Publikováno Březen 2, 200718 r Ahoj, Aky je rozdiel medzi Fabiou Junior a clasic?H Do Juniora sa nedava posilovac a priprava na radio, samozrejme cierne narazniky, mozno chyba nastavenie volantu a sedadla vodica. Su tam ale aj nejake ine konstrukcne rozdiely napr ine brzdy, napravy, karoseria, motorizacia atd? Dakujem za info. Ado
Březen 2, 200718 r Výbava Fabia Junior 1.2 HTP 40 kW 5-stup. mech. Exteriér Nárazníky v černé barvě Ocelová kola 5J x 13 Pneu 155/80 R13 Rezervní kolo ocelové Stříbrné krytky středů kol Interiér Interiér Dance šedý Přístrojová deska Onyx-šedá Bezpečnost, funkčnost, komfort ABS+MSR+Dual Rate Airbag řidiče s přitahovači předních bezpečnostních pásů Čirá skla Hlavové opěry vzadu - 3ks Intervalový spínač stěračů, seřiditelný - 4 stupně Imobilizér, štítek s VIN kódem Klíček bez osvětlení Kotoučové brzdy vpředu Kryty podběhů vpředu i vzadu Mechanické ovládání oken Mechanické uzamykání dveří Mechanicky stavitelná vnější zpětná zrcátka Odkládací schránka spolujezdce - standard Odrazová světla v předních výplních Popelník vpředu Prosvětlení přístrojů bez stmívání Příprava pro střešní nosič Sklopné madlo vpředu s háčky Topení s mechanickou regulací Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu Vysokotónová houkačka
Březen 2, 200718 r Fabia Classic Exteriér Lakované nárazníky v barvě vozu Ocelová kola 5J x 14" Pneu 165/70 R 14 Rezervní kolo ocelové Velkoplošné kryty kol Duron Interiér Interiér Fresh šedý Přístrojová deska Onyx-Onyx Bezpečnost, funkčnost, komfort ABS+MSR+Dual Rate Airbag řidiče s přitahovači bezpečnostních pásů Hlavové opěry vzadu - 3ks Imobilizér, štítek s VIN kódem Intervalový spínač stěračů, seříditelný - 4 stupně Klíček bez osvětlení Kotoučové brzdy vpředu Kryty podběhů vpředu i vzadu Make-up zrcátko vpravo Mechanické ovládání oken Mechanické uzamykání dveří Mechanicky nastavitelná vnější zpětná zrcátka Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce Odrazová světla v předních výplních Ozdobný kryt motoru (mimo 1,2/40kW a 1,4TDI/51kW) Popelník vpředu a vzadu Posilovač řízení Prosvětlení přístrojů bez stmívání Příprava pro střešní nosič Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa) PTC - přídavný topný element (pro dieselové motory) Sklopné madlo vpředu s háčky Tónovaná skla Topení s mechanickou regulací Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu Volant nastavitelný ve dvou osách Vysokotónová houkačka Výškově nastavitelné sedadlo řidiče Zadní sedadlo dělené Zakrytí zavazadlového prostoru Vše najdeš kde jinde než v konfigurátorovi Upraveno Březen 2, 200718 r od Jarekk
Březen 2, 200718 r Ešte môžu byť iné brzdy, FSII dostali najprv Juniori a neskôr aj Classic a Ambiente 1.2 40kw... Na Slovensku bola aj verzia Easy, to bolo niečo medzi Juniorom a Classicom - nárazníky boli lakované, boli zakryté schránky, ale neboli tónované sklá a ešte nejaké drobnosti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.