by byla pecka..

Editováno: , autor: jvees69
Vloženo (editace)
jvees69:já bych kůži moc nechtel :-) i kdyz je tam climatronic tak ne .. da se stim jezdit ale nemyslim si ze to je dobry pro ten motor .. U mě rozhoduje FRS...

Teď jsem prolezl pár stránek a s tou spotřebou jsou to přeci jen rozdíly a v reálu to pak bude určitě ještě navýšeno..

Taky bych chtěl být tak rozhodnutý jako ty, abych nemusel furt něco řešit.., jak to čeče děláš???

Chvíli to u mě bylo už jen 60/40 % pro FRS, ale teď je to zase 75/25 % Rozhodujícím faktorem bude u mě nakonec přeci jen ta ekonomičnost vozu... -_-

takhle je ta spotřeba uváděna výrobcem:

ORS 10,8 / 6,4 / 8,0

FRS 6.7 / 4.2 / 5.1

:(:(:(:(:(:(

Editováno: , autor: jvees69
Vloženo

Jenže rozdíl je v tom, že O1RS jede za 6-7l opravdu ekonomickou jízdou na hraně odříkání a při dodržování limitů, já jezdím pravidelně 450km trasu Slovensko a zpět a spotřeba mojí FRS se na této trase pohybuje v rozpětí 4,2l ( dodržování limitů - průměr 78km/h) až 7,5l ( průměr 119km/h - dálnice 180 a okresky 120 a někdy i víc ) z toho 210km D1 a zbytek E50. Přičemž při 140-145-150 tacho se na D1 vejsu lehce pod 6l (5,8-5,9-6,0)

S O1RS jsem neměl možnost jet, ale při stejné jízdě si myslím, že by byl rozdíl opravdu minimálně 2l ( 6,2 vs. 4,2 ) až 3l (7,5 vs. 10,5 -možná i víc. ) ;)

Vloženo
jinak ale to ještě bude hodně zajímavé rozhodování zda FRS nebo ORS, myslel jsem, že rozhodujícím faktorem, který všechno rozsekne bude právě spotřeba, ale poté co jsem zjistil, že i s ORS se dá v klídku jezdit za 7 litrů

Jestli se dá ORS jezdit v klidu za 7litrů tak FRS vklidu za 4,5 za 5litrů, ale takové ježdění je k ..... :D Občas pojedeš v klidu kolem těch 6litrů, ale parádá je právě v tom že když budeš jezdit divoce tak ta spotřeba nebude zas tak obrovksá. Divej když se půjdu projet tím druhým 1,2 tak to prd jede a když tomu budu "dávat" tak se spotřeba dostane klidně na 12 litrů ale to srovnání jízda v RSu kdy pofrčíš klidně 220 a víc a v 1,2 to prostě nejede

Vloženo

Ramses: tak můžeš mi věřit, že v nenačipované FRS "v klidu 220 a víc" rozhodně nepojedeš, protože se to na těch 220 dostane jen z kopce a to ještě poměrně dlouho trvá a už od cca. 190 je jízda značně nepříjemná a nejistá. :(

Vloženo
A co horší chlazení v létě - nehrozí?

odzkoušeno a prý ne - pokud chceš, dám sem link z Brisoda, ale je to Anglicky...

jinak mazuťáky se tak nehřejí ;)

Vloženo
chlapi, ti co mate na svojich RSkach originalne RS kola jake mate ET ????

Som kupil origo RS kola Fabiacke a maju ET 37, videl som ale vsak v technicakoch zapisaane s ET42.

neviete preco????

je to tak - TP uvádí 42, realita je 37. Nevím proč, ale je to tak ;)

Vloženo
Ramses: tak můžeš mi věřit, že v nenačipované FRS "v klidu 220 a víc" rozhodně nepojedeš, protože se to na těch 220 dostane jen z kopce a to ještě poměrně dlouho trvá a už od cca. 190 je jízda značně nepříjemná a nejistá. :(

Joo? Hm, tak to nemohu posoudit páč já ji mám chiplou a už jsem ji tak koupil. Teda aspoň ten maník říkal že je nachipovaná tak tomu musím věřit :D když v ní jel maník co dělá s autama tak říkal že nachipovaná určitě je páč ten jezdil v seriových RS. No a 200 kila tam není zase až tak velký problém dosáhnout, tak fakt nevím.

Teď teda odbočím já jak do sednu do RSa a je to studené tak mi tak zvláštně píská asi turbo nebo nevím ale výchází to z těch míst, až je to zahřáté tak to dělá míň! Dělá vám to taky? :huh::unsure:

Vloženo

Řekl bych, že to turbo nejde jednoznačně odepsat jen proto, že píská. Kolega má OI 66kW, turbo píská od novoty a najelo zatím cca 110tis km...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...