Přejít na obsah

FABIA RS


anry

Doporučené příspěvky

Hele , mam tam uz pres 210tis.ted jsem teprve delal cely spodek, silentbloky, cepy, ramena,kosti predni kotouce byly jeste origo.Jednou me padlo turbo.

Spotreba okolo 7-7,5l.podlaha Ostrava -Praha 8,5l.JInak na spotrebu necumim, kdyz se me nekdo zepta za kolik jezdim, tak musim kuknout na pp=))

PO chipu mam nalitano nejakych 80tis a vse je v poho.

Sel bych do toho opet, ale uz me zacina byt mala, zrejme ji necham mlade a pujdu do te chciple mrdky ORSII=)))))))))))))))))

Akorat to zere gumy a to uz jezdim jak deda skloboukem.Me to letos vychazi na 2 sady letnich a sada zimnich=((((

Jen znackove=)))Ale letos tam naflakanam asi 100tis /km=))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám dotázek....jak vám u vašich FRS chodí spojka,převodovka...??Hlavně řazení 1. a 2. stupně...

Dával jsem FRS převodovku a vše potřebné rok 07 najeto cca 4 000Km!!!Občas jde 1. a 2. stupen s odporem zařadit,nikdy né přez zuby ale malý odpor tam je,jakoby málo vypínala spojka...jindy tam zase rychlost vklouzne uplně sama...ted když je venku už chladněji je řazení při studeném motoru(převodovce u 1. a 2. stupně znatelně tužšší...

Je to normální jev nebo ne...?

Jinak olej v převodovce je nový a spojka několikrát odvzdušněna...v servisu mi říkaly že to odvzdušnují nějak tlakově...nevím jestli je to lepší nebo stačí normálně klasické odvzdušnění..řazení bylo taky seřízeno..

Díky za info,postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus. Neskusal si postelovat lanove tiahla od rychlostnej paky ?

Mám dotázek....jak vám u vašich FRS chodí spojka,převodovka...??Hlavně řazení 1. a 2. stupně...

Dával jsem FRS převodovku a vše potřebné rok 07 najeto cca 4 000Km!!!Občas jde 1. a 2. stupen s odporem zařadit,nikdy né přez zuby ale malý odpor tam je,jakoby málo vypínala spojka...jindy tam zase rychlost vklouzne uplně sama...ted když je venku už chladněji je řazení při studeném motoru(převodovce u 1. a 2. stupně znatelně tužšší...

Je to normální jev nebo ne...?

Jinak olej v převodovce je nový a spojka několikrát odvzdušněna...v servisu mi říkaly že to odvzdušnují nějak tlakově...nevím jestli je to lepší nebo stačí normálně klasické odvzdušnění..řazení bylo taky seřízeno..

Díky za info,postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píšu...řazení bylo seřízeno jak má podle DP...pak sem laboroval sám a zkoušel je ruzně posouvat...ale bez zjevného zlepšení...takže sem to dal zase zpět...

Takže vám tam jde 1. a 2. vždy hladce,bez odporu...i třeba,když dojíždíš a dáš tam 1. tak žádný odpor...??????

Editováno: , autor: najmis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě tam jde za studena občas s odporem 1 ( nikdy ne přes zuby), ale dvojka a ostatní vždy v pohodě. Ta 1. to dělala ujž od začátku a vůbec jsem neměl ani nemám potřebu to řešit. Za nízkých teplot při bodu mrazu to není nic neobvyklého. Možná u té dvojky to není tak běžné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě tam jde za studena občas s odporem 1 ( nikdy ne přes zuby), ale dvojka a ostatní vždy v pohodě. Ta 1. to dělala ujž od začátku a vůbec jsem neměl ani nemám potřebu to řešit. Za nízkých teplot při bodu mrazu to není nic neobvyklého. Možná u té dvojky to není tak běžné...

Tak já mám malinko jenej problém....

Spíš potřebuju vědět jak je to s tím setrvákem.... :help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...