Přejít na obsah

Rozvody 1.8T


Tomik07

Doporučené příspěvky

co to bylo za znacku to nevim ale muzu zjistit.to Skodik mam tomu rozumet tak ze je kupujes treba v klasickym obchode s ND ale pouze a jen od toho vyrobce co je dodava skodovce i kdyz v takovem ksefte nejsou zabaleny origo skoda a nebo kupujes pouze zabalene origo ale nekde pod rukou a preci jsou to ty same co by jsi poridil jen u znacky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda ze v servisce mam vymenu pri 180 t km ale tak dalece to hrotit nebudu mam tam ted nejakych 120 t km.je ta vymena omezena i casove pokud treba ten pocet kylaku za urcite roky nenajedete.

Ano, mám kamarády tady u nás v autodílech a co potřebuju to mi objednaj. Vždy origo díly ( bílé krabičky se znáčkama škoda vw audi seat ). A těch 120 tis km na výměnu rozvodů je ideál - 180 bych nehrotil. Právě když koupíš neorigo díly tak pak předepisujou někde 60 tis někde 90 - což neni origo 180 a o kvalitě už to vypovídá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda ze v servisce mam vymenu pri 180 t km ale tak dalece to hrotit nebudu mam tam ted nejakych 120 t km.je ta vymena omezena i casove pokud treba ten pocet kylaku za urcite roky nenajedete.

Ano, mám kamarády tady u nás v autodílech a co potřebuju to mi objednaj. Vždy origo díly ( bílé krabičky se znáčkama škoda vw audi seat ). A těch 120 tis km na výměnu rozvodů je ideál - 180 bych nehrotil. Právě když koupíš neorigo díly tak pak předepisujou někde 60 tis někde 90 - což neni origo 180 a o kvalitě už to vypovídá.

tak jsem nakonec poridil origo pod rukou za rozumnej peniz budu aspon klidnejsi primo u rozvodu se mi s dilama moc experimentovat nechce. ;) tech 120-130 tis.km bude asi taky rozumejsi. jinak dikec za nazory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dej tam kladky INA a remen GATES nebo BOSCH a je to - na tomhle je totalni nesmysl setrit. Ale zase bych to nekupoväl primo v originalni prodejne skoda, protoze tam je to minimalne 2x drazsi, nezli se da sehnat jinde - mimochodem pri kolika se má měnit rozvodak u 1,8 Turbo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Čus kluci,

jsem ve při s jedním technikem ze Škody auto, ohledně výměny dílů, při dělání rozvodů.

Otázka zní : co se všechno mění????

Stačí vyměnit jen řemen, napínací kladku, tu malou vodící kladku a vodní pumpu?

A nebo se k tomu musí dát nové i to tělěso pod napínací a vodící kladkou??

Tak schválně jaké zkušenosti máte ....

Díky za rozsouzení (schválně nepíšu co kdo říkame, abyste nenadržovali tomu technikovy :-)))) )

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz se to tu resilo vickrat. ten hydraulickej tlumic kmitu se nemeni, jen ta mala kladka co na nem je. Krom neho se meni vsechno vcetne vodni pumpy. Ja jsem z nejakeho lepsiho pocitu vymenil i ten tlumic, ale je to zbytecne. Jinak dily se daji sehnat mezi 3-5 tis (neoriginalni pumpa) u skodovky to typuju na 10tis. Prace je s tim tak na 2hod v klidu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Napínací kladka INA-1 498,00 CZK (1 782,62 CZK)

SKF-1 740,00 CZK (2 070,60 CZK)

Napínák řemene i s vodící kladkou -2300

Vodící kladka - 800

Tlumič vibrací 2400

Rozvodový řemen CONTITECH - 880

Stačí :palec2:

bez tech napínaku jenom remen a kladky to stací ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...