Přejít na obsah

FABIA RS


anry

Doporučené příspěvky

Ahojte fabiáci. Dovolte, abych se s Váma podělil o svoje zkušenosti s rskem. Mám ho asi 2 měsíce kopupil sem ho v listopadu, dlouho sem ho chtěl a po dlouhym rozmejšlení sem prodal svoje polo a jel do Brna pro fabuli. Mám rok 2004 najeto 80 000km, černou barvu, plná výbava, vyhřejvaný sedačky, tempomat, ESP, Šíbr, velká navigace. Tyhle serepetičky to ježdění hezky zpříjemňujou ale rsko sem si kupoval kvůli tomu motoru. Když sem si ho přivez domu musim říct, že sem byl docela zklamanej čekal sem od toho víc. V základu to prostě neni žádnej sporťák, ale prostě jenom silnej diesel nic víc, nic míň. Za první měsíc sem najel asi 3000 km a spotřeba se mi ustálila na 5,9L/100km. Po měsíci sem to nechal načipovat na zhruba 170 koní a to už se můžeme bavit o tom, že to auto docela jede. Hlavně je velkej rozdíl na 4 až 6 rychlostní stupeň. No a třeba dvojka vytočená na max taky neni špatná lol Spotřeba se mi nezměnila. Myslim, že po dobrým čipu, by měla zůstat spotřeba stejná. Ono na jednu stranu se třeba sníží při volný jízdě, ale pak na to šlápneš a na palůbáku máš 40L/100km :prc: A proč bysme si potom ty auta nechali čipovat? Abysme s nima jezdili jak po*****? :-) Jízdní vlastnosti nejsou špatný, ale docela mě šokovaly brzdy. Řek bych, že nejsou špatný ale dokonce hrozný! Brzdit ve velký rychlosti je docela horor :prc: Na druhou stranu řazení a podvozek je super. Jako u všech Fabií. 8x Repro v základu sice zní zajímavě, ale ve výsledku je to taky katastrofa ikdyž je to napojený na DX Navigaci, takže si myslim, že to bude stejný jako třeba u Symphony. Takže už ozvučení řešim s Fancarhifi, což je slušnej maníček lol Zatim sem nic nemusel měnit akorát sem vyměnil olej a filtry, brzdy jsou docela zachovalý a VAG neukazuje žádný závady. Akorát mi teď nesvítí levej xenon :feve: Co se týče prostoru, tak s mejma 186 cm si sice vepředu dokážu udělat pohodlí, ale člověk za mnou by musel mít amputovaný nohy u kolen :-) Navíc mám nižší strop kvůli šíbru.

Když to vezmu celkově je to dobrý auto za docela dost peněz. Člověk si musí uvědomit, že je to pořád jenom fabia s koncernovim pédéčkem, ale po načipování je to svezení opravdu jiný a všem bych ho doporučoval. Nechal sem ještě zatmavit skla a kopil sem faceliftový cečkový zadní lampy a auto vypadá hezky i zvenku, ikdyž na tý černý nevynikne ten přední nárazník jako třeba na stříbrný. Na jaře pude ještě dolu o 3 cm a už mám objednaný parádní kola, tak sem zvědavej jak to bude vypadat. No to je tak asi všechno, kdyby někoho něco zajímalo sem k dispozici lol

a budu se těšit příští rok na nějakej sraz... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně někdo napsal to co já vím už 4 roky co mám FRS. :)

Jediná Fabka, která se poměrem výbava/motor/cena vyplatí. Jinak je to hlučný, dunivý, PDčkový motor, naprosto nevhodný pro dlouhé cestování bez traktoristických sluchátek. Brzdy naprosto poddimenzované a to i v základu 130k.

Prostě prcek za půl mega bez kufru, co si hraje na sportovní auto a je totálně zprofanovaný napříč motoristickou veřejností. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju bobiku :palec2: Mello Máš úplnou pravdu co se týče toho motoru. Já už se koukám po jinejch brzdách, ale ještě vůbec nevim jaký bych tam dal. Ale do toho investovat budu, protože snad i bubny brzdí líp :kuk:

Taky ted resim brzdy, v nejblizsi dobe budu potrebovat novy predni kotouce a desky a premyslim, co tam dat, aby byla aspon nejaka zmena, takze kdybys neco vymyslel, podel se :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky ted resim brzdy, v nejblizsi dobe budu potrebovat novy predni kotouce a desky a premyslim, co tam dat, aby byla aspon nejaka zmena, takze kdybys neco vymyslel, podel se :-)

Našel sem na netu komplet nový brzdy, ale nevim jestli růžový třmeny jsou to pravý :-)) Ještě se na to kouknu a až něco najdu přepošlu ti to :-)

jinak Johaniku chtěl sem ti pochválit auto. To zamračení je fakt hezky udělaný. Nic přeplácanýho, ale fakt pěkný. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto souhlasim s Koudym a castecne i s Mellem. Ale s Mellem jen opravdu castecne, protoze si nemyslim, ze je FRS hlucna :) Naopak, i v testech ji chvalili jako nejlepe odhlucnenou fabii a i pri svem srovnani - treba sluzebni Passat TDi a FRS jednoznacne vyhrava fabie. Passat je opravdu hlucny traktor. A brzdy to chce opravdu lepsi.

A Bobik jenom zavidi, proto tady hazi palec na koudyho kritiku :Dlol;):p-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel sem na netu komplet nový brzdy, ale nevim jestli růžový třmeny jsou to pravý :-)) Ještě se na to kouknu a až něco najdu přepošlu ti to :-)

jinak Johaniku chtěl sem ti pochválit auto. To zamračení je fakt hezky udělaný. Nic přeplácanýho, ale fakt pěkný. :palec2:

No, kompletni brzdy i s trmenama asi davat nechci, teda spis to ani nezaplatim, ale odkaz klidne posli. JA chci jen kotouce a desky.

