Přejít na obsah

FABIA RS


anry

Doporučené příspěvky

Souhlasím do puntíku. ;)

Taky to naladění ABS tomu moc nepřidá. Slyším jak začne pracovat čerpadlo i když prudčeji přibrzďuju při zatáčení před přechodem pro chodce a to už je něco...

FRS má sice stejné brzdy jako třeba OI 1.8T a 1.9 96kW, ale má menší hlavní brzdový válec, proto brzdy nejsou tak jedovaté a musí se víc hamtat na pedál.

Podle zkušenosti co mám já a to sem měl menší pruměr kotouče,tak hodně záleží na materiálu kotouče a hlavně desek...brzdilo to jako šlak a na pedál sem rozhodně tolik dupat nemusel....takže pujdou osvědčený Textar desky a když ani to nee...ták i kotouče Z... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejvíc mě sr..., když sem 14 dní střídal polo a RS. Přes den sem jezdil RS a večer sem si vzal polo a pokaždy když sem vyjížděl z vrat, u kterejch se musí brzdit protože sou trošku z kopečka sem si dal o volant lollol Vždycky mě to pobavilo. Ty brzy sou fakt hrůza. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím do puntíku. ;)

Taky to naladění ABS tomu moc nepřidá. Slyším jak začne pracovat čerpadlo i když prudčeji přibrzďuju při zatáčení před přechodem pro chodce a to už je něco...

FRS má sice stejné brzdy jako třeba OI 1.8T a 1.9 96kW, ale má menší hlavní brzdový válec, proto brzdy nejsou tak jedovaté a musí se víc hamtat na pedál.

tak tam přehodte hl brzd válec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tam přehodte hl brzd válec.

A víš že je záměnej...??nebo jen tak plácáš....Muselo by se to ozkoušet jestli seděj díry na uchycení a další věci...

ale ve válci bch problém neviděl....spíš jiný kotouče,desky a třeba pancíř hadice... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a co je lepsi,i cenou.

Dat ORS1 nebo nove kotouce,desky a hadice.

těžko říct....záleží jaký brzdy OIRS seženeš..jestli nové,jeté v dobrém stavu nebo jeté a na výměnu...rozhodně jich moc na prodej není vidět a cena se bude držet vysoko... ;) Podstatný je mít v ruce aspon držák a brzdič....kotouč a desky si každý zvolí sám podle značky a ceny..

Jinak na FRS třeba vrtaný Zimmerman cca 1 800Kč/ks desky cca 800Kč(Textar)hadice sem někde na netu viděl za cca 3 000-3 500Kč :feve:

Pouze zadní náprava....1670kč

http://www.brzdy.cz/eshop/tuning_komplet/k...%E9%20hadi%E8ky

komplet všechny modely včetně RS 3 356Kč

http://www.mk-racing.cz/ceniky.htm

Editováno: , autor: najmis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, ze kdyz se pujdes svizt nejakym japoncem a pak si pujdes sednout do eresa, budes rozhodne spokojenej jak skvele to brzdi, aniz bys s tim musel cokoliv delat. Ta drazsi varianta jsou urcite lepsi desky, resp. sety kotoucu a desek. Pancerovany hadicky nepoznas, pro bezny provoz a origo brzdy jsou to naprosto vyhozeny penize.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, ze kdyz se pujdes svizt nejakym japoncem a pak si pujdes sednout do eresa, budes rozhodne spokojenej jak skvele to brzdi, aniz bys s tim musel cokoliv delat. Ta drazsi varianta jsou urcite lepsi desky, resp. sety kotoucu a desek. Pancerovany hadicky nepoznas, pro bezny provoz a origo brzdy jsou to naprosto vyhozeny penize.

A kde se daj sehnat? A za kolik? :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Me vadi, ze jsou hodne tupy. Obcas potrebujes slapnout na brzdy a ono nic, nechce se tomu, tak te to docela vyplasi. CHtelo by to vetsi jedovatost. Jinak brzdne drahy pomerovat nemuzu, nemeril jsem.

A to je prave ono Martine, trefils hrebicek na hlavicku - jde o to, ze tu majitele FRS tvrdi, ze brzdy stoji za prd, jejich ucinnost je nizka apod.

Ono je ale potreba rozlisovat faktickou ucinnost brzd, tedy s jakym zpomalenim a na jake draze jsou schopny v pripade potreby auto zastavit oproti reakci brzd na seslapnuti pedalu urcitou silou - tedy subjektivne hodnocenou tuposti, ostrosti nebo jedovatosti chcete-li.

Prave to jakej je pocitove nabeh brzd nema z ucinnosti jako takovou nic spolecneho, to je jejich vlastnost dana nejen kotouci a deskami, ale i dalsimi komponenty celeho brzdoveho systemu. Nicmene je samozrejme pravda, ze tuto vlastnost je mozne ovlivnovat prave i jinymy kotouci, deskami atd.

Otazkou pak zustava, jestli nove komponenty odstranujici tupost brzd negativne neovlivni jejich faktickou ucinnost - to ale bez mereni nikdo nedokaze rict.

Co se tyka citlivosti ABS, pak souhlasim - ve Fabii je ABS nesmyslne citlive. To ovsem plati pro Fabii napric modelovou radou, nikoliv jen pro FRS.

A na zaver - pokud ma nekdo z vas moznost, doporucuju projet se v Porsche - mel jsem tu cest se dvema modely - Cayman S a 911 Turbo.

Brzdy jsou neuveritelne vykonne, ale aby ze sebe neco vydaly, je potreba na pedal pekne silou slapnout - pri presednuti z OII RS jsem myslel, ze to nema posilovac... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Me vadi, ze jsou hodne tupy. Obcas potrebujes slapnout na brzdy a ono nic, nechce se tomu, tak te to docela vyplasi. CHtelo by to vetsi jedovatost. Jinak brzdne drahy pomerovat nemuzu, nemeril jsem.

Tak to je přesně ono. Přesně si to vystihnul. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau lidi, jakou navigaci a za kolik by jste mi doporučili do FRS ?

Nejlíp aby uměla přehrávat DVD filmy, MP3 to je samozřejmost..

Díky

Mrkni do Bazaru... ;) Najdeš tam pár lidí co ti navi prodají,namontují... ;):palec2:

Jo a třeba i do Juniora.... :punk:

Editováno: , autor: najmis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jak to vidite na nejlepsi a nejlevnejsi variantu? kazdy tu rika neco jineho a nevidim tu zadny padny argument podlozeny poradnym dukazem.

Pro mě je pádný argument a dukaz moje vlastní zkušenost....puvodně serie brzdy jen jiný kotouče a desky...výsledek super.. :prc::prc: ted FRS brzdy...origo kotouče a desky...stav zánovní...a brzdí to na Pikaču...takový nejistý... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...