Ramses Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 kodemi: no nevím s tím zvukem si s tebou trošku dovolím nesouhlasit s autem jsem velice spokojený, ale jediné co mě na něm trochu štve je právě ten zvuk, prostě je to diesel a tak trochu traktor, člověk si na to musí fakt zvyknout. S tím chipem je to jednouduché mrkněte na cimbu.cz nebo sportmotor.cz a uvidíte ale každopádně to musí dělat odborníci a né někdo v garáži za 3000Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 zvuk se dá trochu potlačit - kluci z Briskoda dávají na motor izolaci z Ibizy Cupry - číslo dílu 038103954G cena v UK cca 33GBP (1380,- Kč) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 a ještě na místě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Přes to jde normálně zase nasadit kryt motoru. Prý je to docela znát, hlavně při stání na místě a klidné jízdě. Asi do toho půjdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 A co horší chlazení v létě - nehrozí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 P2M: Super,pak podej informace jak si dopad.Me docela zajima i kdyz ja to tam davat nebudu Miluju zvuk dieslu .. FRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramses Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 kodemi: a ty máš RSo? Nebo jenom dieslovou fabku? Pokud ses ptal na chip tak asi bez, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Ramses:zatim nemam fabku ale budu,delam prevenci uz dopredu at vim do čeho jdu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramses Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Kodemi: A co by si chtěl brát FRS? Kolegové chci se zeptat byl dělaný i nějaký facelift u RS, nebo je stejná např. 2003 a 2005? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 chlapi, ti co mate na svojich RSkach originalne RS kola jake mate ET ???? Som kupil origo RS kola Fabiacke a maju ET 37, videl som ale vsak v technicakoch zapisaane s ET42. neviete preco???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Ramses:FRS budu brat.. už se to blíží ale furt je to daleko jo je i fecelift rs ktery probeh stejne tak jako u normalni fabie fecelift jen se nemenili narazniky ani interier,snad jsou jenom jiný lampy nic vic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 (editace) to tlumení by mohlo být fajn , měl jsem diesel v mitsubishi lancer a bylo to teda hrozný..., klepalo se celý auto na volnoběh.., no hrůza, právě toho se bojím u FRS... ten chip bych si případně nechal dělat určitě v kvalitním servisu od lidí co do toho dělaj, někdo tu posílal odkaz, dělaj to v praze a co jsme si to tam u nich pročítal, vypadá to, že tomu fakt rozuměj... jinak ale to ještě bude hodně zajímavé rozhodování zda FRS nebo ORS, myslel jsem, že rozhodujícím faktorem, který všechno rozsekne bude právě spotřeba, ale poté co jsem zjistil, že i s ORS se dá v klídku jezdit za 7 litrů , tak nevim nevim... Vám se interier octavie RS nelíbí ?? (kůže všude kam se podíváte, mylsim, že je to dost zajímavě udělaný..) no a kdyby se tam třeba hodily sedačky z FRS II ... sakra, to by byla pecka.. Editováno: 4. Březen 2007, autor: jvees69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 jvees69:já bych kůži moc nechtel :-) i kdyz je tam climatronic tak ne .. da se stim jezdit ale nemyslim si ze to je dobry pro ten motor .. U mě rozhoduje FRS... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 (editace) jvees69:já bych kůži moc nechtel :-) i kdyz je tam climatronic tak ne .. da se stim jezdit ale nemyslim si ze to je dobry pro ten motor .. U mě rozhoduje FRS... Teď jsem prolezl pár stránek a s tou spotřebou jsou to přeci jen rozdíly a v reálu to pak bude určitě ještě navýšeno.. Taky bych chtěl být tak rozhodnutý jako ty, abych nemusel furt něco řešit.., jak to čeče děláš??? Chvíli to u mě bylo už jen 60/40 % pro FRS, ale teď je to zase 75/25 % Rozhodujícím faktorem bude u mě nakonec přeci jen ta ekonomičnost vozu... takhle je ta spotřeba uváděna výrobcem: ORS 10,8 / 6,4 / 8,0 FRS 6.7 / 4.2 / 5.1 Editováno: 4. Březen 2007, autor: jvees69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 jvees69:Jak to dělám? Nijak čoveče. Jsem zamilován do FRS už od roku 2003 a roku 2008 si jej pořidim jak řikám se to blíží.. A jsem rád .