Diky za pochvalu, potesi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už prostě na brzdy rezignoval a jezdím tak, abych nemusel prudce brzdit a modlím se, abych nemusel nouzově brzdit.

Jinak bobik odhlučnost to můžou jak chtějí, ale dunihlav to zůstane vždy. :feve:

Jako cokoliv bych oželil, ale ty brzdy mi přijdou docela důležitý no lol

Musíš v tý dunivosti najít i něco pozizivního!! Bohužel mě ale teď nic nenapadá :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By me docela zajimalo, podle ceho hodnotite ty brzdy.

Obecne plati brzdy Fabie za velmi solidni, pokud tedy beru standard tridy.

V beznych testech se brzdna draha Fabii vzdy pohybovala kolem 38m (studene i zahrate brzdy, 15" kola, kvalitni pneu a to vcetne variant s bubny vzadu).

Fabie RS je sice tezsi na predek, ale spolecne s 2.0 ma 288mm kotouce. Co jsem videl test, brzdna draha byla cca 37m.

Neprijde mi, ze by brzdy jako takove byly, jak uvedl nekdo vyse, katastrofalni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By me docela zajimalo, podle ceho hodnotite ty brzdy.

Obecne plati brzdy Fabie za velmi solidni, pokud tedy beru standard tridy.

V beznych testech se brzdna draha Fabii vzdy pohybovala kolem 38m (studene i zahrate brzdy, 15" kola, kvalitni pneu a to vcetne variant s bubny vzadu).

Fabie RS je sice tezsi na predek, ale spolecne s 2.0 ma 288mm kotouce. Co jsem videl test, brzdna draha byla cca 37m.

Neprijde mi, ze by brzdy jako takove byly, jak uvedl nekdo vyse, katastrofalni.

to je sice nožný, ale prostě když to srovnám s autama, který sem měl před fabkou, tak je to doopravdy hrůza. Pučil sem autodvoum lidem a pokaždý když sme dojeli sme skončili u slabejch brzd. A to měly všechny ty auta co sem předtim vzadu bubny :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde o to jak brzdí ze 100km/h - tam jsou mimochodem rozdíly nepatrné, ale o brzdění z dálničních rychlostí....

Nemuzu souhlasit - kdyz ti ze 100km/h chybi na brzdne draze 1m, je to jeste slusna rana.

Mrkni na krivku zpomaleni, jaka by byla narazova rychlost, kdyby ti chybel jen 1m.

No a mereni ze 100km/h je proto, aby odhalilo potencial brzdoveho systemu, tudiz vypovida i o kvalitach pri brzdeni z vyssich rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, ja se nehadam, jen prosim prozrad, cos mel za auta pred FRS, at vim, s cim srovnavas...

Jo jasný žádnej problém. :palec2: Srovnávám to třeba s polem 6N2 1.4MPI a jezdim ještě s borou 1.9TDi a matka má taky fabuli kombíka HTP.

Ale samozřejmě sem jezdil s více autama a prostě je to můj názor, že fabia RS má prostě špatný brzdy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemuzu souhlasit - kdyz ti ze 100km/h chybi na brzdne draze 1m, je to jeste slusna rana.

Mrkni na krivku zpomaleni, jaka by byla narazova rychlost, kdyby ti chybel jen 1m.

No a mereni ze 100km/h je proto, aby odhalilo potencial brzdoveho systemu, tudiz vypovida i o kvalitach pri brzdeni z vyssich rychlosti.

Jenže reakční doba ti ten 1m hravě může změnit na +5 nebo taky -5, takže je to opravdu žádný rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže reakční doba ti ten 1m hravě může změnit na +5 nebo taky -5, takže je to opravdu žádný rozdíl.

MELLO nebo P2M nevite jak nejlip vylepsit seriovy brzdy? me to fakt stve. dneska sem to musel zadupnout a uz sem malem boural.a ve 40. abs parkrat bouchne a auto porad jede. a sluzebni oct. 1 brzdi jak das. tam se staci malinko dotknout nohou...

:( kdo mi poradi? zase se mi uprimne nechce kupovat nejaky super drahy kotouce a kdo vi co...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dat tam předky z OIRS

to sice jo...ale jak píše tweetak o té investici do brzd,tak tady by ho čekala ještě investice v podobě min.16" na zimu(teda pokud je nemá...) ;) a to ení moc levná záležitost...

jinak musím říct že jsem taky čekal od FRS brzd víc....vadí mi pomalej nástup a když chci učinek musím na pedál šlápnout větší silou než předtím na zimmermannech....

Asi zkusím dát jiný desky,pak se uvidí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to sice jo...ale jak píše tweetak o té investici do brzd,tak tady by ho čekala ještě investice v podobě min.16" na zimu(teda pokud je nemá...) ;) a to ení moc levná záležitost...

jinak musím říct že jsem taky čekal od FRS brzd víc....vadí mi pomalej nástup a když chci učinek musím na pedál šlápnout větší silou než předtím na zimmermannech....

Asi zkusím dát jiný desky,pak se uvidí...

Souhlasím do puntíku. ;)

Taky to naladění ABS tomu moc nepřidá. Slyším jak začne pracovat čerpadlo i když prudčeji přibrzďuju při zatáčení před přechodem pro chodce a to už je něco...

FRS má sice stejné brzdy jako třeba OI 1.8T a 1.9 96kW, ale má menší hlavní brzdový válec, proto brzdy nejsou tak jedovaté a musí se víc hamtat na pedál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...