Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Je možna že cievka ale nemusi to byť. Treba pozreť VAGom či zapisalo vynechanie niekoreho valca.

To co popisuješ,vyloučit jistě nejde.U mojí Fábky,když začala odcházet cívka na prvním válci,tak nejprve jsem pozoroval nepravidelný volnoběh což se zhoršovalo,pak to začalo někdy až chcípat /třeba na světlech/.Tak jsem to napíchl na VAG a zjistil vynechávání zážehů - sporadická chyba.Takže výměna cívky a byl klid.Měnil jsem ji na asi 50t km.Obě ostatní jsou dosud originál.

nechaj si to napojiť na diagnostiku a v adr.01 RJ motora,kanál 15 sa pozrite na vynechávanie,musia tam byť samé nuly...

  • 5 týdnů později...

Jsem po technické stránce úplná blbka. Startuji auto, divný zvuk, žádný tah, kontrolka motoru. Podruhé. Potřetí to vzdávám. Volám Asistenci, někoho pošlou. Pán přijel a ještě ani nezkusil nastartovat a povídá: "To bude cívka...." a mávl rukou. Nastartoval. "Je to rozhodně cívka. Zítra to máte spravený." Auto odtáhl. Druhý den mi oznámil, že když to sundali z odtahovky, už se závada neprojevila. Zkusili to opakovaně a furt nic, takže diagnostika. Nakonec to teda nějak našli a cívku vyměnili. Upozornil mě, že je to velice častý problém u těchto Fábií a ať počítám s tím, že do půl roku odejdou i ostatní.

Upraveno od Fábina máti

Aj ja som mal problémy s cievkami.Cesta z BA do Prahy dialnica normál 130 km.Na začiatku Prahy motor začal škbať kontrolka motora a koniec.Riešil som to cez poisťovňu odťahom do servisu, kde ma bratia Česi ošklbali o 3500 Čk za výmenu jednej spálenej cievky. O dva dni cesta Praha BA a znova cca 40 km pred cielom ďalšia cievka tento krát spálený aj konektor, daľší odťah (ešte že som ich neplatil lebo by som sa zbláznil).Auto má najazdených 52000 km.Takže ak chcete meniť cievky na ceste odporúčam voziť nie len náhradnú cievku ale aj merák, spájkovačku, náhradný konektor a poprípade aj menič napätia.Ďakujem pekne za taký podarený motor.

3500 ??? Tak to je fakt darda :rtfm: a to ti za tu cenu měnili jen jednu??? ... ještě že ji vozím sebou a umím vyměnit

Hmm, tak už jsem také zavítal v klubu .... zdechlo mi auto a jelo, rsp. nejelo jen na dva válce .... ale zajímavé je, že když jsem cívku vyndal, tak odpor jsem naměřil kolem 383 Ohmů .... a nejelo to !

Nesehnal jsem na rychlo nic jiného než Turkey, i když na krabičce origo balení je Made in Italy .... :kol-32:

No ale zatím to jede, tak uvidíme, klepu na plech ! :kol-47:

  • 6 měsíců později...

Měl bych dotaz která zapalovací cívka je třetí,když se dívám na motor tak ta vpravo u baterky? Děkuji

Ano ta u baterky je trojka.

Prosím o pomoc,vag mi hlásí vynechávání zapalování na 3tím válci,vyměnil jsem zapalovací cívku i svíčku a nepomohlo to =( . Jakmile zvýším otáčky tak se rozbliká kontrolka motoru a pak na volnoběh začne svítit a auto vůbec nechce jet.

zmeraj tlaky..

Bohužel nemám jak,asi to budu muset dát na opravu do servisu.

mám 47KW 12V BME

hm :o , tak to jsem tedy sám zvědav ... dej pak vědět jak ty tlaky dopadly

Čo poviete na zapaľovacie cievky značky VALEO. Cena 44 €. Jedná vymenená, dve ešte originál, ale asi súce na výmenu.

(90 000 km) Ostať pri Valeo, alebo zmeniť značku?

preco si menil ti odišla ja mám 175 000km a jedna vymenená dve originál a v pohode

zdravím,postihlo to i mne.Když jsem tu Fabku koupil 1.2,47kw BME motor,mněla najeto asi 70tisíc.Stalo se mi to hned za hranicemi s Polskem.Naštěstí je to kousek k automechanikovi.Vyměnil cívku,vymazal chybu.Dal mi tam cívku BERU a hned mi říkal,že je dobré vyměnit i zbývající.Za 40000tiskm mám zatím klid(doufám,že jsem to nezakřiknul)

momentálně mám ještě jednu origo ... tedy 246 000km :kol-47: . Ty dvě již měněné vydržely více jak 200t km

Upraveno od Malta

preco si menil ti odišla ja mám 175 000km a jedna vymenená dve originál a v pohode

Veru odišla. Ešte dobre že blízko domu, tak som nejak dotypkal. Preto chcem voziť náhradnu. Výmena sa dá zvládnuť celkom hravo. Len by som nechcel kúpiť niečo, čo po pár kkm znovu odíde.

Prosím o pomoc,vag mi hlásí vynechávání zapalování na 3tím válci,vyměnil jsem zapalovací cívku i svíčku a nepomohlo to =( . Jakmile zvýším otáčky tak se rozbliká kontrolka motoru a pak na volnoběh začne svítit a auto vůbec nechce jet.

Tak jsem dnes konečně odvezl auto do servisu a vypadá to na skočené rozvody,více budu vědět zítra.

jen tak pro zajímavost co máš za MR (nejlépe i měsíc)

vyrobeno 2/2006, najeto 90tisíc, 1,2 12V BME

na takom motore by tak lachko rozvody skočiť nemali ale možné je všetko.netreba parkovať na rýchlosti aby nezatlačilo šponovák

Může to být i vadný vstřikovač

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.