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Jenže rozdíl je v tom, že O1RS jede za 6-7l opravdu ekonomickou jízdou na hraně odříkání a při dodržování limitů, já jezdím pravidelně 450km trasu Slovensko a zpět a spotřeba mojí FRS se na této trase pohybuje v rozpětí 4,2l ( dodržování limitů - průměr 78km/h) až 7,5l ( průměr 119km/h - dálnice 180 a okresky 120 a někdy i víc ) z toho 210km D1 a zbytek E50. Přičemž při 140-145-150 tacho se na D1 vejsu lehce pod 6l (5,8-5,9-6,0) S O1RS jsem neměl možnost jet, ale při stejné jízdě si myslím, že by byl rozdíl opravdu minimálně 2l ( 6,2 vs. 4,2 ) až 3l (7,5 vs. 10,5 -možná i víc. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramses Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 jinak ale to ještě bude hodně zajímavé rozhodování zda FRS nebo ORS, myslel jsem, že rozhodujícím faktorem, který všechno rozsekne bude právě spotřeba, ale poté co jsem zjistil, že i s ORS se dá v klídku jezdit za 7 litrů Jestli se dá ORS jezdit v klidu za 7litrů tak FRS vklidu za 4,5 za 5litrů, ale takové ježdění je k ..... Občas pojedeš v klidu kolem těch 6litrů, ale parádá je právě v tom že když budeš jezdit divoce tak ta spotřeba nebude zas tak obrovksá. Divej když se půjdu projet tím druhým 1,2 tak to prd jede a když tomu budu "dávat" tak se spotřeba dostane klidně na 12 litrů ale to srovnání jízda v RSu kdy pofrčíš klidně 220 a víc a v 1,2 to prostě nejede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Ramses: tak můžeš mi věřit, že v nenačipované FRS "v klidu 220 a víc" rozhodně nepojedeš, protože se to na těch 220 dostane jen z kopce a to ještě poměrně dlouho trvá a už od cca. 190 je jízda značně nepříjemná a nejistá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 A co horší chlazení v létě - nehrozí? odzkoušeno a prý ne - pokud chceš, dám sem link z Brisoda, ale je to Anglicky... jinak mazuťáky se tak nehřejí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 chlapi, ti co mate na svojich RSkach originalne RS kola jake mate ET ????Som kupil origo RS kola Fabiacke a maju ET 37, videl som ale vsak v technicakoch zapisaane s ET42. neviete preco???? je to tak - TP uvádí 42, realita je 37. Nevím proč, ale je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 (editace) v TP se udava asi jen maximalni co tam lze dat papirove ... P2M:hodit ten link sem muzes prosim děkuji Editováno: 4. Březen 2007, autor: kodemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramses Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Ramses: tak můžeš mi věřit, že v nenačipované FRS "v klidu 220 a víc" rozhodně nepojedeš, protože se to na těch 220 dostane jen z kopce a to ještě poměrně dlouho trvá a už od cca. 190 je jízda značně nepříjemná a nejistá. Joo? Hm, tak to nemohu posoudit páč já ji mám chiplou a už jsem ji tak koupil. Teda aspoň ten maník říkal že je nachipovaná tak tomu musím věřit když v ní jel maník co dělá s autama tak říkal že nachipovaná určitě je páč ten jezdil v seriových RS. No a 200 kila tam není zase až tak velký problém dosáhnout, tak fakt nevím. Teď teda odbočím já jak do sednu do RSa a je to studené tak mi tak zvláštně píská asi turbo nebo nevím ale výchází to z těch míst, až je to zahřáté tak to dělá míň! Dělá vám to taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Pomalu tomu turbu hledej důstojné místečko k věčnému odpočinku na Olšanských hřbitovech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramses Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Myslíš že pomalu odchází turbo? do pytle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Řekl bych, že to turbo nejde jednoznačně odepsat jen proto, že píská. Kolega má OI 66kW, turbo píská od novoty a najelo zatím cca 110tis km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.